mobpedersen Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Her skulle jeg brenne en film over på SVCD, og fikk fram en melding at codcen ikke var tilgjengelig. Jeg bruker Nero Enterprise Edition. Men jeg fulgte "bruksanvisningen (wizard) og fikk droget filmen over uten feilmeldingen. Men da oppstod et annet problem . Filmen var da på 1013 mb og for stor for en cd. Hva skal jeg nå gjøre for å få brennt denne filmen på SVCD?? Håper på mange gode løsninger!! =)=) På forehand takk! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du kan vel bruke f.eks AVI Cutter til å dele filmen i mindre biter hvertfall. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 1013 mb er vel litt stort for en vanlig cd vel.. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Går med den nye Plexor-brenneren Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hva slags fil har du? Er det en mpeg2 fil? isåfall kan du bruke vcdimager for å lage en svcdimage, som du kan brenne med fireburner eller cdrwin. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 har installert svcd plug in'en i nero. den får encodet filen og brent og alt det der. men, vil ikke spille på verken pc'en eller ps2. råd? noen som kan lage en liten mini-guid om hvordan man brenner svcd'er i nero? eller finnes det andre alternativer som er bedre? er egentlig ute etter en løsning der man bare angir en fil til programmet, slik at dette kan fikse resten... Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 skulle akkurat til at Plextor klarer å brenner 1 GB på en cd plate ja. kunne tenkt meg å hatt den brenneren jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå