Odesseiron Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 En ny lekkasje har gjort det svært sannsynlig at Alan Wake 2 er på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Elsket Alan Wake, så vil gjerne ha mer. Håper også på en PC-versjon denne gangen, selv om jeg ser på sjansen som liten for at det kommer. Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Gjerne på tide å runde eneren også da snart. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Et av de beste spillene jeg har spilt og definitvt det mest stemningsfylte! Gleder meg til mer! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva? har Alan Wake kommet ut til PC? Har ikke sett en eneste reklamebit eller noe som helst info om det på noen nettsider. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fantastiske nyheter! Elsket virkelig Alan Wake. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Har til gode å fullføre Alan Wake. Var bra jeg sparte Alan Wake til 360 da dette året som er av kjedelig kaliber på den plattformen Så dette håper jeg stemmer! Håper på en Pc versjon, 1080p og 60 FPS sier jeg ikke nei til! Endret 9. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvorfor er alle artikler om Alan Wake merket med "X360/PC" når hverken originalen ELLER oppfølgeren ser ut til å bli utgitt på PC? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg sier ikke nei takk til mer Alan Wake. Litt mer variasjon, grafikk i 720p og den samme herlige atmosfæren og så har vi en vinner. Dersom dette stemmer så er det litt synd at det skulle lekke ut nå. Jeg tipper at det var ment å være en av Microsofts E3-overraskelser. Får håpe de har noen flere ess i ermet. Lenke til kommentar
Kareq47 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Alan Wake er kanskje det eneste spillet hvor jeg virkelig har følt meg emosjonelt innblandet i historien og virkelig brydd meg om hovedpersonen. Etter å ha fullført spillet satt jeg igjen med en tanke; "det der kan kalles EKTE kjærlighet!". Fantastisk bra spill! anbefales på det sterkeste! et skikkelig dypt mesterverk! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Tja, hvis vi ser bort i fra et tilbakestående kjøresystem og et kampsystem så repeterende og kjedelig at det nærmest drepte spillet, så var ikke Alan Wake så aller verst. Håper de retter opp i disse feilene i nummer 2! Endret 9. mai 2011 av peasandpeace Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Et av spillene jeg har blitt mest skuffet over noensinne. Skaffet meg igrunn 360 pga Alan Wake, men forventningene mine var alt for høye. 1 Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Dette er virkelig GODE nyheter, selv om jeg ikke har begynt på Alan Wake enda. Jeg har bevisst spart på spillet fordi jeg tror det er såpass bra, og alt jeg har lest om spillet har gjort meg positiv. Om oppfølgeren kommer må jeg vel snart prøve det første Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Alan Wake var helt greit, men på ingen måte verken langt nok, gjennomført nok eller spennende nok til å forsvare at det tok en mannsalder å utvikle. Tror spillet ville hatt godt av flere seksjoner hvor du bare hadde lommelykt, og ingen våpen - all skytingen ble fryktelig ensformig etter hvert. Men det er vel sånne forbedringer vi har oppfølgere til. Selv om jeg tror ønsket til Remedy om å skrive en interaktiv Stephen King-light-thriller fremdeles føles tvunget inn i rammene til en tredjepersonsskyter. Sistnevnte er nok mer takknemlig å flette inn i en noir-spoof. Endret 9. mai 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ahh, da er det bare å glede seg. Bortsett fra et noe repeterende kampsystem syns jeg dette spillet hadde alt. Super stemning, god historie og meget bra grafikk. Er det lov å håpe på litt mer variasjon i 2'ern? (hvis det er lov å si?) Isåfall blir det i følge meg selv en soleklar innertier Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 GODE nyheter! Elsket Alan Wake. Gleder meg til å høre fra dere på E3, og satser på mer info om dette. :-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Alan Wake er et spill som er på min liste over tidenes beste spill, et utrolig spill og jeg håper så virkelig det kommer et Alan Wake 2 !! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg tilhører båsen som elsket Alan Wake! Dette var gledlige nyheter!! Kjøpte den store Collectors Edition-versjonen.. Tar fin plass i hylla! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Alan Wake var helt greit, men på ingen måte verken langt nok, gjennomført nok eller spennende nok til å forsvare at det tok en mannsalder å utvikle. Tror spillet ville hatt godt av flere seksjoner hvor du bare hadde lommelykt, og ingen våpen - all skytingen ble fryktelig ensformig etter hvert. Men det er vel sånne forbedringer vi har oppfølgere til. Selv om jeg tror ønsket til Remedy om å skrive en interaktiv Stephen King-light-thriller fremdeles føles tvunget inn i rammene til en tredjepersonsskyter. Sistnevnte er nok mer takknemlig å flette inn i en noir-spoof. En kunne vel ha håpa på at de ville fokusere mer på nivådesign nå som de har laget en ganske kjekk motor til Alan Wake. Riktignok fikk man jo likevel i pose og sekk med det første Max Payne sånn sett. Endret 10. mai 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå