Cheesypoop Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Pass også på at en evt link til paypal.com faktisk er paypal.com og ikke f.eks paypal.con. Siden vi prater om scam av forskjellige slag bør dere lese denne artikkelen http://www.zug.com/pranks/powerbook/ EDIT: PS. Les alt, linje for linje for å få med hele historien Fantastisk liten solskinnshistorie det jah Humret godt for meg selv når jeg leste den. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 hm, greit å vite da jeg tenker å legge ut noe greir på finn.no før jeg flytter Men er alle disse mailene kun fra folk som vil få sendt ting til Afrika? håper egentlig jeg får en mail fra noen sånne, så jeg kan legge de til på instant messenger/sende de en mail og skjelle de ut xD Lenke til kommentar
Scorpieonen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg har fått en litt spessiell variant: La ut bilen min for salg på Finn og fikk ei tekstmelding fra en som var veldig interesert i bilen. Han hadde lett i årevis etter denne bilen. Meldinga sto på dårlig engelsk. Han vil overføre penger via paypal også skulle han leie et selskap for å hente bilen. Er ikke dette litt pussig da ? Finnes det virkelig et selskap her hos oss som tar slike oppdrag ? Bilen er uansett solgt, men jeg driver å korresponderer litt med denne tullingen for å se hva slags framgangsmåte han bruker. Han er foresten fra Irland Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Klassisk "nigeria svindel". Lenke til kommentar
GrandAndreasK Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg har et par annonser her på bruktmarkedet og på Finn og jeg får omtrent 3 Nigeria-svindel-mails i uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå