comb-over Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Heisann. Kapra tittelen fra et anna topic (fra Ot-baren), men poster her. Er det feil er det bare å flytte posten. La ut en vare på finn.no og fikk først et svar som var: "listepris annonse ?" Svarte at eg ikkje forstod kva personen meinte og ba om litt meir utdjuping. Fikk så denne mailen: Takk for svar, jeg kjøpe det for min fetter skolegang i Vest-Afrika som en gave, jeg har prøvd dette på Ebay, men det er for stressende. Jeg vil gjerne tilby deg 1500kr for varen og 500kr for frakt kostnader, jeg betaler du via PayPal eller bankoverføring. Jeg har et verifisert konto med PayPal. komme tilbake til meg med din PayPal e-postadresse og fullt navn eller bankinformasjonen din. slik at jeg kan gjøre betaling nå og komme tilbake til deg. Jeg imøteser deres svar soonest XXX XXX Kjærlighet går Synes det her virker litt tvilsomt. Har bedt om svar på kor varen skal sendas. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fikk noe tilsvarende på mail når jeg solgte min PS3. Først fikk jeg melding der det sto: " er det greit for meg å ha dette" Litt senere kom en ny mail fra samme person: Hello, Thanks for the response, I actually intended coming down to your place to pickup this item, but i have just travelled to Uk for an urgent visit. i intend purchasing this item for my pastor's child who has just been transferred to Africa Nigeria. as a gift for a good friend of mine in West Africa Nigeria. What is the present condition of the item? i will pay..700nok extra for shipment. I want the item posted to him via post , Payment will be made via Bank Deposit or PayPal so kindly get back to me with your payment details. Please tell other interested buy that the item is sold Here is the shipment address Emmanuel N.A 42, awolowo Road south west ikoyi Lagos 23401 Nigeria. Regards Ikke stol på disse typer meldinger, og videre send mailen med senderens epost adresse til Finn.no Lenke til kommentar
nls Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 http://www.419eater.com/html/baiting.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå