King_922 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei. Bestiller meg alle komponentene jeg har funnet meg nå til uka, men det siste jeg lurer på er hvilket opperativsytem? Skal jo ha Windows 7 men hva er liksom forskjellen på Home Premium, Professional og Ultimate?? Pc-en skal brukes til gaming, surfing og videoredigering og ettersom jeg skal bruke 15k på den så spiller ikke prisforskjellen mellom OS-ene så mye. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Oversikt finner du f.eks. her: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions#Comparison_chart Endret 9. mai 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Wikipedia Edit: Samtidig posting, ser det ut som Tilsammen burde det vel gi svar på det meste. Til trådstarter: Hvis du ikke har særskilte behov, Windows 7 Home Premium. Endret 9. mai 2011 av thomit Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Pass også på å velge 64 bits versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå