Gå til innhold

Jeg utfordrer dere!


Anbefalte innlegg

Jeg kjeder meg. Det eneste jeg for øyeblikket gjør, er å sole meg i mitt strålende intellekt, mens jeg filosoferer hva min vibrante, utblåsende måte å beskrive ting på, som kunne revolusjonere denne tragiske verden, hvis jeg hadde latt den gallopere over de verbale utfoldelsene mine. Som den fantastisk greie fyren jeg er, bak alt det uoppnåelige dere bare kan drømme om å i det hele tatt å komme i nærheten av å fatte dypden av, skal jeg gi dere en sjanse til å utfordre mitt intellekt. Jeg kan høre deres fortvilte stønn helt hit ned til Arendal, men fortvil ikke. Selv om dere aldri vil komme i nærheten av å i det hele tatt klare å aktivere selv en liten flik av min kunnskap og visdom, så skal dere allikevel få svar, som bortsett fra å være helt korrekte i henhold til spørsmålet, som kan omhandle alt fra dromedarers evne til å overleve lenge uten vann, til hvilket bein du skal stå opp på i morgen, skal jeg også legge til ett personlig svar, som virkelig vil få deg til å se meningen med det hele.

Hvis dere ikke øyner den enestående sjansen dere brukere dette forum nå innehaver, så er deres sjeler allerede fortapte. Jeg tilbyr dere en mulighet for å få forandret livet deres fullstendig.

Lykke til!

 

Jeg utfordrer dere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan klokke en 486cpu til og yte like mye som p4 3.06 ? med luftkjøling da selvsagt!

 

Du tilkaller MacGyver, og gir han en handlevogn og en fyrstikk!

 

Jeg kan lese dine innerste tanker. Uten å røpe for mye av dine bekymringer til de andre her, så vil jeg bare si deg: Det vil løse seg i løpet av morgendagen! Men husk, det avhenger av at du tar initiativ!

Lenke til kommentar
Jeg utfordrer dere!

 

 

Til hva da ???

 

Til å gi meg det spørsmålet, som for deres underutviklete bevissthet, er det ultimate spørsmålet! Jeg vil selvfølgelig svare, i lys av mitt brilljerende intellekt.

 

Jeg tror du har sett en eller annen film ikveld!

 

Hvis jeg hadde sett på en film i kveld, ville jeg ikke kjedet meg slik! Så, som den greie, men uoppnåelige, fyren jeg er, så gir jeg dere sjansen til å nyte, og utnytte best mulig, den tiden jeg bruker på dere! Sjansene er uendelige! Den eneste grensen er deres egne ubetydelig små intellekters horisonter!

Lenke til kommentar
Har du noen tips til hva jeg kan skrive til en kvinne , noe hyggelig . Som varmer ...?

Vel, her er ihvertfall en liten godnatt-melding:

 

Enda en dag er over, Drømmeland tar deg med, og tankene dine svever av sted. Ingen vet hva du drømmer, men alle vet du er en venn vi ikke glemmer. Du er den du er, og det er derfor jeg er så glad i deg som jeg er:) God natt pusekatt;)

Lenke til kommentar
hva er bush sin IQ .. alle vet den er under 80 .. men ingen vet det nøyaktige tallet!

 

Bush sin iq varierer mellom 37 og 44. Det er et faktum som lider av flere variabler. På solskinnsdager føler Bush seg iblant som en glad mann, og da forsvinner ofte hans fantastiske evne til å være den nikkedukken han er. På dager med dårlig vær, dusjer han extra lenge. Under den dusjen stiger den iblant til svimlende høyder som aldri overgår 44, dette fordi ett lys går opp for han hver gang. Han skjønner faktisk da at han, som Leder av USA, ikke har tid til å dusje så lenge.

Lenke til kommentar
Da kan du kanskje si meg hva spørsmålet til det ultimate svaret er da; The meaning of life is 42. Si meg spørsmålet til svaret..... "How many roads must a man walk down?" aksepteres ikke som et fullverdig svar!  :lol:

 

Jeg skulle til å svare på dette spørsmålet, men en Herr Douglas Adams ville at jeg ikke skulle røpe dette. Han ville at du skulle, når du kommer til den dimensjonen han befinner seg i nå, skal spørre ham personlig. Lykke til!

Ærbødigst: Han hyggelige, men å, så allmektige fyren.

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar

Vil bare opplyse om at et intellekt som mitt også trenger hvile. Jeg skal nå tilbringe natten medå pleie og vedlikeholde intellektet mitt.

Dere kan selvfølgelig, hvis dere lurer på noe, stille spørsmålet ditt her, så skal jeg komme tilbake hit first thing in the morning!

God natt!

 

Mvh.

Han greie fyren med den utrolig hjernekapasiteten.

Lenke til kommentar
Har du noen tips til hva jeg kan skrive til en kvinne , noe hyggelig . Som varmer ...?

Vel, her er ihvertfall en liten godnatt-melding:

 

Enda en dag er over, Drømmeland tar deg med, og tankene dine svever av sted. Ingen vet hva du drømmer, men alle vet du er en venn vi ikke glemmer. Du er den du er, og det er derfor jeg er så glad i deg som jeg er:) God natt pusekatt;)

DETTE hadde sjarmert meg (nesten) rett i senk! Fytte, så easy jeg er! :p

Lenke til kommentar
hva kom først? høna eller egget?

 

På en måte egget, på en måte høna. Det begynte egentlig ikkem ed noen av delene -på en måte. Det var for lenge siden en fuglerase som både var flygedyktige, og relativt smarte. En dag ble det klekket ett skikkelig misfoster av den arten. Det kunne ikke fly, og det var stokk dumt. Det var et annet, fullkomment, medlem av denne arten, som følte medlidenhet for dette misfosteret. De giftet seg, og fikk barn. Barna resulterte i høner. Etter mange generasjoner med innavl, som de overlevde egentlig ganske greit, har vi nå høna som vi alle kjenner, og spiser, idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...