Gå til innhold

Bør etnisk norske organisere seg?


Bør etniske nordmenn organisere seg?  

115 stemmer

  1. 1. Bør etniske nordmenn organisere seg?

    • Ja. Nordmenn er et urfolk akkurat som samene og har rett til overlevelse.
    • Nei. Nordmenn bør være uten rettigheter som urfolk.
    • Vet ikke
      0
    • Bryr meg ikke
    • Alle mennesker er like. Det finnes ikke menneskeraser.
    • Ser ikke behovet for organisering


Anbefalte innlegg

Men uansett. Mener folk her at etnisk norske dvs. norske som er stolt over å være norsk/germansk og vil ha en stat med denne folkegruppen og ikke noen andre, ikke bør få lov til å organisere seg? Er ikke det diskriminerende og rasistisk? Japan har en slik tankegang og er et fantastisk velfungerende samfunn. Multietniske samfunn er alltid fullt av konflikt!

 

Palestinerene er vel også rasister siden de vil ha sitt eget land?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror desverre at flertallet av invandrerne våre ikke vil asimilere seg så mye som det ønskes av oss.

Det forstår jeg godt, og jeg ønsker heller ingen assimilering. Jeg ønsker integrering.

 

Krever ikke integrering litt assimilering? Regner med at du ikke ønsker å integrere kvinne undertrykkelse?

Mine krav til nye landsmenn er ikke at de skal gi avkall på sitt verdigrunnlag. Men de må omfavne alle norges verdigrunnlag. Hvis ikke de ønsker å bo i Norge som nordmenn, har de ingenting her å gjøre. Da kan de dra hjem(uansett om det er til ruiner eller huler). Det burde ikke være lov å være iraker i Norge og ha norsk statsborger skap. Da skal man være nordmann.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at man ikke skal få lov til å organisere seg, men jeg mistenker at en slik organisasjon ville brutt en del norske lover (diskriminering om hvem som fikk lov til å være medlem, rasisme, rasehat osv). Selv om dere i denne tråden som ønsker en slik organisasjon kanskje ikke står for rasehat selv, så er sjansen stor for at en slik "Norge for hvite nordmenn"-organisasjon ville trekt til seg en del grums.

Lenke til kommentar

Det vi trenger, for å gå den harde fremtiden i møte, er en organisasjon for etnisk norske på samme måte som samene har. [...]

må organisere seg! [...]

 

Med andre ord så vil du distansere deg og skape segregering og stoppe integrering. Det vi trenger er ikke mer segregasjon, men heller et mer åpen folk som er inkluderende og ikke avvisende. Mangfold og forståelse kommer ikke av seg selv, tanken "oss og dem" er truende og hemmer en ønsket integrering. :)

Lenke til kommentar

Men uansett. Mener folk her at etnisk norske dvs. norske som er stolt over å være norsk/germansk og vil ha en stat med denne folkegruppen og ikke noen andre, ikke bør få lov til å organisere seg? Er ikke det diskriminerende og rasistisk? Japan har en slik tankegang og er et fantastisk velfungerende samfunn. Multietniske samfunn er alltid fullt av konflikt!

 

Palestinerene er vel også rasister siden de vil ha sitt eget land?

 

Du vet, multikulturalist-globalistene tenker ikke på denne måten.

 

For dem ville en slik hvit interesseorganisasjon automatisk bli til en høyre-ekstrem/nynazistisk/fremmedhatefull/rasistisk/fascistisk gruppering, og det ville antagelig også blitt fremstilt slik i massemedia.

Lenke til kommentar

Krever ikke integrering litt assimilering? Regner med at du ikke ønsker å integrere kvinne undertrykkelse?

Mine krav til nye landsmenn er ikke at de skal gi avkall på sitt verdigrunnlag. Men de må omfavne alle norges verdigrunnlag. Hvis ikke de ønsker å bo i Norge som nordmenn, har de ingenting her å gjøre. Da kan de dra hjem(uansett om det er til ruiner eller huler). Det burde ikke være lov å være iraker i Norge og ha norsk statsborger skap. Da skal man være nordmann.

Det blir litt semantikk. Det jeg mener er at jeg ikke ønsker eller forlanger at man skal fjerne all samhørighet med det landet og den kulturen man kom fra. En iraker trenger ikke se Hotel Cæsar, drikke seg full på lørdagskvelden og spise Grandiosa for å være integrert. Men han må tolerere den norske kulturen og leve etter norske lover og regler.

 

Jeg vet ikke om jeg vil si at de må "omfavne alle Norges verdigrunnlag". Jeg vet vel ikke helt selv hva "alle Norges verdigrunnlag" er, og ikke en gang jeg, som etnisk norsk nordmann, verken liker eller respekterer alle deler av norsk kultur. Så jeg mener at man slett ikke trenger å omfavne alle deler av norsk kultur, men man må tolerere at det er slik denne kulturen er, og innfinne seg etter det. Men om man bruker lørdagskvelden på å drikke seg full på en bar eller på å sitte hjemme og lese Koranen, får være opp til hver enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vi trenger, for å gå den harde fremtiden i møte, er en organisasjon for etnisk norske på samme måte som samene har. [...]

må organisere seg! [...]

 

Med andre ord så vil du distansere deg og skape segregering og stoppe integrering. Det vi trenger er ikke mer segregasjon, men heller et mer åpen folk som er inkluderende og ikke avvisende. Mangfold og forståelse kommer ikke av seg selv, tanken "oss og dem" er truende og hemmer en ønsket integrering. :)

Glimrende parodi på politisk korrekthet og hjernevasking Ole Marius.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det vi trenger, for å gå den harde fremtiden i møte, er en organisasjon for etnisk norske på samme måte som samene har. [...]

må organisere seg! [...]

 

Med andre ord så vil du distansere deg og skape segregering og stoppe integrering. Det vi trenger er ikke mer segregasjon, men heller et mer åpen folk som er inkluderende og ikke avvisende. Mangfold og forståelse kommer ikke av seg selv, tanken "oss og dem" er truende og hemmer en ønsket integrering. :)

 

Flott politisk manøvrering av mine meninger. Integrering kan dere multikulturalister gjerne få lov til å holde på med så mye som mulig. Er ikke meg imot. Jeg følger bare naturlovene. En avart kan kun eksistere om den får være i fred. Nordmenn blir banket opp, voldtatt, truet og mobbet. Innvandringen har IKKE vært bra!

 

Det du sier nå kunne jo ha blitt sagt på NRK! Du må søke som politisk medarbeider!

Endret av nico69
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Du vet, multikulturalist-globalistene tenker ikke på denne måten.

 

For dem ville en slik hvit interesseorganisasjon automatisk bli til en høyre-ekstrem/nynazistisk/fremmedhatefull/rasistisk/fascistisk gruppering, og det ville antagelig også blitt fremstilt slik i massemedia.

 

Selvsagt. Jeg prøver bare å motarbeide milliarder av kroner av massiv tanke-programmering. Det er ikke så lett...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaha? Den må du forklare deg litt. Fornekter du at segregering hemmer likestilling?

 

Likestilling? Det som betyr mest for meg er at de europeiske folk, inkludert oss nordmenn, får en sjanse til å overleve på lang sikt.

Slik det er akkurat nå, ser dette mørkt ut grunnet videre fremmedetnisk innvandring inn i våre tidligere territorier pluss lave fødselstall som en følge av det 'sozistisk'-feministiske angrepet på familieverdiene etc.

 

Om det er mange nok som ønsker dette, så har vi etter min mening all rett til å kreve egne territorier for hvite, etniske skandinaver.

Første skritt blir i så måte å organisere oss, og det er dette tråden omhandler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva syns du om de som blir tolerert, men likevel krever rezpekt for deres utagerende person og ydmykhet for deres religion?

Ingen kan kreve respekt for deres person eller ydmykhet for deres religion. De må gjerne prøve, men vil vel da enten bli latterliggjort eller ignorert. Og da lærer de kanskje av det, eventuelt så blir de bare enda surere. Dem om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at man ikke skal få lov til å organisere seg, men jeg mistenker at en slik organisasjon ville brutt en del norske lover (diskriminering om hvem som fikk lov til å være medlem, rasisme, rasehat osv). Selv om dere i denne tråden som ønsker en slik organisasjon kanskje ikke står for rasehat selv, så er sjansen stor for at en slik "Norge for hvite nordmenn"-organisasjon ville trekt til seg en del grums.

 

Vent, du sier den ville brutt norskt lov. Bryter da ikke samene norsk lov siden du må være same for å få bli med i sametinget osv?

 

Etniske norske er jo hvite, men ville ikke hatt en slik tittel på organisasjonen. Jeg er motstander av vold, ergo jeg ønsker å distansere meg fra voldelige områder (sjekk statistikk i groruddalen). Jeg ser at det flotte norge som man nå bare kan se på bilder og på bygda er i ferd med å forsvinne. Men vent, vi har jo fått kebab, hip hop og alt?

 

Alle her bør også sjekke voldsstatisikkene fra 60-tallet. Den er så lav per 1000 innbygger at man knapt kan skjønne det iforhold til nå.

 

Jeg skjønner hvorfor den var så lav. Multietniske samfunn=vold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaha? Den må du forklare deg litt. Fornekter du at segregering hemmer likestilling?

 

Likestilling? Det som betyr mest for meg er at de europeiske folk, inkludert oss nordmenn, får en sjanse til å overleve på lang sikt.

Slik det er akkurat nå, ser dette mørkt ut grunnet videre fremmedetnisk innvandring inn i våre tidligere territorier pluss lave fødselstall som en følge av det 'sozistisk'-feministiske angrepet på familieverdiene etc.

 

Om det er mange nok som ønsker dette, så har vi etter min mening all rett til å kreve egne territorier for hvite, etniske skandinaver.

Første skritt blir i så måte å organisere oss, og det er dette tråden omhandler.

 

Jeg er for likestilling på et globalt plan. Dvs. at folkegrupper blir likestilt. Ingen PK-ere ønsker masseiv hvit innvandring til afrikanske land. Derfor bør de heller ikke ønske massiv afrikansk innvandring til hvite land. Alle folkegrupper har rett til å overleve. Det er en menneskerett!

 

Enig med deg Wyrd, at om det er så delte meninger, bør det også være delte territorier. Hadde vært artig å se på voldstatistikken til et evt. etnisk norsk område iforhold til for eksempel Oslo. Uansett, vi bør bruke alle de metodene samene har brukt for å oppnå sympati. Jeg respekterer samene veldig, ettersom de har klart å beholde sitt opphav. Nå må nordmenn som fortsatt bryr seg om hvem de er få til noe!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vent, du sier den ville brutt norskt lov. Bryter da ikke samene norsk lov siden du må være same for å få bli med i sametinget osv?

Samer er en etnisk minoritet, det er ikke nordmenn. Du overså også de andre argumentene mine, og eksemplene på hvorfor en slik organisasjon kan bli ulovlig.

 

Alle her bør også sjekke voldsstatisikkene fra 60-tallet. Den er så lav per 1000 innbygger at man knapt kan skjønne det iforhold til nå.

 

Jeg skjønner hvorfor den var så lav. Multietniske samfunn=vold.

Dette er en vanlig logisk feilslutning. Selv om to hendelser skjer samtidig, så betyr ikke det automatisk at det ene er årsaken til det andre. Slike ting som hvorfor et samfunn er blitt mer voldelig er det flere årsaker til. Du kan ikke peke på bare èn faktor og tro at det forklarer alt, eller det meste, ved et samfunns utvikling. (F.eks har Norge blitt mye rikere i dag enn vi var på 60-tallet - skyldes det også innvandring?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ nico69:

 

Likestilling på et globalt plan støtter jeg også. Jeg ønsker en verden full av ulike raser og genuine kulturer.

Jeg kan ikke utstå denne McDonalds-globaliseringen som sakte men sikkert ødelegger kulturelle forskjeller på denne planeten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva syns du om de som blir tolerert, men likevel krever rezpekt for deres utagerende person og ydmykhet for deres religion?

Ingen kan kreve respekt for deres person eller ydmykhet for deres religion. De må gjerne prøve, men vil vel da enten bli latterliggjort eller ignorert. Og da lærer de kanskje av det, eventuelt så blir de bare enda surere. Dem om det.

Nei! Oss om det! det er oss de blir sure på. Det er oss som må tolerere. Der til oss de søker asyl.

Laterligjørig og ignorering gir rasisme stempel!

 

Judas gahr støre gikk ut å fordømte koranbrenningen. Brenn en koran i oslo, vis meg at du tørr å laterlig gjøre rezpekten og ydmykheten som kreves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...