Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama. trenger hjelp til å forstå.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har tenkt på at forholdet blir litt a4, men vet ikke hva jeg skal gjøre for at det blir bedre, jeg elsker henne over alt på jord selvom vi ikke har vært sammen så lenge.

ho sier hun aldri har hatt det så bra sammen en person før. og at hun føler at jeg virkelig bryr meg om henne og det som skjer i livet hennes.

ho har fortalt ting som hun ikke har sagt til noen før. og hun sier hele tiden at elsker meg.

men ho virker so ho ikke bryr seg. jeg vet vel at hun elsker meg. men jeg blir deprimert når ho er sånn, for jeg vill hun bare det beste i verden.

Lenke til kommentar

3 måneder er en curse for meg. Etter nøyaktig 3 mnd så virker det som den personen jeg er sammen med bare nesten bestemmer seg for å ta et halv steg tilbake.

Meldingene ble litt mer kjedeligere og færre av. Mindre tid brukt på å henge med hverandre etc. Alle opplever vel den der når forelskelsen tar litt slutt og magien forsvinner.

Så det sier seg selv at den fjerde mnd, den du er i nå er litt følelsesmessig utfordrene.

Prøv å ikke la deg bli deprimert, og heller innse at forelskelse er bare en fase i begynnelsen, og slik er det for de fleste. Dere må prøve å finne noe etterpå noe som kan overta og bære forholdet deres videre. Prøv å hold haka oppe, og bruk litt skuespill om du må, for å vise at du fortsatt er den awesome personen hun falt for i begynnelsen.

Stol på henne at hun er glad i deg når hun sier det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min erfaring er at man kommer til sånne kritiske epoker i forholdet uansett hvor glad man er i hverandre. Du er inne 3 mnd-krisa som nevnt over her. Dere har vært inne i en periode med masse forelskelse og levd i deres lille verden. Antakelig har dere vært sammen nesten hele tiden de siste månedene og oppdaget nye spennende ting ved hverandre hele tiden, noe som bare er naturlig når man har vært sammen så lenge. Nå er den første fasen over, man har utforsket hverandre og forelskelsen er kanskje ikke så intens.

Nå gjelder det å forsøke å forbli spennende og attraktiv. Trapp ned på hvor mye dere er sammen, men når dere er sammen så pass på at dere har det fint. Gi henne gradvis litt mer av deg selv, men om du ikke er personen til å dele av deg selv, så er gjerne jenter mer enn villige til å stå for pratinga. Forundelig nok gir det dem en følelse av trygghet av å kunne dele følelser. Få henne til å lengte etter å være sammen deg hele tiden, men pass på å ikke være tilgjengelig for henne hele tiden (dvs. hun må vite at du alltid er der for henne om hun trenger deg).

Gled deg forresten til 1-års krisa.

Lenke til kommentar

Veit om fleire jenter som kan ha ei heil veke der dei er generelt sletne og slappe. Er ikkje verre enn å ta litt ekstra vare på dei den veka.

Eg veit at det er veldig mange tråder her om jenter som er utro. Men langt i frå alle jenter der ute er det, mest sannsynleg er ho berre inni ein litt slapp periode :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...