Odesseiron Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Neste Call of Duty får ny nettfunksjonalitet som kan koste penger. Les hele saken Lenke til kommentar
confusus Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vil ikke være fanboy el noe , men hvis online delen deres no er umatched hvorfor vant da halo reach, best mulitplayer på Video game awards i fjord? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Activision will “never, ever charge” for Call of Duty multiplayer jeg husker jeg leste dette på PC gamer. Activision kan egentlig bare dra dit peppern gror. Her er en link hvis ingen tror meg: http://www.pcgamer.com/2010/11/24/activision-will-never-ever-charge-for-call-of-duty-multiplayer/ Endret 10. mai 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 De snakker bare med gigantisk store ord Jeg er spent på å se hva de mener er så revolusjonerende.. Mikrotransaksjoner er jo ikke akkurat noe nytt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vil ikke være fanboy el noe , men hvis online delen deres no er umatched hvorfor vant da halo reach, best mulitplayer på Video game awards i fjord? Det er et sitat fra en som er med i Activision, som har som jobb å snakke spillene deres opp i skyene. Det er så subjektivt som det kan bli. Hvis noen prøver å si ham i mot henviser han til salgstall. Black Ops er også veldig mye det samme som MW2 før det, og WaW og CoD4: MW før det igjen. Lenke til kommentar
O'REALLY Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det eneste brae CoD Spillet etter CoD1, var CoD2. Suffice to say, it's true. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vil ikke være fanboy el noe , men hvis online delen deres no er umatched hvorfor vant da halo reach, best mulitplayer på Video game awards i fjord? Slike prisutdelinger vil da aldri være noen fasit, og de er svært ofte uenige med hverandre. NFS: Hot Pursuit vant for eksempel beste multiplayer på BAFTA. Personlig er StarCraft II den klare vinneren for meg, mens denne Activision-mannen tilsynelatende måler kvaliteten på Black Ops' multiplayer i popoularitet. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er et modig skritt å begynne å ta betalt. Jeg kan ikke si at jeg liker det, men modig er det. Kanskje litt dumdristig? Jeg håper ikke de kjører MW3 på ræva. Det er ikke noe negativt i å ha flere store bra skytespill som blir spilt aktivt. (Selv om internettpoppis'en for tida er å slenge dritt om Activision og CoD) Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Activision ass, Bobby Kotdick kan brenne i sitt eget fett for min del. Blir Battlefield 3 på meg i år foran nytt CoD. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) hvis Activision/Infinity Ward/Treyarch hadde fulgt EA/DICE sine metoder, Ville Call Of Duty kansje hatt Kvalitet. Call of Duty kan egentlig endre navn til LOQ(Lack of Quality) Endret 10. mai 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dette er en sånn ting som kommer til å gå en av to veier. Enten blir det en mega hit eller en mega flop. Desverre tror jeg det er mulighet for at det blir en mega hit pågrunn av at det er så mange som tilber bakken Activision står på og kjøper alt som kjøpes kan, så lenge det står "Activision" et sted. Jeg derimot håper dette blir en flop og håper igrunn COD serien kan ta slutt snart. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det eneste brae CoD Spillet etter CoD1, var CoD2. Suffice to say, it's true. Seconded. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det eneste brae CoD Spillet etter CoD1, var CoD2. Suffice to say, it's true. cod1 og cod4 var best imo. synes cod2 var kjedelig. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Godt å høre at det er flere en meg som er lei Call Of Duty! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ingen ødleggbare miljøer --> ingen vits å spille. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 En ting vi har fått med oss i de aller fleste nyhetssaker er at dere stiller med tre journalister på E3. Det er nok nå. Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 kanskje det er meg som er gjerrig eller att jeg spilte CS mens jeg vokste opp så jeg er vant til å få ting gratis men cod kan brenne for min del. er helt latterlig å ta 100kr for 5 map og nå skal de ta penger for mer dritt? valve kommer ut med ting til tf2 gratis konstant men så lenge folk betaler for maps hvorfor skulle de slutte å ta betalt. så de ikke at dlc skulle være gratis på pc btw, før black ops launchen? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er dere overrasket? Virkelig? Jeg har ikke kjøpt ett eneste Activisionprodukt siden MW1 Og slik skal det fortsette. Det er relativt enkelt igrunn, siden de bare resirkulerer innhold og suger blod ut av fansene nå om dagene. Lenke til kommentar
JoeDogs Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Neste Call of Duty setter standar for dritt å møkk!!! Call of Duty har ødelagt skytesjangeren. Nå skal alle tjene like mye penger som dem, og det blir det mye drit av:::!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kanskje de skal begynne å selge hatter. Har jo fungert for andre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå