Gå til innhold

Beholde eller returnere iPhone 4?

Anbefalte innlegg

Hei.

Får min nye iPhone 4 32gb hvit i morgen eller i overimorgen, og har problemer med og bestemme meg for om eg skal beholde den eller ikke.. Dette pga det nermer seg juni og mulig utgivelse av iPhone 5.....

Noen som har noen tips om hva eg burde gjort? Eventuelt har meninger om saken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktene sier at iPhone 5 ikke kommer i juni, men nærmere høsten. Forandrer dette noe?

rykter er rykter.. Tror personlig den kommer i juni...

Eneste som plager meg er att om eg kommer til og beholde telefonen, så kommer 5eren i juni med syke upgrades. Klarer meg fint med 4eren så lenge det ikke kommer noe som blir absolutt nødvendig på 5eren... Men kjedelig om det blir sånn att eg får meg ny telefon nå og oppgraderer i løpet av 1-2 mnd

Lenke til kommentar

Hvis iPhone 5 kommer i juni, så får du nok fortsatt solgt den hvite 4'ern uten å tape alt for mye. Ikke alle får med seg at de nye versjonene blir lansert, vet du.

Du sier noe der. I tillegg er nokk den hvite lettere og få solgt uansett ;-)

Lenke til kommentar

Returner og bestill Samsung Galaxy s2 ;)

Hehe. Måtte komme. Er så utrolig fornøyd med iPhonen att eg ikke ser poenget med det, pluss att med en ipad 2 og en macbook pro, så ville ikke samsungen passet helt inn i samlingen ;-)

Lenke til kommentar

Iphone 5 i Juni?

Det finne jo ingen harde fakta på telefonen engang. Kun et lousy bilde.

De fleste produsentene hyper jo opp telefonen et par måneder (Apple enda mer) før de begynner å selge den..

Nei, jeg tror ikke Iphone 5 kommer før sen-høsten.

Endret av Emshuee
Lenke til kommentar

Returner og bestill Samsung Galaxy s2 ;)

Hehe. Måtte komme. Er så utrolig fornøyd med iPhonen att eg ikke ser poenget med det, pluss att med en ipad 2 og en macbook pro, så ville ikke samsungen passet helt inn i samlingen ;-)

Sitter du i den totale Apple religionen, så ser jeg ikke noe vits i å skifte ut iPhone 4.

De fleste som har iPhone 4 har som regel en MacBook / iMac av noen slag eller en iPad eller alt i fra før av. Så dem liker jo å holde seg innenfor det samme da.

Men selvfølgelig, om du vil ha en telefon som er den beste som finnes, så kan du bare gå for Samsung Galaxy S II.

Jeg har en 11.6 tommers MacBook Air da. Men jeg bruker ikke Mac OSX på den. Siden jeg ikke liker det OS'et noe serlig. Så bruker Windows 7 på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...