SaNxo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei! Har brukt Razor Mamba i et halvt års tid nå, og i dag bare sluttet den å funke... For dere som er kjent med den er det mulig å både kjøre den trådløst og med ledning, og jeg har brukt den med ledning nesten hele tiden. Når jeg kobler den til dataen nå skjer det ingenting, som om jeg ikke har koblet til noen ting... Men laderen til trådløst modus funker! Men når jeg putter musa i ladern begynner ikke musa å lade, og den lyser rett og slett ikke lenger...(ser veldig "død" ut) Er det noen som har en mamba selv, eller bare vet hva som kan være galt? Veldig irriterende da jeg elsker denne musa! Har prøvd å ta ut og inn batteriet men fortsatt død. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Skjønner ikke helt hva du mener med "Men laderen til trådløst modus fungerer", men for meg høres det rett og slett ut som en død mus. Razer er ikke akkurat verdenskjent for kvalitet, så jeg ville tatt kontakt med stedet du kjøpte musen. Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Det jeg mente var at "hubben" til musa fungerer fint, så noe er galt med selve musa og ikke ledningen eller noe sånt Kjøpte den forresten på komplett, så antar jeg har en slags garanti på den? Endret 9. mai 2011 av SaNxo Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tja, dette burde vel glatt kunne gå under reklamasjon uansett, så bare si ifra om problemet så vil de ordne alt. Dersom de ber deg sende musen i posten (slik at du må betale porto på pakken), send mail i etterkant hvor du spør om å få refundert portoen. Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Hei! Har snakka med komplett og de vil at jeg skal sende den inn. Jeg bare lurte på om pc musa trenger antistatisk embalasje, eller om det går fint å bare pakke den inn i avispapir eller noe? Takk! Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Det jeg bruker å gjøre er å legge det som skal sendes tilbake i originalembalasjen. Dersom du har kastet den, legg musa samt alt tilbehør du har i en boks på en forsvarlig måte - bobleplast burde fungere greit. Trenger ikke antistatisk embalasje så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Takk for svar Hadde en embalasje fra et Razor headsett jeg brukte, bare tok litt gammel isopor og klipte til en "boks" som jeg har musa i ^^ burde gå greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå