erik456 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei Jeg har allrede unrevoked telfonen min og tilegg lagt inn custum rom(oksygen). Det som er problemet er når jeg skal legge inn et nytt rom, eg har fullt nøyaktig samme oppskrift,og eg lurer på om noen av dere har en anelse om hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har du tømt cahce og dalvik cahce? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Har du tømt cahce og dalvik cahce? har tømt catch,men jeg veit ikke hva dalvik chache er? Har du noen forslag på hva mer jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hvilken telefon er det du har? Anbefaler denne tråden hvis du har Desire. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1016084 Endret 10. mai 2011 av MobilNerd Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dalvik Cache finner du under advanced eller noe i den duren. Men jeg fikk ikke tak i hva problemet egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå