Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

jet motor, diy

Anbefalte innlegg

hei. vurderer å sette i gang å lage meg en jet motor, og håper jeg traff rett kategori nå. jeg tenker da på en hjemmesnekra turbo jet, og lurer på om noen her har noe erfaring med det? hvor avansert er det, hva turbo bør jeg bruke og hvor kan jeg få tak i det osv. jeg har ikke noe planer om å drive noe form for kjøretøy med motoren, det er bare for moro.

setter pris på all hjelp.

god veiviser hvis andre synes dette er interesant.

Kjell

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm en stor turbo som du trenger er relativt dyrt, selv brukt... hmm hvor mye penger har du tenkt til legg i dette?

Turbo kan du finne billig brukt på blocket.se eller finn.no..

Hvorfor ikke begynne på noe enklere, (som jeg også kunne tenke meg å prøve på snart he he.. ) en pulsjet motor..

sjekk også ut denne siden.. eller søk i google etter pulsjet (sjekk også youtube)

pulsjet

Det er billig og fungere uten de helt store utfordringene.. og bråker som et hel****..

Lenke til kommentar

Spennende! Dette er noe jeg også alltid har hatt lyst til. Enten en jetmotor eller pulsejet. Venter i spenning på videre prosess!

Gå på dynga og leit etter turboer som ikke er ødelagt, så har du en ganske billig. VELDIG viktig at turboens lager er intakt, slik at den går rundt heelt smooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...