volvo240turbo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 er det noen som har tips om Mafiaspillet.no, jeg har begynt og spille det og skulle gjærne hatt noen tips og triks Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tror du har kommet til feil forum. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tips? Bruk tiden din på noe ordentlig. Hva som helst, egentlig, så lenge det ikke er nettbaserte mafiaspill. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 jeg bestemmer selv hva jeg skal bruke tiden på så kan du heller passe dine egene saker! er det mulig og være så barnslig og bynne og rettlede meg innenfor hva jeg skal bruke tiden til. ta assa #"#!!&%!.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Du har flere tråder om samme tema, og det lønner seg sjeldent å angripe en mod (eller noen andre for den sags skyld). Som sagt er ikke dette forumet spesielt fan av "mafiaspill", så lite hjelp å hente. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Du har flere tråder om samme tema, og det lønner seg sjeldent å angripe en mod (eller noen andre for den sags skyld). Når en moderator uttaler seg slik: Tips? Bruk tiden din på noe ordentlig. Hva som helst, egentlig, så lenge det ikke er nettbaserte mafiaspill. Så går jeg sterkt ut fra at han gjør dette som privatperson og ikke som moderator. At trådstarter derfor reagerer kan ikke få konsekvenser som om han snakket til en moderator. Dette er min mening. Hvis vi ser bort fra at trådstarter har opprettet flere like tråder, så syntes jeg innlegget til Runar var unødvendig. Kunne heller linket til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1341925&st=0&p=17715985entry17715985 og stengt denne tråden. Endret 10. mai 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå