Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Wireless lan - Ukens tilbud på komplett - er det brukelig ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt wireless en stund nå (zytec), og personlig _hater_ jeg trådløst internett etter dette. Jeg spiller mye og derfor er det viktig for meg med stabil internettforbindelse og det får man absolutt ikke med trådløst. I enkelte perioder falt internett ut i mange minutter, ja noen ganger opptil 1 time...

Lenke til kommentar

Jeg velger å ikke bestille det, selv om det kunne passe meg perfekt i utgangspunktet. Dette fordi det er utdaterte produkter, som ikke har mulighet for oppgradering. Hvorfor kjøpe noe som går over max 11mbit når det finnes utstyr for 54mb som i utgangspunktet ikke er mye dyrere? 802.11b er uansett en relativt ustabil standard etter mine erfaringer.

Lenke til kommentar
Jeg er ute etter en trådløs løsning, men tørte ikke gå på dette fra komplett gitt.. Har hørt om mange dårlige forbindelser med slike "noe" utdaterte produkter.

 

Vel, den nye standarden blir jo like utdatert som dette.

Hvis målet er og dele internettlinje så duger det utmerket.

Og hvorfor skulle det bli ustabilt bare fordi det kommer nyere standarder?

Lenke til kommentar

Må på det sterkeste anbefale SMC barricade til de som er på jakt etter stabilt wlan. Har selv hatt mitt i 8 mnd og har opplevd problemer med stabiliteten en gang. Grunnen til det er at jeg hadde routeren stående oppå adsl modemet, og det ble sviiinvarmt...

Ellers er "linja" dønn stabil, og sterk - bor i teglsteinsleilightet, men har full dekning over alt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...