Gå til innhold

Bør etnisk norske organisere seg?


Bør etniske nordmenn organisere seg?  

115 stemmer

  1. 1. Bør etniske nordmenn organisere seg?

    • Ja. Nordmenn er et urfolk akkurat som samene og har rett til overlevelse.
    • Nei. Nordmenn bør være uten rettigheter som urfolk.
    • Vet ikke
      0
    • Bryr meg ikke
    • Alle mennesker er like. Det finnes ikke menneskeraser.
    • Ser ikke behovet for organisering


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det at det for deg ikke betyr noe om hvite blir en minoritet i land som de selv har ofret sitt blod for å holde fritt.

 

Det er ikke kun snakk om "tilfeldig" degenerasjon, det er snakk om forskjellige folkegrupper og hvordan de reagerer mot hverandre når livsrommet og vilkårene blir trangere.

 

Jeg tror det er best om du holder deg på skolebenken så teoretisk som du er.

 

Det er umulig å forklare hva ære er for noe til en som har ingen.

 

Hvis det ikke er snakk om tilfeldig degenerasjon (som ingen har påstått) så er det en ganske spesifikk degenerasjon du snakker om og da må du da kunne gi oss spesifikke eksempler. Annet enn "vil ikke miste hvite huden vår".

 

Jeg er analytisk, det vil si at jeg krever en viss analyse av påstander og du klarer som vanlig ikke å levere annet enn floskler og personangrep.

 

Du har rett, jeg har svært begrenset ære på vegne av den hvite befolkningen, det er ikke en homogen masse som utretter ting i felleskap. Så jeg spør, hvorfor har du krav på å hindre folk i å velge akkurat hvem de har lyst til å være sammen med, etter sine egne preferanser? Fordi "æren din" blir krenket?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er ikke i en situasjon som kan sammenlignes med samer, nord-amerikanske indianere og andre etniske minoriteter som organiserer seg.

 

Er vi ikke?

Våre landområder (Groruddalen) blir okkupert av en voldelig fremmed styrke, som har kommet hit for å stjele våre ressurser og håper å innføre en ny religion, delvis ved tvang.

 

Dette høres rimelig nøyaktig ut som hva andre kolonimakter har gjort før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å bevare det som er ens arv er hat mot naturens evige lover?

 

 

Vet ikke om du virkelig tror på alt sprøytet du kommer med men jeg tror du har godt av å lese litt grunnleggende biologi siden du snakker så mye om hva som er naturlig og ikke. Den evolusjonsmessige fordelen med kjønnet paring er at det muliggjør rekombinasjonen av gener fra to individer. Dvs vi får en blanding av egenskaper for at vi skal kunne utvikle oss raskere. Biologisk sett er det altså en fordel at vi har mye kontakt med andre "raser".

 

Om vi så skulle miste den hvite huden vår så gjør ikke det noe, da den ikke gir noen biologiske fortrinn i dagens samfunn.

 

Men du får vel håpe at noen får fram partogenese hos mennesker en gang i framtiden.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Jeg skjønner det at det for deg ikke betyr noe om hvite blir en minoritet i land som de selv har ofret sitt blod for å holde fritt.

 

Det er ikke kun snakk om "tilfeldig" degenerasjon, det er snakk om forskjellige folkegrupper og hvordan de reagerer mot hverandre når livsrommet og vilkårene blir trangere.

 

Jeg tror det er best om du holder deg på skolebenken så teoretisk som du er.

 

Det er umulig å forklare hva ære er for noe til en som har ingen.

 

Hvis det ikke er snakk om tilfeldig degenerasjon (som ingen har påstått) så er det en ganske spesifikk degenerasjon du snakker om og da må du da kunne gi oss spesifikke eksempler. Annet enn "vil ikke miste hvite huden vår".

 

Jeg er analytisk, det vil si at jeg krever en viss analyse av påstander og du klarer som vanlig ikke å levere annet enn floskler og personangrep.

 

Du har rett, jeg har svært begrenset ære på vegne av den hvite befolkningen, det er ikke en homogen masse som utretter ting i felleskap. Så jeg spør, hvorfor har du krav på å hindre folk i å velge akkurat hvem de har lyst til å være sammen med, etter sine egne preferanser? Fordi "æren din" blir krenket?

Du hevdet at problemet var at tilfeldige hadde partnere av andre raser, det er ikke så enkelt dette spørsmålet at man kan redusere det til enkle par.

 

Du er analytisk sier du, men ser ut til å feile fullstendig i å se hva et samfunn bestående av latterlig mange folkeslag fører til.

 

Når man på tross av folkets vilje pusher inn hordene fra den tredje verden, gir de penger og husly og ekstra fordeler om de skulle få unger så er dette en invitasjon til å utrydde oss.

 

Det er slik at det er flere menn enn det er kvinner i norges innvandrerbefolkning grunnet at menn rett og slett er sterkere og derfor kommer seg lettere hit, disse mennene ønsker også å spre sine gener og da blir det plutselig ikke noe spørsmål om å "velge akkurat hvem de har lyst til å være sammen med", noen av dem vil voldta og akkurat det er resultatet av at slike som deg nekter å ta inn over seg at folk er forskjellige, at det å verne om sitt folk og land er en nobel ting og antageligvis såpass langt vekk fra rasisme som det kan være. Noen vil forelske seg på tross av rasene, ja, men det hadde aldri hendt om vi ikke hadde tillat jødene å ta kontroll over våre utdanningsinstitusjoner og presse, og dermed skape et klima som tillot denne skitten.

 

Rasisme på den annen side er det å kreve at vi skal tillate oss selv å dele livsrom med all verdens folkeslag.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Angående din kommentar om homogene samfunn så er det jo nettopp pga den trygghet og stabilitet de har gitt at vi har greid å skape såpass som vi har gjort, som gruppe, som rase.

 

Jeg synes egentlig signaturen din sier mest om hvor eksakt det er du står hen når det kommer til vestlig kultur og folk. Lukter kosher for å si det mildt.

 

Og morsomt at du tror at det eneste som skiller rasene er hud. Ganske ignorant.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Ergo mener jeg det blir feil å si at vi er nettopp det - et utdøende folkeslag. Hadde vi vært det, så hadde FN tatt det opp.
Det er virkelig godtroende. Siden når begynte FN å ta hvites interesser til etterretning? Når tok FN opp det pågående folkemordet mot de hvite beboerene i Sør-Afrika? Når har de tatt opp de etniske Franskmennenes situasjon i deres eget land, hvor de - etter FNs egne definisjoner (se sitatet) - blir utsatt for et folkemord (genocide), med tanke på at afrikanske og arabiske innvandrere utgjør opp imot halvparten av befolkningen, og presidenten attpåtil uttaler seg med at etniske Franskmenn er nødt til å være mer villige til å blande seg med utlendinger, før det er "for seint"...

 

Convention on the

Prevention and Punishment

of the Crime of Genocide

 

[...]

 

Article 2

 

In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

 

* (a) Killing members of the group;

* (b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;

* © Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;

* (d) Imposing measures intended to prevent births within the group;

* (e) Forcibly transferring children of the group to another group.

- http://www.hrweb.org/legal/genocide.html

Endret av 793
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vanskelig å overbevise rase-fornektere og groruddal-fornektere (de som nekter at innvandrere mobber etnisk norske i groruddalen eller ikke bryr seg om det) om at det finnes nordmenn og germanere som ikke ønsker å leve med andre enn sin egen stamme. Dette har de ingen respekt for.

 

Nå over til verdens best betalte minoritet, jøder. I Israel så er det kun jøder av khazar/europeisk avstamming som har posisjoner i regjeringen. Jøder blir oppfordret til å ikke gifte seg med ikke-jøder.

 

The Jews (Hebrew: יְהוּדִים‎‎ ISO 259-3 Yhudim Israeli pronunciation [jehu'dim]), also known as the Jewish people, are a nation and ethnoreligious group originating in the Israelites or Hebrews of the Ancient Near East. The Jewish ethnicity, nationality, and religion are strongly interrelated, as Judaism is the traditional faith of the Jewish nation.[6][7][8] Converts to Judaism, whose status as Jews within the Jewish ethnos is equal to those born into it, have been absorbed into the Jewish people throughout the millennia.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Jews

 

Man er kun jøde dersom moren er jødisk. Altså en rase-religion. Det finnes over 12 millioner jøder i verden. Det finnes 4 millioner nordmenn i verden.

 

Kan jødene, kan vi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du hevdet at problemet var at tilfeldige hadde partnere av andre raser, det er ikke så enkelt dette spørsmålet at man kan redusere det til enkle par.

 

Du er analytisk sier du, men ser ut til å feile fullstendig i å se hva et samfunn bestående av latterlig mange folkeslag fører til.

 

Når man på tross av folkets vilje pusher inn hordene fra den tredje verden, gir de penger og husly og ekstra fordeler om de skulle få unger så er dette en invitasjon til å utrydde oss.

 

Det er slik at det er flere menn enn det er kvinner i norges innvandrerbefolkning grunnet at menn rett og slett er sterkere og derfor kommer seg lettere hit, disse mennene ønsker også å spre sine gener og da blir det plutselig ikke noe spørsmål om å "velge akkurat hvem de har lyst til å være sammen med", noen av dem vil voldta og akkurat det er resultatet av at slike som deg nekter å ta inn over seg at folk er forskjellige, at det å verne om sitt folk og land er en nobel ting og antageligvis såpass langt vekk fra rasisme som det kan være. Noen vil forelske seg på tross av rasene, ja, men det hadde aldri hendt om vi ikke hadde tillat jødene å ta kontroll over våre utdanningsinstitusjoner og presse, og dermed skape et klima som tillot denne skitten.

 

Rasisme på den annen side er det å kreve at vi skal tillate oss selv å dele livsrom med all verdens folkeslag.

 

Ja, jeg ser tydeligvis ut til å "feile" å se det, samtidig som at du ikke evner å forklare hva det eksakt medfører. Antallet som voldtar i forhold til antallet som kommer inn er absurd lite, for å ikke nevne at de aller fleste vil gjøre tiltak (ytterst få ønsker å få barn med overgriperen deres), derfor vil voldtekt være et ikke-problem, sett i forhold til blanding av gener (den absolutte majoriteten vil skje frivillig).

 

Hahahahahahahahaha, mennesker forelsker seg altså fordi jødene var slemme nok til å skape et klima hvor man behandler alle mennesker likeverdig og folk får velge selv hvem de vil tilbringe tid sammen med? Disse forferdelige jødene ass. Makan til ondskap tror jeg ikke jeg har sett før.

 

Angående din kommentar om homogene samfunn så er det jo nettopp pga den trygghet og stabilitet de har gitt at vi har greid å skape såpass som vi har gjort, som gruppe, som rase.

 

Jeg synes egentlig signaturen din sier mest om hvor eksakt det er du står hen når det kommer til vestlig kultur og folk. Lukter kosher for å si det mildt.

 

Og morsomt at du tror at det eneste som skiller rasene er hud. Ganske ignorant.

 

Besynderlig, med tanke på at en av de mest fremstående utviklingsbastionene her i verden er en suppe av multikultur. Det meste vi omfavner idag kommer fra en nasjon med svært mange ulike kulturer og raser.

 

Og vi har ikke skapt noe som en gruppe, hvis du selvfølgelig ikke anser århundrer med kriging innad i "rasen" som et skaperverk. Naturligvis er det en prosess som har ført oss dit vi er idag, men å påstå at vi har gjort noe som en gruppe er latterlig. All den tid vi nesten aldri har vært en "gruppe", men fiender, i krig. Ikke noe samarbeid, ikke noe kollektiv, bare masse fraksjoner, nasjoner og kriging og undertrykkelse.

 

Jada, "blablabla du er jøde blablabla". Du er kjedsommelig, for med en gang noen kritiserer tankene dine så går jødealarmen. Makan til fastlåst verdensbilde skal man lete lenge etter.

 

Jeg sa aldri at hudfarge er det eneste som skiller oss, hvis dine evner til å lese er noe man risikerer å beholde hvis man ivaretar den hvite rase så tror jeg jeg sier "ellers takk". Du sa at vi mister den hvite hude, lyse håret og blå øynene. Og det er det eneste problemet du har presentert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Klager på moderators oppførsel, selv om vi mesteparten av tiden poster som vanlige brukere, tas på PM med admin eller her, ikke i tråden. Et innlegg som gikk direkte på person har blitt slettet, og nye innlegg vil fjernes uten forvarsel.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje ikke så relevant for diskusjonen, men det er en eldgammel myte at blondt hår vil utryddes. Det er ingenting som tyder på at dette noengang vil skje, om man ikke aktivt lar være å parre seg med blondiner over et langt tidsrom (altså lignende hundeopprett).

 

Det vil si at så lenge jødene ikke hindrer folk å ligge med blonde mennesker, det være seg gjennom forbud ved lov eller gjennom filmer fra Hollywood, så vil vi ha blåøyde blondiner i all overskuelig framtid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Besynderlig, med tanke på at en av de mest fremstående utviklingsbastionene her i verden er en suppe av multikultur. Det meste vi omfavner idag kommer fra en nasjon med svært mange ulike kulturer og raser.

 

Og vi har ikke skapt noe som en gruppe, hvis du selvfølgelig ikke anser århundrer med kriging innad i "rasen" som et skaperverk. Naturligvis er det en prosess som har ført oss dit vi er idag, men å påstå at vi har gjort noe som en gruppe er latterlig. All den tid vi nesten aldri har vært en "gruppe", men fiender, i krig. Ikke noe samarbeid, ikke noe kollektiv, bare masse fraksjoner, nasjoner og kriging og undertrykkelse.

 

Jada, "blablabla du er jøde blablabla". Du er kjedsommelig, for med en gang noen kritiserer tankene dine så går jødealarmen. Makan til fastlåst verdensbilde skal man lete lenge etter.

 

Jeg sa aldri at hudfarge er det eneste som skiller oss, hvis dine evner til å lese er noe man risikerer å beholde hvis man ivaretar den hvite rase så tror jeg jeg sier "ellers takk". Du sa at vi mister den hvite hude, lyse håret og blå øynene. Og det er det eneste problemet du har presentert.

Greier du virkelig ikke se andre sider ved rase annen en øyne, hår og hud? Må jeg nevne alt som utgjør en rase for at du skal greie å forstå hva eksakt rase er for noe og hvordan blanding av forskjellige raser fører til et tap av det som gjør oss distinkt og som igjen er drivkraften for vår siviliasjon og kultur? Vår ytre refleksjon av vårt dna.

 

Hva mener du er "de mest fremstående utviklingsbastionene her i verden" ? Føler meg temmelig sikker på at du ikke mener Japan og Tyskland.

 

 

Jeg tror heller ikke at du forstår hva nasjon betyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er det antagelig noen som vil påstå at vedkommende som har kommet fram til det du nettopp postet enten var jøde, betalt av jødene eller lurt av jødene...

 

 

Da må isåfall alle med minimal kunnskap om genetikk også være jøder, men jeg kan selvsagt ikke utelukke det. Jeg skal i alle fall gjøre mitt ytterste for å ha ubeskyttet sex med så mange blondiner som mulig for å redde rasen vår, selv om jeg selv er et grønnøyet, rødhåret avvik.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Nå er det antagelig noen som vil påstå at vedkommende som har kommet fram til det du nettopp postet enten var jøde, betalt av jødene eller lurt av jødene...

 

 

Da må isåfall alle med minimal kunnskap om genetikk også være jøder, men jeg kan selvsagt ikke utelukke det. Jeg skal i alle fall gjøre mitt ytterste for å ha ubeskyttet sex med så mange blondiner som mulig for å redde rasen vår, selv om jeg selv er et grønnøyet, rødhåret avvik.

 

Er de ikke jøder selv er de selvsagt hjernevasket av jøder. Jeg er blond selv så kan ta meg av alle brunetter og rødhårete.

Lenke til kommentar

Greier du virkelig ikke se andre sider ved rase annen en øyne, hår og hud? Må jeg nevne alt som utgjør en rase for at du skal greie å forstå hva eksakt rase er for noe og hvordan blanding av forskjellige raser fører til et tap av det som gjør oss distinkt og som igjen er drivkraften for vår siviliasjon og kultur? Vår ytre refleksjon av vårt dna.

 

Hva mener du er "de mest fremstående utviklingsbastionene her i verden" ? Føler meg temmelig sikker på at du ikke mener Japan og Tyskland.

 

 

Jeg tror heller ikke at du forstår hva nasjon betyr.

 

Greier du virkelig fortsatt ikke å lese hva jeg skriver? Jeg sier at jeg har aldri påstått at disse egenskapene er de som skiller rasene, men det er det du skriver at er det du frykter at skal forsvinne. Så hva med å redegjøre for de andre problemene?

 

Ja, du må faktisk redegjøre for hvilke genetiske kjennetrekk vi kommer til å miste ved denne ikke-eksisterende scenarioet der alle hvite parrer seg med ikke-hvite.

 

Vi taper ære har du sagt, du kanskje føler et æresknekk hver gang du ser en ikke-hvit-person, men for alle andre er det en ubetydelighet. Så kan du forklare eksakt hva det er vi mister? Og legg merke til at det er noe vi mister frivillig da folk bestemmer selv hvem de vil være sammen med (for det meste).

 

Jeg snakker selvfølgelig om USA, som har mange forskjellige kulturer, religioner og raser.

 

Jeg bruker nasjon i den moderne begrepsbruken der en nasjon er synonymt med en stat. Ikke som i definisjonen av en nasjon der man snakker om en befolkningsgruppe med samme språk, etnisitet, historie osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...