Odesseiron Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 En heldig spiller har fått et helt firma oppkalt etter seg i skybyen Colombia. Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Heldiggris ^^ Lenke til kommentar
icykenny92 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 klarer bare ikke og se for meg bioshock i skyene:-( vi får se om det kommer til og over gå vanlige bioshock.... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 klarer bare ikke og se for meg bioshock i skyene:-( vi får se om det kommer til og over gå vanlige bioshock.... Klarer jeg helt fint, har du sett gameplay videoen på youtube? De klarer å få til en helt nydelig setting selv om dette er i lyse flotte omgivelser. Gleder meg som en unge!! Spillet skal fremvises på årets E3-messe i Los Angeles YES YES YES! Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Heh, bare jeg som la merke til at i artikkelen står det Peyton, mens på reklame posteret som det er bilde av står det Payton? Kult uansett, kunne godt ha tenkt meg noe oppkalt etter meg i et spill jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Bare å vente da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå