Bruker-104685 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Ser ut som en frisk opplevelse dette her Dette blir nok å kjøpe på PC (wow, føles litt rart å skrive) mtp. at grafikken her ser ut til at grafikken ser ut til å levere! Så du vurderer en ny pc ja ? Viss du skal ha gjerne send meg en PM når du vil game Rage blir et solid spill, hallo det er ID som lager det. Å grafikken vil heller ikke skuffe. Samme med Quake og Doom som jeg har spilt altfor mye i gamle dagene! Endret 9. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 jeg sammenligner dette mest med Borderlands jeg da, og lurer på om hva er main storyen? Hva skal man gjøre? redde verden? finne "the Vault"? Eller bare løpe rundt og hjelpe random folk? Det ser forresten helt fantastisk ut og dette er definitivt kjøp =D Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har fulgt med på dette siden det ble annonsert, og jeg gleder meg fortsatt til det jeg tror kommer til å bli en solid FPS-opplevelse i fantastiske omgivelser. Godt å endelig få fastsatt hva dette spillet "egentlig" er. Flott sniktitt! Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dette må bare bli bra! Godt å se at ID går bort fra trange korridorer i DOOM til åpne landskap. Så en video på YouTube der sjefen for ID sa at RAGE er et FPS. Sjangerblanding lite sannsynlig altså. Gleder meg til Rage. ID har aldri laget et dårlig spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå