EinarEriksen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 En av de mer spennende nettbrettene i år er kommet inn i redaksjonen. Vi pakker ut PlayBook Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Skal godt gjøre å lage et interessant nettbrett med stakkarslige 7" i 16:9 format. Det er vel neppe uten grunn at Samsung forkaster dette formatet og øker størrelsen til 8,9" og 10,1" på sine nye nettbrett. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Helt enig. 7" i 16:9 blir for likt vanlige mobilskjermer etter min mening, bør være litt større, og personlig synes jeg også et slikt widescreenformat egner seg ganske dårlig på tablets til "alt" annet enn filmglaning, hadde foretrukket 4:3 eller noe deromkring som på iPad 2 og HP Touchpad. Endret 9. mai 2011 av Juke Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir spennende å se om Amobils test er like positiv som denne. 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir spennende å se om Amobils test er like positiv som denne. Likte konklusjonen! Siste linja sier jo alt Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg er Apple-alergiker, men ser at ipad sin størrelse er mye med anvendelig en samsung sin galaxy tab. Har hatt tab-en nå i 3 uker (for det meste brukt i jobben), og har kommet til at jeg heller bruker telefonen min til mye som tab'en skal gjøre. (HTC Desire S) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Skal nok ha meg en asus eeepad når den dukker opp :-) skal erstatte det jeg bruker bærbarpcen min til i dag. Men en skjerm på 8-10 tommer ville jeg heller brukt telefonen min... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvorfor har det ikke dukket opp en test av Playbook enda? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg