Gå til innhold

Jeg utfordrer dere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Ok, her kommer et spørsmål til deg. Nok en gang om en gutt.

 

Han spurte meg om jeg ville finne på noe på fredag? Så svarte jeg: "Det er sjelden vi gjør noe sammen uten at det ender med krangling, så takker nei, så kan vi jo ringes i morgen og snakke ut." La på, og fikk senere en melding: "Det du sa nå, var jo egentlig at du aldri vil se meg igjen.." EH, jeg kan ikke se at jeg har sagt dette i det hele tatt..??!! :mad: Hva ****** får en gutt til å trekke sånne konklusjoner? Er dere helt amøber hele gjengen eller :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar
Ok, her kommer et spørsmål til deg. Nok en gang om en gutt.

 

Han spurte meg om jeg ville finne på noe på fredag? Så svarte jeg: "Det er sjelden vi gjør noe sammen uten at det ender med krangling, så takker nei, så kan vi jo ringes i morgen og snakke ut." La på, og fikk senere en melding: "Det du sa nå, var jo egentlig at du aldri vil se meg igjen.." EH, jeg kan ikke se at jeg har sagt dette i det hele tatt..??!! :mad: Hva ****** får en gutt til å trekke sånne konklusjoner? Er dere helt amøber hele gjengen eller :mad::thumbdown:

Han prøver å få deg til å føle skyldfølelse, tipper jeg. Så du skal føle sympati for ham...

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Han prøver å få deg til å føle skyldfølelse, tipper jeg. Så du skal føle sympati for ham...

Men det hadde jeg fra før. :roll: Trenger ikke mer dårlig samvittighet, og har aldri sagt jeg vil bryte helt med han, har bare bedt om en pause til å tenke igjennom hva jeg vil før jeg går inn i et forhold med masse følelser og jeg kanskje finner ut jeg egentlig ikke har noen... Er det mye å forlange?

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Absolutt ikke, det burde han vel forstå?

Tydeligvis mangler han evnen til å forstå meg, og dette setter jo saken i et enda dårligere lys. Man må jo forstå jenta man på død og liv vil bli sammen med. I give up. Venter iherdig på vifteovn her nå... Avventer situasjonen inntil videre :p

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Wooo! Jeg er en spireblomst/ung :woot:

 

Nattanatta :) Du vesle vårløk/ung (??!? :p)

Du mobber!

*rapportere*

 

Vifteovn, et spørsmål til å bryne deg på..

Hva i all verden gjør Haltan som singel? Burde ikke han eie prinsessa og halve kongeriket by now? :p

Lenke til kommentar

Candysomething:

"Det er sjelden vi gjør noe sammen uten at det ender med krangling, så takker nei, så kan vi jo ringes i morgen og snakke ut." <--- Duuu.. Sånn kan veldig lett feiltolkes altså.. Dette var jo veldig pessimistisk fra gutten's side, men still. Altså, du sier det litt senere på en måte som får det til å virke helt naturlig og greit..:

"..., og har aldri sagt jeg vil bryte helt med han, har bare bedt om en pause til å tenke igjennom hva jeg vil..."

..

Det er vel ikke en ukjent sak at har man en gang hatt, og vist, følelser til en vennn/veninne, som (desverre) ikke var gjensidige, er det omtrent garantert atsituasjonen mellom de to ikke kan bli den samme igjen. Når han nå får en slik beskjed, er det ikke vanskelig å tolke det som et hint om at han skal holde seg unna, du vil ikke noe i den retningen.. Scared off, vil holde han på avstand så du slipper å forholde deg til følelser fra han.

Sorry mac, men uansett hva du selv mener, så er alt for lett å misforstå noe sånt. Men er det sikkert at han misforstår? Tenk på det..

 

Og forresten, du har vel mang en gang selv prøvd å komme inn i hodet på gutter du har likt? Sikkert akkurat like vanskelig for deg å skjønne gutter, som det er for oss gutter å skjønne jenter.. Usannsynlig vanskelig!

 

_______

 

The reason for HalTan's singleness: Han har ikke en gang halvparten av størrelsen til teh 'fro han burde ha hatt. Werk on it, laddy!

Lenke til kommentar
Candysomething:

"Det er sjelden vi gjør noe sammen uten at det ender med krangling, så takker nei, så kan vi jo ringes i morgen og snakke ut." <--- Duuu.. Sånn kan veldig lett feiltolkes altså.. Dette var jo veldig pessimistisk fra gutten's side, men still. Altså, du sier det litt senere på en måte som får det til å virke helt naturlig og greit..:

"..., og har aldri sagt jeg vil bryte helt med han, har bare bedt om en pause til å tenke igjennom hva jeg vil..."

..

Det er vel ikke en ukjent sak at har man en gang hatt, og vist, følelser til en vennn/veninne, som (desverre) ikke var gjensidige, er det omtrent garantert atsituasjonen mellom de to ikke kan bli den samme igjen. Når han nå får en slik beskjed, er det ikke vanskelig å tolke det som et hint om at han skal holde seg unna, du vil ikke noe i den retningen.. Scared off, vil holde han på avstand så du slipper å forholde deg til følelser fra han.

Sorry mac, men uansett hva du selv mener, så er alt for lett å misforstå noe sånt. Men er det sikkert at han misforstår? Tenk på det..

 

Og forresten, du har vel mang en gang selv prøvd å komme inn i hodet på gutter du har likt? Sikkert akkurat like vanskelig for deg å skjønne gutter, som det er for oss gutter å skjønne jenter.. Usannsynlig vanskelig!

 

_______

 

The reason for HalTan's singleness: Han har ikke en gang halvparten av størrelsen til teh 'fro han burde ha hatt. Werk on it, laddy!

Kunne ikke være mer enig med vifteovnen.

Candyfloss. Hva med å prøve å bli med ut med han..

Når du føler at det kan bli krangling så bare sier du enkelt og greit la oss ikke krangle.. bare unngå kranglene..

 

Hvis du liker han du også synes jeg su skal prøve.. og det du sa til han ville enhver gutt misforstå.. så ikke blame han men deg selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...