Gå til innhold

Arena - diskusjon om sesong 9 og 10

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg spiller Sub Rogue og Frost Mage PvP. Nå spiller jeg ikke for høy rating, men heller for gøy og rett og slett å bare geare opp :)

Combo

Jeg elsker å spille Sub Rogue med Frost Mage eller Disc Priest i Arena.

Og med Frost Mage'n min liker jeg comboen Frost Mage/Frost Mage eller Frost Mage/Rogue.

..Og om en av dere spiller på realmen Zenedar HORDE kan dere kontakte meg på roguen min Credits eller magen min Innvandrer, så kan vi fort gjør et par Arena matches eller (rated)BGs. Om du er veldig dedikert kan vi forsåvidt gå for rating. Jeg har både Skype og Ventrilo i orden :)

Formålet med denne tråden er at vi kan alle diskutere Arena Season 9 (og kommende Season 10).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg spiller Sub Rogue og Frost Mage PvP. Nå spiller jeg ikke for høy rating, men heller for gøy og rett og slett å bare geare opp :)

Combo

Jeg elsker å spille Sub Rogue med Frost Mage eller Disc Priest i Arena.

Og med Frost Mage'n min liker jeg comboen Frost Mage/Frost Mage eller Frost Mage/Rogue.

..Og om en av dere spiller på realmen Zenedar HORDE kan dere kontakte meg på roguen min Credits eller magen min Innvandrer, så kan vi fort gjør et par Arena matches eller (rated)BGs. Om du er veldig dedikert kan vi forsåvidt gå for rating. Jeg har både Skype og Ventrilo i orden :)

Formålet med denne tråden er at vi kan alle diskutere Arena Season 9 (og kommende Season 10).

Jeg er en warrior på kazzak som spiller arena på 1800 rating. jeg spiller en helt fucked up setup: warrior, arcane mage. vi går KUN for burst =P og vi har kommet ganske langt på burst =P. MEN alt i alt suger pvp overall imo. alt for slow phased, derfor 2 BURST dpser =) håper neste season går mer mot en type E-sport =P

Lenke til kommentar

Hvordan er det å spille sub rogue/healer?

Hadde aldri i verden gjort det selv.. Damagen som sub rogues gjør skremmer meg vekk fra 2v2 i healer/dps setup, så da kjører jeg heller dps/dps setup isteden.

Atm spiller jeg for points som retri pala/sub rogue, hvor jeg spiller pala. Det går ganske greit, og jeg får ut en grei mengde healing. Holder på å levle min egen rogue atm og, som jeg kommer til å kjøre arena/bg med.

Lenke til kommentar

Om dps/healer combo: Jeg nuker healeren imens priest mana burner healer. Når healeren er oom resetter jeg fighten og med neste nuke vil healeren dø. Dpsen som er igjen har ingen sjanse når healeren er borte.

Selv har jeg 3.5k resillience og disc priesten jeg spilelr med har 1k (men fult PvE epics). Priesten tåler at 1 dps slår på ham uten å miste liv eller noe mana.

Mot dps/dps er sub rogue/disc priest OP! Vi bare CCer 1 dps og nuker den andre.

Lenke til kommentar

Pass på, sist jeg nevnte noe som helst om rating ble det en gigantisk flamewar der alle mente jeg ikke kunne uttale meg om ratings jeg ikke var på selv. Det funker ikke å diskutere høy rating med mindre du er der selv, så denne tråden kommer til å bli ødelagt med en gang JonasKs og gjengen finner den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Pass på, sist jeg nevnte noe som helst om rating ble det en gigantisk flamewar der alle mente jeg ikke kunne uttale meg om ratings jeg ikke var på selv. Det funker ikke å diskutere høy rating med mindre du er der selv, så denne tråden kommer til å bli ødelagt med en gang JonasKs og gjengen finner den.

Har du et problem? Jeg gir tips uten å gjøre noe mer, trenger ikke rakke ned på folk. Ser deg aldri si noe konstruktivt i noen tråder.

Idiot.

Lenke til kommentar

Har testa Disc/hunter i 2vs2.

Det kan funke bra...og det kan gå eeeeepisk dårlig også =P

Vi fjasa vel meir uten å spele så masse, og sneik vel oss oppover til 16-1700.

Fikk ikkje heilt drill på cc chaininga vår, og det blei vel vår bane. Sterk kombo ellers, om hunters er fraskremt fra å teste Arena anbefaler eg å prøve denne komboen =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Disc/hunter er supergøy!

Bruk mindcontroll etter en trap. Klarer du å få dem f.eks ned eller bak en vegg på vid maps da, så har man et godt utgangspunkt!

Lenke til kommentar

Disc/hunter er supergøy!

Bruk mindcontroll etter en trap. Klarer du å få dem f.eks ned eller bak en vegg på vid maps da, så har man et godt utgangspunkt!

Problemet er ofte at en blir traina av dk/warr/rogue og deromking som disc. Då er ikkje MC så lett å få av =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Er du hunter eller priesten?

Mot f.eks rogue/disc må dere ikke vente på roguen til å få en opener, start midt på mappet, får priesten til å løpe i combat og feare ut deres priest mitt ut. Start hardt på priesten, og gjør sånn at roguen/deres dps må gå på hunteren for å holde priesten i live. Når dere har fear oppe igjen kan dere prøve å switche rogue fort, mens priest blir feara. Få han i trap /MC med en gang den er ferdig.

Var ihvertfall det vi gjorde mot Rogue/priest. Rask i combat, nuke priest, få deres rogue ti å gå defansiv. Klarer dere starten, klarer dere CC og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...