Gå til innhold

Bør etnisk norske organisere seg?


Bør etniske nordmenn organisere seg?  

115 stemmer

  1. 1. Bør etniske nordmenn organisere seg?

    • Ja. Nordmenn er et urfolk akkurat som samene og har rett til overlevelse.
    • Nei. Nordmenn bør være uten rettigheter som urfolk.
    • Vet ikke
      0
    • Bryr meg ikke
    • Alle mennesker er like. Det finnes ikke menneskeraser.
    • Ser ikke behovet for organisering


Anbefalte innlegg

Forutsett at de har den rasen det dreier seg om selvsagt, ellers blir det jo bare tullete og sinnsykt på samme måte som det er å akseptere at vi har mennesker som ikke kan språket eller har noe forståelse for kultur eller normer vandrende fritt rundt som tikkende bomer i et samfunn de ikke har noen lojalitet over.

 

Vel, den stammen det er snakk om kan da hente inn friskt blod fra andre oppdrettere.

Problemet er at for mange oppdrettere over for lang tid har fokusert på de samme stammene, og dermed er genepoolen for hele rasen for liten. Man har mistet mangfoldet. Man må parre rasen med andre raser for å få tilbake mangfoldet og få sunnere raser.

 

Ok, la oss anta at dette stemmer.

 

Ser du det samme problemet hos mennesker eller behovet for å hente inn annet blod for å "friske opp" det nordiske blodet?

 

Hvilke raser synes du i såfall vi skal benytte?

 

Skjønner du hvor sinnsykt det du prater om er?

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket også er grunnen til at det blant vårt folk har vært sett særlig ned på der ekteskap mellom slektinger forekommer, noe man ikke kan si om f.eks pakistanere.

 

Om en norsk ungkar er satt i dillemaet om å finne seg en make i sin bygd hvor det er begrenset antall "rene" damer så drar han ganske så enkelt til andre jaktmarker.

 

Vi trenger ikke andre raser eller folkeslag, det er ingen biologiske fordeler whatsoever, bare ulemper.

 

Dessuten har vi her i Norge hatt lover som forbyr innavl helt tilbake til 1100-tallet mener jeg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men det var heller ikke min påstand. Du påsto at man måtte holde seg "ren" for å være sunn. Jeg har forklart at det motsatte er tilfellet. Og det eneste du oppnår ved å argumentere så barnslig som du gjør er å sette deg selv i et dårlig lys.

Endret av Tabris
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmmm, vis vi har en populasjon på 60 gutter og 60 jenter, så har vi vistnok nøyaktig nok til å unngå innavel.

Med norges populasjon som den er i dag, skal det være fult mulig å drive med rent nordisk innalv uten å drive med innalv.

Så ved andre ord så kan vi vel si et "nytt blood utenfra" er bullshit vis vi forander på skalen så den gir mening fra nasjonalt eller regionalt perspektiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om dette skulle ha forekommet tidligere og fra et "darwinistisk synspunkt" (satanisk) så ville vi for lengst vært en haug med mongrelliserte sotskaller uten noe definerbare karakteristikker som f.eks blondt hår og blå øyne, grønne øyne og rødt hår etc.

 

For å sitere deg selv, dette er hat mot naturens evige lover.

Lenke til kommentar

La oss teste logikken din litt Gutten. Er det alltid riktig å "bevare"? Hvordan har det seg da at kulturen vår alltid er i utvikling? Og om du er så opptatt av å bevare egen kultur og levemåte, hvordan kan du da utvikle den? Hvordan kan du vite at ikke andre impulser kunne løftet blikket ditt og fått deg til å se ting på en annen måte? Du vet vel at maten du spiser ikke er norsk, PCen du bruker ikke er norsk, Internett ikke er norsk, musikken du hører på ikke er norsk, TV-seriene du ser på ikke er norske, filmene du ser på kino ikke er norske, butikkene du går forbi og innom på gata ikke er norske, mange av ordene du bruker kommer fra andre språk, mange av de du kjøper varer og tjenester fra er fra andre kulturer/land osv? Eller bor du under en stein?

 

Kan jo hende du kun hører på Burzum, Varg mener jo at tilogmed norsk black metal er "niggermusikk" så?

Lenke til kommentar

Hehe, ja. Jeg bor under en stein og jeg er dum som du har påpekt tidligere.

 

Jeg ser ikke på dritten som jødene spyr ut i konstante strømmer fra det rasshullet som er hollywood, jeg spiser ikke drittmat eller hører på negermusikk som også er promotert av jødene, jeg handler norsk mat i den grad det er mulig.

 

Jeg tipper at det du ramser opp her er en god beskrivelse av degselv.

 

Dvs, du spiser smaksforsterket drittmat, ser på jødiske hollywoodfiler, hører på drittmusikk og tror at positive impulser alltid kommer utenfra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oss er de som hedrer våre forfedres offer. Tap av stolthet, ære, blod. Ting som du selvsagt ikke har gjort deg noe tanker om eller har noe forståelse for.

 

Let opp betydningen av degenerasjon selv.

 

Hva slags stolthet, ære og blod er "tapt" for deg ved at en tilfeldig hvit person parrer seg med en ikke-hvit person?

 

Jeg er fullt klar over betydningen av degenerasjon, men som alltid må det bety noe spesifikt, hva slags degenerasjon er det snakk om, hva er det som forverrer seg, hvorfor er det en forverring? Det krever en viss analytisk tilnærming.

Lenke til kommentar

 

Samme hva du kaller det (urbefolkning), så vil det ikke skje med nordmenn. Ettersom vi selv godtar alle som kommer til Norge, er det vi som har valgt å ta i mot dem.

 

Kan ikke komme senere og sutre fordi vi før eller senere blir "utvannet" genetisk.

 

Grunnen til at det er slik det er i dag har både å gjøre med at flertallet faktisk aksepterer det. Da vi har flertallstyre i Norge er det selvfølgelig naturlig.

 

I stedet for å ønske en egen stat for nordmenn, er det vel lettere å heller endre forholdene i Norge. Slik at denne kriminaliteten, og hva enn som er så farlig, gradvis forsvinner. Selv om flertallet ikke stopper innvandring, er nok de aller fleste for tiltak som minsker vold etc.

 

Om man hadde hatt folkeavstemning på 80-tallet når staten satt i gang propagandamaskineriet for fullt så ville vi aldri hatt innvandringen. Så dette er ikke noe det norske folk har ønsket, om det så er tilfellet så er det første gang i historien at et folk har villig latt seg utrydde.

 

Uenig.

 

Hva hadde staten å vinne på denne propagandaen? Staten representerer flertallet, så det var Norges befolkning som tillot innvandring.

 

Villig latt seg utrydde?

 

Du står da fritt til å få barn med hvem som helst, som alle andre. At noen da velger å få barn med mennesker som ikke er fra Norge kan du da ikke hindre. Med mindre du er ute etter en stat uten likhet for loven.

 

Heldigvis er du i mindretall hva dine ytringer angår. Derfor er det også slik det er i Norge, tillat med innvandring.

 

Om flertallet faktisk mente som deg, så hadde de vel endret på dette?

Lenke til kommentar

Oss er de som hedrer våre forfedres offer. Tap av stolthet, ære, blod. Ting som du selvsagt ikke har gjort deg noe tanker om eller har noe forståelse for.

 

Let opp betydningen av degenerasjon selv.

 

Hva slags stolthet, ære og blod er "tapt" for deg ved at en tilfeldig hvit person parrer seg med en ikke-hvit person?

 

Jeg er fullt klar over betydningen av degenerasjon, men som alltid må det bety noe spesifikt, hva slags degenerasjon er det snakk om, hva er det som forverrer seg, hvorfor er det en forverring? Det krever en viss analytisk tilnærming.

Jeg skjønner det at det for deg ikke betyr noe om hvite blir en minoritet i land som de selv har ofret sitt blod for å holde fritt.

 

Det er ikke kun snakk om "tilfeldig" degenerasjon, det er snakk om forskjellige folkegrupper og hvordan de reagerer mot hverandre når livsrommet og vilkårene blir trangere.

 

Jeg tror det er best om du holder deg på skolebenken så teoretisk som du er.

 

Det er umulig å forklare hva ære er for noe til en som har ingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Samme hva du kaller det (urbefolkning), så vil det ikke skje med nordmenn. Ettersom vi selv godtar alle som kommer til Norge, er det vi som har valgt å ta i mot dem.

 

Kan ikke komme senere og sutre fordi vi før eller senere blir "utvannet" genetisk.

 

Grunnen til at det er slik det er i dag har både å gjøre med at flertallet faktisk aksepterer det. Da vi har flertallstyre i Norge er det selvfølgelig naturlig.

 

I stedet for å ønske en egen stat for nordmenn, er det vel lettere å heller endre forholdene i Norge. Slik at denne kriminaliteten, og hva enn som er så farlig, gradvis forsvinner. Selv om flertallet ikke stopper innvandring, er nok de aller fleste for tiltak som minsker vold etc.

 

Om man hadde hatt folkeavstemning på 80-tallet når staten satt i gang propagandamaskineriet for fullt så ville vi aldri hatt innvandringen. Så dette er ikke noe det norske folk har ønsket, om det så er tilfellet så er det første gang i historien at et folk har villig latt seg utrydde.

 

Uenig.

 

Hva hadde staten å vinne på denne propagandaen? Staten representerer flertallet, så det var Norges befolkning som tillot innvandring.

 

Villig latt seg utrydde?

 

Du står da fritt til å få barn med hvem som helst, som alle andre. At noen da velger å få barn med mennesker som ikke er fra Norge kan du da ikke hindre. Med mindre du er ute etter en stat uten likhet for loven.

 

Heldigvis er du i mindretall hva dine ytringer angår. Derfor er det også slik det er i Norge, tillat med innvandring.

 

Om flertallet faktisk mente som deg, så hadde de vel endret på dette?

Rasemiksingen er oppfordret og støttet av staten. Staten er ikke flertallet. Flertallet ønsker ikke å la Norge bli tatt over av ymse folkeslag, flertallet ønsker ikke et sunnrevet Norge.

 

Vi har politikere som på vegne av internasjonale organisasjoner promoterer "multikultur" og all elendigheten det fører med seg i håp om "toppjobber" senere i livet. De har aldri det norske folks interesser i tankene og er heller ikke flertallet, men et lite knippe kjeltringer som i mange tilfeller burde være henrettet.

 

Din åpenbare rasisme er avskyelig.

Din åpenbare dumskap er farlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...