Gå til innhold

Hva er forskjellen på disse? Hp pavilion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått litt dilla på disse nye hpéne men sliter veldig med og finne noen logikk i benevnelsene.

Ønsker meg jo en så ny og fremtidsrettet pc som mulig og disse ser lovende ut

http://www.dustinhome.no/pd_5010586606.aspx

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/hp-paviliondv6-6008eo/151046.3003/

den på dustinhome har et langt kraftigere grafikk kort. meget god deal det der. dustin har gratis frakt også;)

med den får du ytelse i bøttevis. litt lav oppløsning på skjerm, og litt treg harddisk, men det kan du nok leve med;)

Lenke til kommentar

Var og titta litt på hp dv6 pavilion 6069 som de selger på siba.

Problemet mitt blir skjermen som i mine øyne ikke er særlig bra.

Samt at jeg har lest at den er en bråkebøtte ved belastning.

Tror jeg bare har blitt veldig bortskjemt da jeg nå har en 13 tommers macbook pro.

Jaja fåt bare titte videre

Lenke til kommentar

Ok. Takker for svar.

Rart at den billigste har den kjappeste hard disken?

Men siden jeg også vil spille en del blir kanskje valget enkelt. finnes det en side der de to kortene sammenlignes?

den billigeste har en noe tregere harddisk, men med større plass. men vil fortsatt si at den på dustin er det beste kjøpet;)

ytelsesmessig er 6770 sånn ca. 100% kraftigere enn 6490, og scorer det dobbelte i både vantage og 3dmark 06

du kan sjekke ut flere resultater HER og HER

Lenke til kommentar

Sjukt at det er så stor forskjell når begge kjører med samme minnet.

Men etter og ha sett nye serien i levende live ble jeg ikke sånn kjempe imponert. Nå skjønner jeg at dv6 envy er på veg ut med nye modeller også. De ser veldig mye mer lovende ut med bra byggekvalitet og virker som de har en mye finere skjerm også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter mye om og men tenking ble det kjøp i dag gitt. Siden siba kjører 20% på alt i dag gikk jeg for dv6 6069. Til 6790kr synns jeg det var så pra kjøp at jeg ikke greide og si nei

Bare å glede seg til man kommer hjem og får testet litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...