Bearar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 HEI Jeg er i ei knipe. Punga. Nærmeste sted å skaffe lappesaker? Jeg er nærme Oslo S, på Thon hotell. Alle svar belønnes med pluss i boka! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hold hånda på slangen der det er hull, og sykl i vei! 3 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bensinstasjon? Der får du også luft. Hvor du finner slike i sentrum vet jeg desverre ikke. Eventuelt kan du håpe at en vennlig forumbruker har på lager. Jeg hadde lett tatt en bane til majorstuen hadde jeg hatt noe slikt på lager, men jeg bare kjøper nye slanger når jeg punkterer. 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/uno-x_energi_as/1843514262.htm 1 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Gikk en times tid og leita nå etter stasjoner. Fant ingen, og de jeg fant i google maps fantes ikke. Men for en fantastisk by! 8/10 gjennomsnittlig av de jeg møtte nå nettopp var ikke-etnisk norske og de kvinnelige kalte meg "handsome" og ba meg med på ditt og datt. Snakk om gjestfrihet! 5 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Du finner en bensinstasjon på andre siden av Galleriet. Galleriet er da altså på andre siden av Oslo S for Thon Hotell, bundet sammen med en bro, deler brohodet til Oslo City 1 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Takk for svaret:) Men handla lappeskaer på G-sport i dag, så alt er vel Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Lenge siden jeg har vært i Oslo, men ligger det ikke et xxl kjøpesenter et steinkast unna Oslo S, der finnes det lappesaker. Men ser at du allerede har fått fikset det så da er vel alt vel. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Se på klokkeslettet for når han ønsket det 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er ikke noe problem det vel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå