Gå til innhold

Finner ikke drivere

ostov

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop fått meg ny pc fra psdata :)

Probleme er at når jeg starter opp finner pc'en nettverks korte, lyd korte og et anna et som jeg ikke vet hva er. Alle disse er intregert med hovedkorte. Da jeg prøver å finne noen drivere på cd'en som fulgte med hovedkortet finner den ingen og anbefaler meg å leite på nett noe som blir vanskelig. Hovedkorte er vel det eneste som har noe å si her og det er et MSI 865pe Neo2. Grunnen til at jeg kan skrive på nette nå er pga. av at jeg bruker min bror sin pc.

ostov

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig "den ukjente" driveren er System BusMaster ( IntelINF =chipsett-drivere - sjekk release notes ) - strevde litt med den sjøl og nybygg ikveld - ble hengende med spørsmålstegn i hardware device properties - lasta ned og installerte .exe-fila direkte uten å 'reinstallere' fra enhetsbehandlinga, voilà !

Her

Jeg har XPpro engelsk, og valgte den engelske ( ikke multilanguage ), den får akkurat plass på diskett, men hvordan det slår ut hvis du har norsk OS, og ikke har brenner... evt. laste et program som deler filer. Jeg ville testa den engelske.

Tror problemet egentlig kommer av rekkefølgen av innlagte drivere, under/ etter installasjon av OS-et ( trykk F6 ).

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...