Kognito0 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei! Jeg spiller Sub Rogue og Frost Mage PvP. Nå spiller jeg ikke for høy rating, men heller for gøy og rett og slett å bare geare opp Combo Jeg elsker å spille Sub Rogue med Frost Mage eller Disc Priest i Arena. Og med Frost Mage'n min liker jeg comboen Frost Mage/Frost Mage eller Frost Mage/Rogue. ..Og om en av dere spiller på realmen Zenedar HORDE kan dere kontakte meg på roguen min Credits eller magen min Innvandrer, så kan vi fort gjør et par Arena matches eller (rated)BGs. Om du er veldig dedikert kan vi forsåvidt gå for rating. Jeg har både Skype og Ventrilo i orden Formålet med denne tråden er at vi kan alle diskutere Arena Season 9 (og kommende Season 10). Lenke til kommentar
IkkeSåPro Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei! Jeg spiller Sub Rogue og Frost Mage PvP. Nå spiller jeg ikke for høy rating, men heller for gøy og rett og slett å bare geare opp Combo Jeg elsker å spille Sub Rogue med Frost Mage eller Disc Priest i Arena. Og med Frost Mage'n min liker jeg comboen Frost Mage/Frost Mage eller Frost Mage/Rogue. ..Og om en av dere spiller på realmen Zenedar HORDE kan dere kontakte meg på roguen min Credits eller magen min Innvandrer, så kan vi fort gjør et par Arena matches eller (rated)BGs. Om du er veldig dedikert kan vi forsåvidt gå for rating. Jeg har både Skype og Ventrilo i orden Formålet med denne tråden er at vi kan alle diskutere Arena Season 9 (og kommende Season 10). Jeg er en warrior på kazzak som spiller arena på 1800 rating. jeg spiller en helt fucked up setup: warrior, arcane mage. vi går KUN for burst =P og vi har kommet ganske langt på burst =P. MEN alt i alt suger pvp overall imo. alt for slow phased, derfor 2 BURST dpser =) håper neste season går mer mot en type E-sport =P Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir ikke noe esport når spillet må balanseres med både PvP og PvE. Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Når jeg spiller sub rogue/disc priest merker jeg at om vi kommer mot dps/healer og jeg failer på min første burst, kan det fort gå 30min - Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvordan er det å spille sub rogue/healer? Hadde aldri i verden gjort det selv.. Damagen som sub rogues gjør skremmer meg vekk fra 2v2 i healer/dps setup, så da kjører jeg heller dps/dps setup isteden. Atm spiller jeg for points som retri pala/sub rogue, hvor jeg spiller pala. Det går ganske greit, og jeg får ut en grei mengde healing. Holder på å levle min egen rogue atm og, som jeg kommer til å kjøre arena/bg med. Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Om dps/healer combo: Jeg nuker healeren imens priest mana burner healer. Når healeren er oom resetter jeg fighten og med neste nuke vil healeren dø. Dpsen som er igjen har ingen sjanse når healeren er borte. Selv har jeg 3.5k resillience og disc priesten jeg spilelr med har 1k (men fult PvE epics). Priesten tåler at 1 dps slår på ham uten å miste liv eller noe mana. Mot dps/dps er sub rogue/disc priest OP! Vi bare CCer 1 dps og nuker den andre. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kan priest kompisen din booste meg? høres veldg pro ut... Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Han er desverre ikke kompissen min, bare en random priest jeg traff. Vi spiller arena et par ganger i uken, ikke noe serriøst. Men whisper Kelith på Zenedar horde om han kanskje gidder å hjelpe deg Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 :!: ok. hvordan ratings har dere, below 1k? Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 ligger på rundt 1500 ettersom vi bare spiller for points atm Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Pass på, sist jeg nevnte noe som helst om rating ble det en gigantisk flamewar der alle mente jeg ikke kunne uttale meg om ratings jeg ikke var på selv. Det funker ikke å diskutere høy rating med mindre du er der selv, så denne tråden kommer til å bli ødelagt med en gang JonasKs og gjengen finner den. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 eller når du kommer å påstår blood er DK pvp spec. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Pass på, sist jeg nevnte noe som helst om rating ble det en gigantisk flamewar der alle mente jeg ikke kunne uttale meg om ratings jeg ikke var på selv. Det funker ikke å diskutere høy rating med mindre du er der selv, så denne tråden kommer til å bli ødelagt med en gang JonasKs og gjengen finner den. Har du et problem? Jeg gir tips uten å gjøre noe mer, trenger ikke rakke ned på folk. Ser deg aldri si noe konstruktivt i noen tråder. Idiot. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har testa Disc/hunter i 2vs2. Det kan funke bra...og det kan gå eeeeepisk dårlig også =P Vi fjasa vel meir uten å spele så masse, og sneik vel oss oppover til 16-1700. Fikk ikkje heilt drill på cc chaininga vår, og det blei vel vår bane. Sterk kombo ellers, om hunters er fraskremt fra å teste Arena anbefaler eg å prøve denne komboen =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Disc/hunter er supergøy! Bruk mindcontroll etter en trap. Klarer du å få dem f.eks ned eller bak en vegg på vid maps da, så har man et godt utgangspunkt! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Oppfør dere ordentlig nå, så slipper jeg å begynne å slette innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Disc/hunter er supergøy! Bruk mindcontroll etter en trap. Klarer du å få dem f.eks ned eller bak en vegg på vid maps da, så har man et godt utgangspunkt! Problemet er ofte at en blir traina av dk/warr/rogue og deromking som disc. Då er ikkje MC så lett å få av =) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 De få gangene jeg støter på hunter/healer eller hunter/dps tar vi de som regel ganske lett. Vet ikke om det er setup i 2v2en vår eller de andre som spiller dårlig, men så lenge roguen jeg er med får åpnet går det som regel greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Er du hunter eller priesten? Mot f.eks rogue/disc må dere ikke vente på roguen til å få en opener, start midt på mappet, får priesten til å løpe i combat og feare ut deres priest mitt ut. Start hardt på priesten, og gjør sånn at roguen/deres dps må gå på hunteren for å holde priesten i live. Når dere har fear oppe igjen kan dere prøve å switche rogue fort, mens priest blir feara. Få han i trap /MC med en gang den er ferdig. Var ihvertfall det vi gjorde mot Rogue/priest. Rask i combat, nuke priest, få deres rogue ti å gå defansiv. Klarer dere starten, klarer dere CC og. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja det er småtweaks som måtte til for å få ting til. Dk/Hpala virka fullstendig nemesis dog. Dobbel dps teams har vi derimot sjelden problem med. Overlever en første burst, så er resten stort sett kjeks. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå