1245112654122755325882462 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Må si meg enig med Priim. Vanilla og TBC gearet var nok det stiligste. Etter sunwell har alt vært en stor lang nedtur. Ikke forstå meg feil: Gameplay har bare blitt bedre og bedre siden nedgangen i wotlk. Ja, er helt katastrofe at dem lager gear som ser ut som at det har droppet i fra Hogger, er også blitt betraktelig mye mindre "tidsfordriv" i spillet. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 LIkte S3 gearet jeg. S3 på lock er fortsatt det kuleste pvp gearet som er laget. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 LIkte S3 gearet jeg. S3 på lock er fortsatt det kuleste pvp gearet som er laget. TBC pvp gearet såg bra ut, av ein grunn: Det var PvE gear med ny farge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 http://hydramist.tv/ Til de som liker Hydra, så er Hydra9 ute nå. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Møtte feral/rogue/rogue i 3s i dag, døde før garrot var over... Og det med 3,8K resi og barkskin oppe, ser ut til å bli ein balansert sesong igjen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hehe, møtte feral/rogue/priest i går kveld, mens vi kjører rogue/mage/pala. Paladinen vår døde ganske fort, deretter magen og så var det bare meg igjen... Nuvel, jeg fikk ned den andre roguen (hvem i all verden kjører mutilate i arena?) JonasKs: Når er det du streamer arena? Jeg trenger inspirasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Friskjon, jeg har lagt wow på hylla i sommer.. Bare glemt å redigere signatur. Så jeg streamer ikke før skolestart igjen. Kan høre med arenamatesa mine neste gang jeg ser de på TS om de fortsatt ligger på 2.3+, og isåfall skal jeg gi deg en stream link EDIT: De var inaktive for sommeren de og. Så min stream kommer først om 5 uker. Endret 10. juli 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Startet akkurat med 2v2 [Hpala/Fdk] vant alle 9 første kampene, hadde 1dc og dken fikk ikke invite, så jeg måtte leave *noe som var rart ettersom han kom tilbake rett etter og lenge før invite var over* men men. Funker ganske greit, han løper med full vics / snart shoulders, og jeg løper med 6X visc/pve så 1,2k resi. vil si at Hpala/Fdk er meget gøy hehe Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Spiller Disc+Feral der jeg er Disc. Dro rett til 2k rating. Har presten litt innsikt, er det jo latterlig. Feral DPS er sykt, og det skal sies at han er rangert som realmens beste Feral Druid. Gøy å ha slike kontakter Spiller også Warrior+HPaladin der jeg spiller Warrior. Synes Paladins er på riktig sted nå. Ikke altfor syke, men så gode at man ikke er redd for å ha dem med i rated PvP lengre Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Spiller selv som disc prest sammen med en fmage. Det går heilt greit til tider, men sliter når vi møter OP melee lag. Edit. Misliker at druids kan shapeskifte så mye de vil, men det er sikkert bare jeg som syntes Endret 30. juli 2011 av frds Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Tja, er vel berre resto druid som kan gå ut av roots osv, og dei har jo latterlig svak healing for tida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvorfor fmage frds? Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvorfor fmage frds? Hvorfor jeg går med en fmage? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 streamer av og til på xfire.com/live_video/bleikf om noen er interesserte. s1>s8 glad og s9 rank 1 warrior Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Justintv er mykje beidre enn xfire! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Restodruid...trenger partner for points (ingen vrangillusjoner om å nå høgare rating då...la oss vere ærlige, eg suger i pvp). Ka vil vere enklaste setup i 2s og evt 3s for å få seier? Lavare rating ja, om en virkelig lurte.. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Druid/SP/lock og Druid/warrior/DK funke bra. Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Dk'er.. quote fra en dk på et forum I love playing my dk now, they're insanly Op in pvp, 1vs1 they can take about everyclass withso it sucks for the other classes, since they arent nearly as op as dk, the next in line is Warrior u cannot kill them det er så sant så sant. Klarer ikke å underholde meg selv pvp wise når dker skal holde på slik. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Dk'er.. quote fra en dk på et forum I love playing my dk now, they're insanly Op in pvp, 1vs1 they can take about everyclass withso it sucks for the other classes, since they arent nearly as op as dk, the next in line is Warrior u cannot kill them det er så sant så sant. Klarer ikke å underholde meg selv pvp wise når dker skal holde på slik. DK er langt fra så fryktelig OP i PvP. Mot casters kanskje, men ikke mot melee, og spesielt ikke mot Hunter. En hvilken som helst Hunter som ikke er håpløs, vil knuse en DK 1on1 9 av 10 ganger. Warrior er også veldig langt fra å være OP. Høy damage om man er dum nok til å stå på kloss hold med dem, men alle klasser har måter å unngå dette på. Hvilken som helst klasse som kan kite, og spesielt Mage (som ikke trenger mer enn en halv hjerne for å kite en Warrior), bør og skal vinne over Warriors 1on1. Dessuten - PvP er ikke balansert rundt 1v1, og skal heller ikke være det. Så både det jeg skriver om 1on1 situasjoner her, og det denne personligheten nevner om DKs, er klekkende likegyldig sett fra et balansesynspunkt. 3v3 er noenlunde balansert, 2v2 og 5v5 er tull og tøys og vil antagelig aldri bli balansert. FOTM er alt 2v2 og 5v5 går ut på. Endret 2. august 2011 av Necleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå