Gå til innhold

Jeg utfordrer dere!


Anbefalte innlegg

Ooo almektige vifteovn, kan du svare meg på noen av mine små spørsmål? :roll:

 

Fintes det en Gud? Om det gjør det, hvem tro er da mest rett?

 

Hva var det siste Moses sa før han døde? Ta med hva det siste disse prsonene sa i samme slengen også, før de døde. Stalin, Hårfagre, Olav den Hellige, Judas og Romeo.

 

Hvordan ble uneverset skapt? om du beviser at teorien om bigbang er korekt, da lurer jeg på no mer. Hvordan kan all denne energien som fintes i universet komme fra ingenting? Kunne ikke vi da gjenskapt bigbang i miniatyr og brukt energien?

 

Vitenskaps menn har strevd i alle år med å få vitenskapelige bevis på hvordan et sort hull virker (leste det i ilustrertvitenskap). Kan du komme med beviset på hvordan det funker?

 

Vampyrer: Hvorfor tåler de ikke sol lys? Hvorfor tåler de ikke hvitløk? hvorfor tåler de all skade uten om fra sølv og en tre påla gjennom hjertet?

 

Hobiter: hvordan lever de? Hvor gammal var Frodo når han satte ut på resisen mot Bree?

 

Harry Potter: Hvor gammal var han når han starta på magi skolen? Hva heter denne skolen (På engelsk)? Hvem er Sirius Blackh (usiker på om navnet er skrivi rekti)? Hvem lærere har jobba som lærer i forsvar mot svart magi?

 

Fortell meg alt du hvet om drager? Hvordan ble Smaug drept?

 

Hvor mange drager dreper du når du har drept alt av drager når du er dragonhunter i spillet Gothic2?

 

Hvor mange oppdrag er det mulig å gjøre i Morrowind? Vi tar med Bulures gate2 og Never Winter Nights i samme slengen.

 

 

 

Husk at jeg du må gi beviser på at det er sant. Du må jo kunne begrunne dine svar. Vitenskapelige beviser, og de må være 100% sanne, ikke bare teorier.

 

Nå gidder jeg ikke mer, skjeder meg litt nå, så det er den enaste grunnen til at jeg gadd å skrive så mange spørsmål.

 

 

 

 

 

 

 

 

Svar meg... eller er du ikke så smart som du utgir deg for å være???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaha?

Så si meg, hva er det ultimate spørsmålet?

Ja, svaret på dette spørsmålet = spørsmålet i seg selv.

Jeg har gitt deg det ultimate spørsmålet nvoetfiv, hva vinner jeg? :D

det ultimate spørsmål har intet svar, ergo er ditt svar ikke det ultimate spørsmål :ermm:

Intet svar?! Hvor tar du det ifra?

Hvis det ikke har noe svar er det ikke noe spørsmål!

Åja, du tenker på ett spørsmål nvoetfiv ikke kan svare på.

Jaja, hvis 3 slanger ligger i en ring, hver av de biter den andre i halen og de begynner å tygge og spise hverandre samtidig. Hvor blir det av slangene til slutt?

Og, hvis en ape sitter på en roterbar stolpe forran deg - og hele tiden roterer stolpen slik at den nesa og ansiktet dens peker rett imot deg, hvis du nå går en runde rundt stolpen har du da gått en runde rundt apen?

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Jaha?

Så si meg, hva er det ultimate spørsmålet?

Ja, svaret på dette spørsmålet = spørsmålet i seg selv.

Jeg har gitt deg det ultimate spørsmålet nvoetfiv, hva vinner jeg? :D

det ultimate spørsmål har intet svar, ergo er ditt svar ikke det ultimate spørsmål :ermm:

Intet svar?! Hvor tar du det ifra?

Hvis det ikke har noe svar er det ikke noe spørsmål!

Åja, du tenker på ett spørsmål nvoetfiv ikke kan svare på.

Jaja, hvis 3 slanger ligger i en ring, hver av de biter den andre i halen og de begynner å tygge og spise hverandre samtidig. Hvor blir det av slangene til slutt?

Og, hvis en ape sitter på en roterbar stolpe forran deg - og hele tiden roterer stolpen slik at den nesa og ansiktet dens peker rett imot deg, hvis du nå går en runde rundt stolpen har du da gått en runde rundt apen?

du har ikke gått en runde rundt apen. de andre slangene forsvinner inne i den sterkeste slangen

Lenke til kommentar

 

 

jasså?

 

all mighty orakel-vifte  :p

 

Kan du fortelle meg hvor mange sanger gruppa "Offspring" har gitt ut?

 

 

Offspring har gitt ut 83 forskjellige låter(offisielle vel og merke).

 

 

 

Du sier de veit alt.

 

Vel la meg rette litt opp.

 

Du sier The Offspring har gitt ut 83 sanger.

 

Offisielle spor på Offspring sine CD'er er 88, og dette inkluderer ikke sanger på div soundtracks de har vært med på.

 

Soundtrack sangene er 3 stk, i tillegg har de 2 sanger til på en Fan Club CD.

 

Dette gir en total på 92 spor.

 

Ut i fra hva jeg kan se, så har du bare funnet en side med deres musikk utgivelser.

 

Du har da regnet ut antall spor på disse albumene:

 

Conspiracy Of One

Americana

Ixnay On The Hombre

Smash

Ignition

The Offspring

 

Disse har totalt 81 spor. (hvor er det du har de 2 resterende sangene/sporene fra?? (83))

 

Du har da glemt å få med deg deres siste album, Splinter (12 spor)

Du har oxo glemt at på Gone Away singelen har de en ekstra sang (Hey Joe) og det samme gjelder den japanske utgaven av Why Don't You Get A Job? singelen, (I Wanna Be Sedated )

I tillegg så har Want You Bad singelen 2 ekstra sanger (80 times og Autonomy)

 

Så det totale antall "sanger" de har gitt ut er 96.

 

Så var det da dette med sanger. En intro på en CD kan vel ikke akuratt kalles for en sang. Både Ignition, Smash, Americana, Conspiracy Of One og Splinter har dette (Husker ikke helt på Ixnay Of The Hombre og The Offspring albumene.)

 

Disse vil da måtte kunne trekkes fra listen over "Sanger de har utgitt"

Regner vi med at de også har intro på Ixnay Of The Hombre og The Offspring albumene blir da antall introer på 7.

 

Da blir totalen på utgitte sanger 89.

 

En del av Offspring albumene har oxo "skjulte" spor på cd'ene som inneholder en liten musikalsk snutt. Husker ikke i skrivende stund hvilke album som har dette, men vi kan sikkert legge på 4-5 av de. Dette gir en total på rundt 95 sanger, men la oss holde oss til 89, da tallene på disse "skjulte" sporene ikke er helt klare.

 

Regner vi på totalt utgitte SPOR inkl intro og skjulte spor kommer vi på mellom 100 og 105 sanger.

 

Regner vi kun utgitte SANGER, uten intro og skulte spor kommer vi på 89 sanger.

 

Det er godt mulig jeg ikke har fått med meg alle sangene i denne posten, men er det så tilfelle, vil det kun vise at antallet er større.

 

Dermed, O store altvitende; DU HAR FEIL!!

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

 

 

jasså?

 

all mighty orakel-vifte  :p

 

Kan du fortelle meg hvor mange sanger gruppa "Offspring" har gitt ut?

 

 

Offspring har gitt ut 83 forskjellige låter(offisielle vel og merke).

 

 

 

Du sier de veit alt.

 

Vel la meg rette litt opp.

 

Du sier The Offspring har gitt ut 83 sanger.

 

Offisielle spor på Offspring sine CD'er er 88, og dette inkluderer ikke sanger på div soundtracks de har vært med på.

 

Soundtrack sangene er 3 stk, i tillegg har de 2 sanger til på en Fan Club CD.

 

Dette gir en total på 92 spor.

 

Ut i fra hva jeg kan se, så har du bare funnet en side med deres musikk utgivelser.

 

Du har da regnet ut antall spor på disse albumene:

 

Conspiracy Of One

Americana

Ixnay On The Hombre

Smash

Ignition

The Offspring

 

Disse har totalt 81 spor. (hvor er det du har de 2 resterende sangene/sporene fra?? (83))

 

Du har da glemt å få med deg deres siste album, Splinter (12 spor)

Du har oxo glemt at på Gone Away singelen har de en ekstra sang (Hey Joe) og det samme gjelder den japanske utgaven av Why Don't You Get A Job? singelen, (I Wanna Be Sedated )

I tillegg så har Want You Bad singelen 2 ekstra sanger (80 times og Autonomy)

 

Så det totale antall "sanger" de har gitt ut er 96.

 

Så var det da dette med sanger. En intro på en CD kan vel ikke akuratt kalles for en sang. Både Ignition, Smash, Americana, Conspiracy Of One og Splinter har dette (Husker ikke helt på Ixnay Of The Hombre og The Offspring albumene.)

 

Disse vil da måtte kunne trekkes fra listen over "Sanger de har utgitt"

Regner vi med at de også har intro på Ixnay Of The Hombre og The Offspring albumene blir da antall introer på 7.

 

Da blir totalen på utgitte sanger 89.

 

En del av Offspring albumene har oxo "skjulte" spor på cd'ene som inneholder en liten musikalsk snutt. Husker ikke i skrivende stund hvilke album som har dette, men vi kan sikkert legge på 4-5 av de. Dette gir en total på rundt 95 sanger, men la oss holde oss til 89, da tallene på disse "skjulte" sporene ikke er helt klare.

 

Regner vi på totalt utgitte SPOR inkl intro og skjulte spor kommer vi på mellom 100 og 105 sanger.

 

Regner vi kun utgitte SANGER, uten intro og skulte spor kommer vi på 89 sanger.

 

Det er godt mulig jeg ikke har fått med meg alle sangene i denne posten, men er det så tilfelle, vil det kun vise at antallet er større.

 

Dermed, O store altvitende; DU HAR FEIL!!

Ixnay on the hombre albumet har 1 intro og 1 disclamer.

 

Du kan ikke kalle disclameren for en sang, altså blir det -1 i svaret ditt

på hvor mange sanger de har gitt ut :D

Lenke til kommentar

morten2101; Regner med at det du kaller disclamer er det jeg kaller "skjulte" spor.

 

Dermed som jeg skreiv; Uten intro OG skjulte spor har de utgitt 89 sanger.

 

Men hvis disclamer ikke er det jeg kaller skjulte spor, så må jeg be deg forklare spm ditt litt. Hva mente du med -1??

Lenke til kommentar
morten2101; Regner med at det du kaller disclamer er det jeg kaller "skjulte" spor.

 

Dermed som jeg skreiv; Uten intro OG skjulte spor har de utgitt 89 sanger.

 

Men hvis disclamer ikke er det jeg kaller skjulte spor, så må jeg be deg forklare spm ditt litt. Hva mente du med -1??

 

Det jeg mente var:

 

Disclameren er faktisk et spor midt i CD`n, men kan ikke regnes som en sang fordi den bare inneholder snakking om CDèn..

 

Det er derfor ikke en intro, og heller ikke ett skjult spor, og siden du har tatt med dette som en sang

 

blir det -1 i svaret ditt på hvor mange sanger de har gitt ut !! :cool:

 

 

Og Term:

 

Sangen handler ikke nødvendigvis om en grå sel bare fordi navnet på sangen tilsier dette ;)

 

Quotinga mi hadde ihvertfall en hensikt med å rette opp i svaret til TommyFM..

Lenke til kommentar
Morten2101: Greit, beklager feilen, det albumet er en av de to jeg ikke har. Så da blir svaret 88. Uansett, "orakelet" har fortsatt feil.

Ja, greit det :cool:

 

Men jeg synes det er en stund siden "orakelet" har vært her inne og besvart spørsmål. (bare bla litt tilbake og sjekk).

 

Merkelig, kanskje han har funne ut noe bedre å gjøre :p , hvis ikke kan han jo besvare spørsmålet i signaturen min:

 

Hvis man planlegger å feile, og klarer det, har man då feilet eller oppnådd suksess ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...