OHJohansen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 De har en svimlende pris - og er forrykende bra lyd. Test: Shure SE535 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Eg har forgjengaren SE530 og er veldig nøgd med settet. 535 skal i følge ekspertisen være hakket betre på dei fleste områder, men framleis med same lydkarakter. Shure har ein ganske klinisk lyd, klar og veldig fin i det høge spekteret. Mange synest nok dei burde hatt meir punch i bassen, men det er ikkje noko eg saknar så veldig. For min del er det viktigare å få fram heile registeret. Sånn sett er det desverre enkelte låge tonar settet mitt ikkje klarar å gjengi godt nok, men det er ingen stor sak. Alt handlar om prioriteringar her i livet, eg angra ikkje på at eg brukte 3500,- på dette settet. Det er ein heilt anna lydoppleving enn billigsett. Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hmm... Disse proppene, som fortsatt i bunn og grunn kun er et sett med propper? eller en løsning som f.eks Logitech Z-906 også et fint lydkort så ikke bare jeg men også mange flere kan nyte musikken? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg skal gi testen ti smil den dagen billige ørepropper testes, gjerne en sammenligning. Men skal man først teste er det sikkert mest moro å teste de dyre, som man ellers ikke har råd til, dessverre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hmm... Disse proppene, som fortsatt i bunn og grunn kun er et sett med propper? eller en løsning som f.eks Logitech Z-906 også et fint lydkort så ikke bare jeg men også mange flere kan nyte musikken? Er ikkje sikkert resten av bussen er så interessert i å lytte til musikken din. Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hah' Hvordan har du tenkt å ta med et surround annlegg i en buss? Og ihvertfall en stasjonær pc med et godt skjermkort... Nei da mener jeg å innvitere noen hjem heller Endret 11. mai 2011 av Martinis5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg