Gå til innhold

Jeg utfordrer dere!


Anbefalte innlegg

Har du noen tips til hva jeg kan skrive til en kvinne , noe hyggelig . Som varmer ...?

Vel, her er ihvertfall en liten godnatt-melding:

 

Enda en dag er over, Drømmeland tar deg med, og tankene dine svever av sted. Ingen vet hva du drømmer, men alle vet du er en venn vi ikke glemmer. Du er den du er, og det er derfor jeg er så glad i deg som jeg er:) God natt pusekatt;)

DETTE hadde sjarmert meg (nesten) rett i senk! Fytte, så easy jeg er! :p

 

Nei, du er bare mottagelig for de følsomme sidene av mitt overdådige intellekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lukter Cut'n Paste her...  

 

 

Men hvis du så O'store vise mann, så fortell meg hvorfor min Kjære Jetta begynner å fuske ved 4800opm.  :D  :lol:

 

Jada, du må bare skifte luftfilteret, og bytte til en litt mindre dyse(f.eks fra 78mm til 77). Problemet er at blandinget blir, rett og slett, elendig. Du vil legge merke til at eksosen blir tykkere og tykkere, opp til det punktet hvor den starter med fuskinga.

Lenke til kommentar
det kan jo være en lett sak for Dem, men for oss dødelige kan det jo fortone seg som et mysterium det at du har valgt å kalle deg "vifteovn" baklengs...  

 

Forklar.

 

Vi er alle enige om at vifteovner er kule, ikkesant? De har nesten utelukkende positive sider ved seg. I det minste så overdøver de positive sidene de negative i så stor grad at vi lar vær å ta med de negative.

Jeg og vennene mine gjør mye gøy. Selve handlingene i det vi gjør, trenger ikke være morsomme i seg selv, men det blir alltid morsomt. Ofte blir dette til intern humor etterhvert. Nvoetfiv er et utslag av vår interne humor. Selv om jeg har aldri så lyst til å fortelle historien bak, så skal jeg ikke gjøre det, av respekt for mine venner.

Jeg kan istedetfor gi deg svaret på det du lurer på akkurat nuh: Joda, men da må du jobbe for det.

Lenke til kommentar
Et par spørsmål til deg o'allvitende:

 

- Hvem har laget grafikken på websiden http://www.gfxvision.net/ ?

 

- Hva synes du om filmen Antitrust?

 

- Hva spiser Chirac til frokost?

 

 

1. Du, Thomas!(Decline)(Jeg regner med at du ikke prøver å skjule din identitet) Og ikke minst: props for fin design!

 

2. Filmen har god sans for detaljer! I motsetning til visse andre slike filmer (The Net f.eks) så har den ikke ip'er som ikke eksisterer, de koder i ett ekte programmeringsspråk(java), og de viser fram, mye, gnome.

 

Denne filmen ga meg ett nytt syn på microsoft (N.u.r.v) og Bill Gates(Gary Winsend var det vel?)

Den er anbefalt for alle geeks ihvertfall :D

 

3. Mr.Lee

 

 

Mvh.

Han greie fyren som er så smart.

Lenke til kommentar
Hmm, du har ennå ikke funnet noe godt svar på spørsmålet mitt, nehei... Skal jeg ta dette som et hint om at du faktisk ikke kan svare?

Det er en liten, men akk så betydelig forskjell mellom å ikke kunne, og å ikke ville. Kan forsåvidt røpe at det i bunn og grunn munner ut i at vifteovner er kule ting. Ingen har vel noe slikt som nick baklengs?

Lenke til kommentar
Jeg lukter Cut'n Paste her...  

 

 

Men hvis du så O'store vise mann, så fortell meg hvorfor min Kjære Jetta begynner å fuske ved 4800opm.  :D  :lol:

 

Jada, du må bare skifte luftfilteret, og bytte til en litt mindre dyse(f.eks fra 78mm til 77). Problemet er at blandinget blir, rett og slett, elendig. Du vil legge merke til at eksosen blir tykkere og tykkere, opp til det punktet hvor den starter med fuskinga.

 

Du er innpå det, men likevel lagt ifra. Problemet er faktisk bensinfilteret som er noe tett eller at faktisk bensintrykket er for lavt..

 

og... har du en sinn "ting" for vifteovner... ?

Lenke til kommentar
nvoetfiv: Hva er det rette å tro?(Gud, vitenskap ol.)

Kan det være mulig at du er en messias? Hadde Jesus superkrefter, eller er han bare en legende?

 

Jesus hadde ikke superkrefter, men han var en smart fyr. Han var veldig god til å snakke, og fikk mange tilhengere.

Jeg er nok en messias, men ikke i ordinær forstand. Det spesielle med meg er det strålende intellektet, som overgår alt annet.

 

Det er ikke noe rett og galt når det kommer til tro. Alle som er nogenlunde oppdatert/opplyst vet at f.eks den kristne troen ikke har noen fysiske grunnlag. Psykiske grunnlag har den derimot nok av. Dette gjelder for veldig mange av troene. Egentlig er hovedpoenget med tro å holde verdens diplomatiske omveltninger i sjakk. Det kan ofte bli noen små religiøse kriger ut av det, men de kan ikke sammenlignes med hvordan det ville vært uten troene. Religionene er for vårt eget beste!

 

Selv velger jeg å klare meg uten tro, siden jeg allikevel er hevet over den barbariske underbevisstheten som dere vanlige mennesker innehaver. Alt det som står om rommet og verden vi bor på i Illustrert Vitenskap er sant. Det kan jeg bekrefte.

Lenke til kommentar
Jeg lukter Cut'n Paste her...  

 

 

Men hvis du så O'store vise mann, så fortell meg hvorfor min Kjære Jetta begynner å fuske ved 4800opm.  :D  :lol:

 

Jada, du må bare skifte luftfilteret, og bytte til en litt mindre dyse(f.eks fra 78mm til 77). Problemet er at blandinget blir, rett og slett, elendig. Du vil legge merke til at eksosen blir tykkere og tykkere, opp til det punktet hvor den starter med fuskinga.

 

Du er innpå det, men likevel lagt ifra. Problemet er faktisk bensinfilteret som er noe tett eller at faktisk bensintrykket er for lavt..

 

og... har du en sinn "ting" for vifteovner... ?

 

Nei, jeg har ikke vifteovnfetisj, jeg syns bare, rett og slett, at de er noen kule ting.

 

Hvis du nå allikevel bytter dyse til ett hakk mindre, vil du få ett litt større sug, da vil det fungere akkurat som en litt konstant choke, som gjør at du skal kunne trekke bensinen greit igjennom. :wink:

Lenke til kommentar
Hvis du nå allikevel bytter dyse til ett hakk mindre, vil du få ett litt større sug, da vil det fungere akkurat som en litt konstant choke, som gjør at du skal kunne trekke bensinen greit igjennom.  :wink:

 

Trukke det nei... for lite bensin er ikke bra... Da kan man risikere å brenne ventilene.

 

Jesus hadde ikke superkrefter, men han var en smart fyr. Han var veldig god til å snakke, og fikk mange tilhengere.

Akuratt som Hitler da :)

Lenke til kommentar
Jesus hadde ikke superkrefter, men han var en smart fyr. Han var veldig god til å snakke, og fikk mange tilhengere.

Akuratt som Hitler da :)

 

Så Hitler er like verdig som Jesus?

Dvs. Nazisme er en religion - man er rasist(?) om man hater nazister :roll:

Lenke til kommentar
Hm satt jeg han fast eller?  :woot:  

Eller er han opptatt med å spå fremtiden sin...

 

det er noen av de tingen der som faktisk ikke går ann å svare på ;)

han sa han var en meget intelligent person, ikke allvitende...

Hvis han var sist nevnte - hvorfor er ikke han verdens leder nå, og hadde ledet verden samlet inn i et fredfullt sammliv hvor alle hadde bredbånd?

Lenke til kommentar

Selv velger jeg å klare meg uten tro, siden jeg allikevel er hevet over den barbariske underbevisstheten som dere vanlige mennesker innehaver. Alt det som står om rommet og verden vi bor på i Illustrert Vitenskap er sant. Det kan jeg bekrefte.

 

Siden De kaller Dem Messias, tar jeg det for gitt at Deres råd er en del av en større plan, og dermed ikke trenger å være fullstendig korrekt, men heller et slags skilt som leder oss til et mer opplyst sted i våre uverdige sinn. Og her fikk jeg bekreftelsen min. Alle vet Ill Vitt er en vitenskapens tabloid på linje med VG og det som verre er(Les; Se&Hør), og derfor trenger et blikkfang for å skille seg ut blant alle fristelsene i bladhyllens jungel. Ill Vitt må derfor krydre opp sine fakta med en liten slump fantasi for at vi i valgets avgjørende øyeblikk skal ende opp med deres respektive blad, og ikke konkurrentens. Alt må derfor ikke tas for god fisk. Men som den illuminerte Messia De er, visste De nok allerede dette. Og det leder meg igjen til å undres over hvor skiltet skulle føre oss i dette tilfellet, og selv om jeg vet min hjernekapasitet er kun en promille av hva Deres opplyste sinn er kapabel til, trakk jeg denne konklusjonen; En Messias som Dem har bemerkelsesverdig mange likheter med den hellige Buddha (all deres snakk om opplysthet førte frem til denne gjettningen). Jeg mistenker derfor Dem til å ha noen felles mål med Buddhistenes allmektig. Jeg kunne derfor ikke hjelpe meg selv når jeg ser for meg Deres overdådige vesen som en slags urban Buddha, for de belevne som strever mot å bli opplyst. Som igjen skapte et bilde av Deres prektige kreatur sittende under en boligblokk, istedenfor Buddhas tre, når De oppnådde total opplysthet. Hvis dette er feilaktig ber jeg Dem være nådig og tilgi mitt anstøtelige sinn for dens forkastelige gjetninger. Men tilbake til skiltet; Hvor skulle det lede oss i dette tilfellet? Mine mistanker er at dette igjen leder tilbake til dine fellestrekk med Buddha. Jeg mistenker derfor Deres prektige vesen å ha noen av de samme målene, i dette tilfellet ville det mest fornuftige være det at dere begge strever mot å opplyse deres følgere. De gjør derfor med vilje Ill Vitt til et lukrativt tilbud til våre sinn, med vel viten om dens tabloid takter, i et forsøk å opplyse Deres lesere i den forunderlige verden av nuller og entall. Om dette er riktig eller ei for De selv stå til rette for, å gi oss den opplyste versjonen av hva som faktisk skjedde og hva som ikke bar til. Hvis mine antagelser skulle vise seg å være feilaktig, ber jeg Dem å tenke på meg som en slags Gollum. Du må ikke bare se det tragiske og uverdige i min skikkelse, men også den viktigere siden bestående av komikk.

 

Mvh Deres underdanige følger, miCro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...