burndrinker Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei. jeg leter etter en morsom (og totalt meningsløs) video på YouTube. det er to folk som danser en tragisk dans til sangen "move it" Håper noen kan gi meg en link Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Drikk mer burn så kansje du husker den Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 haha men jeg drakk ikke burn da jeg så den Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 LOLOLHAHAHLOLOLHAHHATRROOLO HAHAHAHAHAHAHAHALOLOLOLHAHAH LOlolotroollololHAHAHAHAHAHHEAHEAHEAE LOOOLOLOLOLLHAHAHAHEEAHEAHEAEHAE HEAEAHELOLHEAELOLHEAESAELLOLOLEAHEA HAHAHAHAHAHAHAHALOLOLOLHAHAH LOLOLHAHAHLOLOLHAHHATRROOLO LOlolotroollololHAHAHAHAHAHHEAHEAHEAE LOOOLOLOLOLLHAHAHAHEEAHEAHEAEHAE HAHAHAHAHAHAHAHALOLOLOLHAHAH LOLOLHAHAHLOLOLHAHHATRROOLO LOlolotroollololHAHAHAHAHAHHEAHEAHEAE LOOOLOLOLOLLHAHAHAHEEAHEAHEAEHAE LOLOLHAHAHLOLOLHAHHATRROOLO HEAEHEAEHEAHEEAHEHEAHEEAHAEEHEAEHAE LOLOOOOOLOTROOOLOLOLOLHEAEHEAHEEHAEHAEE HEAHEAEHAEHAEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 var ikke det den het nei... (om du ikke sjønner sarkasme så var dette sarkasme...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå