glenmb94 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Hei igjen.. jeg har altså et merkelig problem! når jeg sitter å skriver på chat , kommer dett opp noe merkelig (se bilde) det som er innrammet , er det som kommer opp uten at jeg skriver noe! Men det som er saken, er at jeg har skrevet dette en gang før, i samme rekkefølge, til en annen venn av meg. det er som at det går igjen på en måte, hvis du skjønner. hva faen!? se på vedlegget! Dette skjer HVER gang jeg skal skrive noe på msn, face, you name it. Har også prøvd MBAM og combofix, eneste jeg fikk ut av det var at den sletta steam.exe sånna t jeg ikke har steam lengre, og må reinstallere hele dritten. Legger ved loggene : ComboFix.txt mbam-log-2011-05-09 (17-32-03).txt Endret 9. mai 2011 av glenmb94 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Analyse av HijackThis/ComboFix filen. Ellers kan jeg ikke se noen uvanlig i ComboFix teksten. Du burde heller prøve SUPERAntiSpyware for å finne uønsket spyware, malware, keyloggers osv osv. Prøv det programmet og se om du finner noe. Du burde installere antivirus program og ha på Windows brannmur. Bruk gjerne Diskopprydding tilbehøret i Windows eller CCleaner for å slette temporary filer. Endret 10. mai 2011 av Lami Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Vi lar diskusjonen fortsette i denne tråden, ettersom det så vidt jeg forstår er samme problem og de samme loggene i begge trådene, og fordi du har fått mest svar i den andre tråden. Trådstarter: Oppdater heller den første tråden din (gjerne også førsteposten din). På den måten blir det mer ryddig på forumet, samt at de som gir support slipper å gjøre dobbelt opp med arbeid. Mvh. r2d290 -Forumveileder Endret 11. mai 2011 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg