Gå til innhold

– Microsoft kjøper Skype

Anbefalte innlegg

En får håpe at Microsoft er overvettig positive til hva Skype kan gjøre for deres business modell. For se bare på de mange snodige forbeholdene de tar. Det er vel slik de kanskje bare må skrive for å være 100 % sikre på å ikke tråkke i salaten med begge beina først. :roll: Kilden er Microsoft, som tom waits for alice la lenke til tidligere.

Microsoft tar i likhet med andre aksjeselskaper slike forbehold fordi kjøpet påvirker akjsekursen. De må passe seg vel så de ikke maler et bilde som kan mistenkes for å være et forsøk på å drive opp kursene. Så derfor inneholder slike pressemeldinger formuleringer av typen "Idag skal jeg gå over veien og kjøpe vin, og det skal smake godt i kveld. Forutsatt at jeg ikke blir påkjørt av bussen."

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skype kommer etter alt å dømme til å bli integrert i Windows Live, og andre kommunikasjonsprogramvare både for hjemmebrukere og bedrifter.

Fuuudge..! Windows live er muligens en av de mer tragiske tjenestene som jeg indirekte blir tvunget til å ha på min PC, og nå dytter de skype inn i den dritten også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...