AndersT2 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hvis jeg bytter fra en 2.0 GHz/400 Bus CPU til en 2.66GHZ/533 Bus, eller burte jeg vente til neste år og håpe på bedre priser på 3.06 GHZ Og hvordan vil jeg merke best forskjell? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Veit ikke hvor mye penger du skal bruke men... Den mest vettuge oppgraderingen er vel til et 875P HK, 2.6GHz 800Mhz QPB, og PC3200 Ram Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Latterlig å oppgradere synes nå jeg. Du har et godt system allerede, og vil merke svært liten forskjell. Med mindre du har et stort behov for å bruke penger så la være, eller bruk penge på noe nyttig. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 vent til neste år og kjøp en 3Ghz eller en Athlon64.. Ytelse-forskjellen du får ved bytte fra 2.0 til 2.66Ghz er latterlig lav. Det er først og fremst i 3d-spill de fleste virkelig trenger god ytelse, og her er det skjermkortet ditt som gjør mesteparten av jobben. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du burde bli komiker du AndersT2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Man lærer ikke hvis man ikke spør, og det var som jeg tenkte at det ikke ville ha så mye å si. Har egentlig lyst på 875i HK, men det blir ihvetfall ikke før til høsten, og er egentlig fornøyd med ytelsen jeg nå har i spill. Det eneste er at jeg ikke er helt sikker på bytting av HK, har ikke særlig lyst til å formatere, og har hørt at du må dette når man har XP Lenke til kommentar
Logan Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg var kanskje litt useriøs AndersT2, men var litt på en snurr på det tidspunktet. Jeg er helt enig med deg. Vent med å oppgradere oppsettet ditt. Det fungerer bra en stund til det. Ikke bli sint på meg. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå