Odesseiron Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Blizzard tar sats på å gi deg en enda varmere sensommer - i Helvete. Les hele saken Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er nok den mest etterlengtede tittelen for min del noensinne og jeg har ventet på mange spill! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hmm.. Diablo 3 beta til sommeren. Her begynner det å lukte Diablo 3 i tide til julemarkedet. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dei prøver jo på det Men tørr ikkje å håpe på det helt endå, det er framleis Blizzard det er snakk om! Håper inderleg det blir mogleg å kjøpe seg til denne betaen Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Regner nok med at spillet er nesten helt klart nå men de bruker vanvittig mye tid på den siste pussen i spillet noe som er bra men det tar laaangt tid dessverre. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hohohoo! Dette må prøves om muligheten åpner seg. Beta teste Diablo 3 hadde vært tøfft! X3 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Satser på at det plutselig dukker opp på Bnet-kontoen min, sånn som SC2-betaen i sin tid gjorde. Lenke til kommentar
K-L-E Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 kjedelig og vente så lenge på et så ettertraktet spill. Blir ikke mye "hipp hurra" når det kommer ut. Men kjøper det for det om. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Her blir det heller omvendt! Ikkje i forhold til kjøpinga då, den er spikra. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Må si jeg ble enormt skuffa når jeg så de hadde valgt og gå for wow grafikk på cutscenes og alt for mye lys og feelgood inne i spillet. Mener de heller burde gått mer i rettning av 1'ern igjen,og virkelig lagd en mørk og dyster atmosfære som er serien verdig. Pastellfarger og platt lavoppløselig tegneserie grafikk burde vært forbeholdt wow. Men når de skal nå et bredest mulig publikum 7år og oppover så må de vel lage det sånn. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvis noen er smått usikre på hvordan de skal signe up: Gleder meg! Lenke til kommentar
lul Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Det kommer til å bli like stor nedtur som Starcraft 2, men gamer.no kommer til å gi spillet 9 (eller bedre) ... Etter å ha spilt Diablo 2, kan jeg ikke forstå at Diablo 3 er noe annet enn et spill for tenåringer med tannregulering Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Fordi du har spelt Diablo 3 og? Starcraft 2 er eit knakande godt spel og fortener ein 9er, men eg vart likevel frykteleg skuffa over historia og er stygt redd det kjem til å gjenta seg med D3. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det kommer til å bli like stor nedtur som Starcraft 2, men gamer.no kommer til å gi spillet 9 (eller bedre) ... Etter å ha spilt Diablo 2, kan jeg ikke forstå at Diablo 3 er noe annet enn et spill for tenåringer med tannregulering Latterlig dårlig til å trolle du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå