Zepticon Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hepp:) Godt i gang med Masteroppgaven, men trenger å utvikle en prototyp for et grafisk brukergrensesnitt, og tenkte at da er vell Flash det beste å bruke. Har til nå brukt InDesign og Hyperlinks til å simulere, men mangler en del interaktiv funksjonalitet for å kunne bruke det til den endelige prototypen. Så da er spørsmålet, hvor kan jeg lære meg grunnleggende Flash (CS5) på 14 dager? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg startet det grunnleggende, fra youtube! Ta deg en tur innom, du kan lære en hel del på 14. dager! Selv gikk/går jeg på skole for tema, så har desverre ikke noe annet youtube og anbefale! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Youtube is the way to go. Har selv IT2 på skolen, hvor vi nå holder på med Flash. Læreren er udugelig og boka samsvarer ikke med programvaren, så jeg holder meg til youtube og god gammeldags googling. Med en gang man får det absolutt grunnleggende på plass går resten som en lek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå