nagina Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Gjorde engang 2x prot wars i 2v2, eneste teams du slår det er jo 2 dps teams... mer vet jeg ikke, har ikke lyst å vite heller Endret 11. mai 2011 av nagina Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Er prot war viable? Etter min erfaring med rogue/disc, mage/mage og mage/rogue combos så er prot specs veldig lette å få ned. Prot specs gjør ikke nok dmg til å være en god tank/healer combo eller dps/tank combo. Tank/tank er bare dumt, synes jeg da. Ettersom de bare utsetter tapet en liten stund Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg tenkte på 3v3, 2v2 er bare lol. I wotlk så prøvde jeg og en tjommi et lite eksperiment med priest alten hans når 3v3 buddyen vår ikke var online. Jeg (DK) bare chainspammet og selfhealet og dret helt i dps mens priesten sto bak en pillar og hoppet frem for å manaburne hver gang den andre healeren måtte heale. Hadde jeg bare giddet grinde Shadowmourne så hadde det vært perfekt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Kognito: Etter min erfaring avhenger det veldig av gearnivået. På lave gearnivå var det i hvertfall veldig lett å roflstompe folk med tullesetup, men nå som expansionen og sesongen godt i gang er det mye vanskeligere. Endret 11. mai 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg tenkte på 3v3, 2v2 er bare lol. I wotlk så prøvde jeg og en tjommi et lite eksperiment med priest alten hans når 3v3 buddyen vår ikke var online. Jeg (DK) bare chainspammet og selfhealet og dret helt i dps mens priesten sto bak en pillar og hoppet frem for å manaburne hver gang den andre healeren måtte heale. Hadde jeg bare giddet grinde Shadowmourne så hadde det vært perfekt Aha, jeg har ikke noe bekjentskap med 3v3 eller 5v5 Kognito: Etter min erfaring avhenger det veldig av gearnivået. På lave gearnivå var det i hvertfall veldig lett å roflstompe folk med tullesetup, men nå som expansionen og sesongen godt i gang er det mye vanskeligere. Du har nok rett der. Har ikke noe særlig høy rating, så det vet nok dere med høyere rating enn meg best Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Ja, f.eks dobbel blood fungerte jo faktisk i begynnelsen av Cata. Tror vi kom til nesten 1800 elns før jeg leavet? Det var riktignok bare fordi 90% av de som går arena er horde og siden vi er alliance fikk vi fullt honor gear mens de vi spilte mot gikk rundt i Wrathful Endret 11. mai 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Du har nok rett der. Har ikke noe særlig høy rating, så det vet nok dere med høyere rating enn meg best Jeg har overhodet ikke noe høy arenarating Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Jeg har overhodet ikke noe høy arenarating Heh, for en eller annen grunn leste jeg at du sa du hadde høy rating. Men høy rating eller ikke. Jeg tror nok at om det er tanker som spiller høyt oppe i rating, så er det jo en grunn for det. Ikke sett mange tanks med høy rating da Endret 11. mai 2011 av Kognito0 Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Etter ca. 1000 år som pve-wow'er skal jeg sammen med et par kompisser ta steget ut i en arena. Men, vi liker å være noe forberedt, så jeg tenkte jeg kunne spørre et par spørsmål her. Vi kommer til å spille tre stykker. Vi har jo aller helst lyst til å spille de klassene vi kjenner best fra pve, men det kan jo hende det blir en combo som er helt på trynet. Vi vil i allefall stille med 1 Resto shaman, 1 retri pala og 1 DK (uvist spec) Er dette en viable combo eller er vi helt på trynet og sjanseløse fra starten av? Om noen har noen wesider eller tilgang til annen info som kan hjelpe noen nybegynnere, så mottas det med stor takk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Sjekk ut www.arenajunkies.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Vi vil i allefall stille med 1 Resto shaman, 1 retri pala og 1 DK (uvist spec) Er dette en viable combo eller er vi helt på trynet og sjanseløse fra starten av? Tør jeg spørre hvem du skal spille med? Platina og antipop? Ellerså vil jeg tro at det å bytte ut retri med en caster ville vært smartere. Litt defus combo, vet ikke helt hva jeg skal si om den.. Ikke møtt mange av den, men det hender. Angående websider, så vil jeg tro battle.net er den beste. Du kan jo sjekke her. Endret 11. mai 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Jeg har alltid vært en PvE'er selv, og begynte ikke med PvP før nå i begynnelsen av Cataclysm. Det å beherske CCing er noe av det første man må bli vandt med. Det er også veldig lurt å kunne alle "movesa" til de class/speccene kompisene dine spiller, ettersom du da vet hva du kan rope etter på skype/vent når noen kommer etter deg! Utenom det er arena og PvP generelt noe man må bli vandt med, du blir ikke god over natten. Failing = More knowledge Og for all del, ikke gi opp! Endret 11. mai 2011 av Kognito0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Vil også anbefale og duellere mye, nå som skirmish ikke eksisterer lenger. Du kan ikke ha kontroll over 3 spillere, om du ikke klarer å ha kontroll over en. Og jeg mener det å duellere i durotar er kjedelig. Dueller et sted som du har noe å gjemme deg bak, gå LoS, bruk tid på dueller og reset heller kamper, som om det var en arena. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Vi vil i allefall stille med 1 Resto shaman, 1 retri pala og 1 DK (uvist spec) Er dette en viable combo eller er vi helt på trynet og sjanseløse fra starten av? Tør jeg spørre hvem du skal spille med? Platina og antipop? Ellerså vil jeg tro at det å bytte ut retri med en caster ville vært smartere. Litt defus combo, vet ikke helt hva jeg skal si om den.. Ikke møtt mange av den, men det hender. Angående websider, så vil jeg tro battle.net er den beste. Du kan jo sjekke her. Platina og Ötzi (DK'en til Herbalbanger om du husker han). Vi får prøve oss ut litt. Regner med at det tar litt tid å lære seg å spille Pvp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Høres bra ut, da er dere ihvertfall tre gode spillere, og dere får det nok til. Dere var jo mine "lærere" i raiding, og jeg vet at deres kjemi er på top! Kjemi og ingame kunnskap = høy rating, noe dere har. CC og hva man skal gjøre kommer, dere har ihvertfall de to viktigste tingene klart! Husk å bruk Gladius addon, det gjør alt mye lettere når det kommer til å gå LoS når det kommer en CC mot deg /være rask på dispelle buffs. Litt om hvilke addons som anbefales av våres guild her. Denne kan også være aktuel å se? Vi ses kanskje ingame en gang, tenker jeg levler opp paladinen min til 85 i sommer, ihvertfall. EDIT: Spiller Hjaran og gjengen fortsatt? Jeg (Dukie), Ola (Frisqus), Sindre(Sindrings) og Emil (Duky) snakker fortsatt om de gode tidene med dere, så om vi starter PvE en gang, så blir det nok en gjeng på 5 (Har en til som vi gamer med, som jeg "bor" med) som kommer til å legge inn application i Backbone igjen. Endret 12. mai 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hva synes dere om Season 10 gearet? Selv er jeg skuffet over at de gjør det samme som i WotLK dvs. de starter med gear som ikke ligner grisen og bare bygger på gearet.. Minimale forskjeller fra S9 http://www.mmo-champion.com/content/2201-Season-10-Armor-Models-Art-Gallery-Update-Comics Endret 15. juni 2011 av Kognito0 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Synes det er et stilig konsept jeg. Og denne gangen har de jo faktisk gjort det bra og ikke laget helt retardert stygt gear som med deadly og furious. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Har spilt wow siden 2006, og har ikkje sett en item som ser bra ut siden TBC. verken i PVP eller PVE Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Må si meg enig med Priim. Vanilla og TBC gearet var nok det stiligste. Etter sunwell har alt vært en stor lang nedtur. Ikke forstå meg feil: Gameplay har bare blitt bedre og bedre siden nedgangen i wotlk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå