Gå til innhold

Jeg utfordrer dere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og til deg O' mektige allviter:

Hvorfor synes vi at det er mye tristere når en som står nærmt oss dør, enn når en som bor i langtvekkistan dør, selv om vi mener at alle mennesker er verd akkurat det samme?

Jeg er uenig i den. jeg mener ikke alle folk er vedt like mye her. Det kan virke litt kynisk å si det, men alle personer vil uansett mene at folk som man setter pris på er verd mer enn en totalt ukjent kineser. Det er ikke akkurat slik at jeg skriker etter et jordskjelv i kina.

Lenke til kommentar
og til deg O' mektige allviter:

Hvorfor synes vi at det er mye tristere når en som står nærmt oss dør, enn når en som bor i langtvekkistan dør, selv om vi mener at alle mennesker er verd akkurat det samme?

 

og

 

Hvorfor tenker jeg over så mange helt uvesentlige ting?

Fordi man utvikler følelser og bindes til personer man kjenner. En bestemt person man aldri har visst eksisterte tar rett og slett ikke bevisstheten din som et større tap. Vi er vel forsåvidt enige om at alle er like mye verdt, men det betyr ikke at man har like følelser for alle.

 

 

Grunnen til at du tenker på fullstenidg uvesentlige ting er fordi du er en kanin med en kniv igjennom hodet. Nei, vent..?

 

:mrgreen:

Lenke til kommentar

La oss se hvordan allviteren gjør det på disse benchmarkene :p

 

Hvilken ringetone brukes på Dimmu Borgir's World Misanthropy DVD? (En fyr blir spurt om han kjenner den igjen, altså hva heter sangen)

 

Hvilket band kommer Dimmu Borgir's nåværende trommis fra, og hvilket band gikk den gamle til?

 

Hvilken gruppe framfører sangen "Gothic Girl"?

 

Hvem er mannen bak musikkvideoen til HIM-sangen "Buried Alive By Love"?

Lenke til kommentar

Kjære Orakel Nvoetfiv.

 

Jeg vet jeg kanskje ikke er verd svar fra ditt nærmest grenseløse intellekt, men jeg ber ydmykt om å få svar på dette spørsmålet (noen spørsmål i spørsmål):

 

Hva defineres som helse og hva er god helse, er det riktig å definere god helse, slik som Gro gjør at det er fravær av sykdom, og sunn livsstil uten rusmidler, sukker og mobiltelefoner?

 

Skriver Gro her, mener selvfølgelig Gro Harlem Brundtland men det tenkte jeg du visste. Helgarderer uansett.

 

Endret: legger til litt her...

Endret av pebbe
Lenke til kommentar
Kjære Orakel Nvoetfiv.

 

Jeg vet jeg kanskje ikke er verd svar fra ditt nærmest grenseløse intellekt, men jeg ber ydmykt om å få svar på dette spørsmålet (noen spørsmål i spørsmål):

 

Hva defineres som helse og hva er god helse, er det riktig å definere god helse, slik som Gro gjør at det er fravær av sykdom, og sunn livsstil uten rusmidler, sukker og mobiltelefoner?

 

Skriver Gro her, mener selvfølgelig Gro Harlem Brundtland men det tenkte jeg du visste. Helgarderer uansett.

 

Endret: legger til litt her...

Sunn/god helse, rent "biologisk" sett, er en korrekt ernært kropp, med godt immunforsvar. Å være korekt ernært inenbærer ikke å fylle eller røyke, ei heller mengder med cola.

Sunn/god helse, sosialt sett er å fungere sosialt. Er mobiltelefon nødvendig for å fungere sosialt, så er man mindre hemmet, men dog, det gjør deg ikke mindre sunn. Mobil er ikke farlig for helsa. Nåh, stikk ut og jogg med en dude.

 

:mrgreen:

Lenke til kommentar

*zamzam*

 

Kjære vifteovn: Hvorfor har det seg slik at de parable kontekstopphengssimulasjonspluggene ikke vil ignisere mine intervekstorate rombosantikvater? Det er jo høyst merkverdig at de inkopltente kurvediagramsanalysatorfiktivene ikke vil kjøre på samme båndbredde frekvens som postulatprospektets intrafrekvensbånd...

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...