DraZeN Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Skal sende en hyggelig sms til en kvinne , noen som har noe forslag ??? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 I hvilken annledning? God veninne, kommende kjærste(smiske/flørtemodus), moren din? (Noe info trenger man virkelig :smile: ) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 vel man håper jo på litt av hvert , men venninde kan man si ! Ikke min mor Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 vel man håper jo på litt av hvert , men venninde kan man si ! Ikke min mor Vel, istedenfor og bruke unødvendig energi på å opprette en ny tråd, kunne du bare spurt meg, den allemektige, men greie fyren, i min tråd, opprettet for slike spørsmål! Gjør nå heller det, du. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 hva med å komme med en koselig natta-replikk? :smile: det funker alltid, gir ikke bort mine replikker vettu Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 hva med å komme med en koselig natta-replikk? :smile: det funker alltid, gir ikke bort mine replikker vettu sakset fra OmPaTuT @ Undernet --> He who goes to bed with diharea, wakes up in deep shit... DET kaller jeg nattareplikk! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 eh. prøv den på en dame du liker du haltan.. funker nok kjempe bra Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Klarer du ikke å sette sammen en selv, så kan det heller være spør du meg.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvis du trenger SMS for og imponere dama er det noe galt altså. Man skal først snakke med damen også begynne og sende SMS etterpå. Men en vanlig savner deg melding går jo somregel da. Kan jo også ta den derre telle meldingen som slutter med sex. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvis du trenger SMS for og imponere dama er det noe galt altså. Hvis han ikke sender for mange, kanskje hun syns han er søt.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvis jeg synes en dame er fin så prøver jeg iallefall og få igang en dialog. Blir mer nervøs av og sende SMS eller ringe jeg. SMS er litt fint siden man kan planlegge i flere minutter før man svarer da. Jeg tar slik tenker på deg medling jeg. Og hvis det ikke klaffer helt så kan man alltid si at man tenke på dama mens man skrev SMS`èn. Og ikke før eller etter. EDIT: Og jeg er ikke den som har mest draget på damene altså. Men man skal prøve IRL og ikke via SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå