Ninamk Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei, Jeg har prøvd for n`te gang å låse opp min operatørlåste telefon, uten hell. Har sendt flere mail til Telenor Djuice - som er min operatør. Har fått tilsendt en link hvor jeg får hentet ut koden ved hjelp av IMEI nummer. Prøvde dette, men fikk feilmelding "Det har oppstått en feil i systemet som gjør at du ikke kan hente operatørlåskode på telenormobil.no nå. Vennligst prøv igjen senere eller ta kontakt med Kundeservice. Operatørlåskode er ikke tilgjengelig, kontakt Kundeservice." Derfor kontaktet jeg naturlig nok kundeservice via mail. Jeg har nå mottatt flere mail som sier det samme; "åpningsprosedyre for ...osv..." Prosedyren gjelder for min tlf, men den tilsier at jeg har joystick eller piltastevalg i menyen. Mens jeg har touchtelefon som har ingen av delene. Jeg har faktisk prøvd denne prosedyren, men kommer ingen vei når jeg skal bruke joystick eller pilvalg. Noen som vet hvordan jeg får låst opp telefonen min?? Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 har gjort dette. mener jeg starta telefonen med med et netcom simkort og så må du taste en kode. det er en av kodene du fikk av telenor. mener dte var sånn jeg fiksa det. klødde meg i hue jeg å men fikk det til rimeig fort. Lenke til kommentar
Ninamk Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 har gjort dette. mener jeg starta telefonen med med et netcom simkort og så må du taste en kode. det er en av kodene du fikk av telenor. mener dte var sånn jeg fiksa det. klødde meg i hue jeg å men fikk det til rimeig fort. Takk for tilbakemelding:) Vel vel, jeg var til slutt innom expert for hjelp da hverken telenors kundeservice eller telekiosken klarte å være behjelplig. Det viste seg etterhvert at jeg har prøvd i en ukes tid å låse opp en telefon som tilsynelatende aldri har vært låst, noe jeg aldri har fått beskjed om at den ikke er. Men har endelig fått bestilt ny telefon, så snart er telenor over og ut for denne gang, og det blir nok lenge til evt neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå