Gåvekk123 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei, har begynnt med minecraft men irriterer meg over at det lagger.Det står jo at jeg skal dra det. Jeg har: *Intel pentium 4 2.80ghz *2gb ram *Windows 7 *Ati radeon 9800pro 128mb( av en eller annen grunn står det 255mb??) *Western digital 160gb hdd Vet det ikke er den beste data'en å få tak i, men hvorfor lagger det? Når jeg spiller jobber cpu'en for fullt og kommer på rundt 52 grader.. Kommer lagg selvom jeg spiller singelplayer så har ikke noe å gjøre med internettet Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 PC'en din er veldig.. Veldig dårlig og er absolutt ikke egnet for spill Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 såppas har jeg skjønnt.. bruker ikke den no særlig, men min andre data gikk i stykker så måtte spille på den istedet Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 slå av biew bobbing eller hva det heter, og trykk på F mens du spiller desom du fortsatt opplever lagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå