Tangier Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har søkt rundt på nettet i en drøy halvtime nå, men jeg klarer ikke å finne noen pris på en ny HD Forty-Eight. Alle hjemmesidene til forhandlerne jeg har vært innom har vært håpløse når en ser etter pris... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Har søkt rundt på nettet i en drøy halvtime nå, men jeg klarer ikke å finne noen pris på en ny HD Forty-Eight. Alle hjemmesidene til forhandlerne jeg har vært innom har vært håpløse når en ser etter pris... Har du vært innom LazyBoyz.no? PS! Det heter ikke 48 lenger... Det er 1200 (48) og 883 (53). En 1200 vil jeg anta ligger på i overkant av 200.000,- http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=28415101 Endret 10. mai 2011 av Patience Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Takk for hjelpen Har ikke så mye peiling på MC, men akkurat disse motorsyklene ser utrolig stilige og retro ut. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Takk for hjelpen Har ikke så mye peiling på MC, men akkurat disse motorsyklene ser utrolig stilige og retro ut. Holder seg godt i pris gjør dem og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå