Gå til innhold

Bør etnisk norske organisere seg?


Bør etniske nordmenn organisere seg?  

115 stemmer

  1. 1. Bør etniske nordmenn organisere seg?

    • Ja. Nordmenn er et urfolk akkurat som samene og har rett til overlevelse.
    • Nei. Nordmenn bør være uten rettigheter som urfolk.
    • Vet ikke
      0
    • Bryr meg ikke
    • Alle mennesker er like. Det finnes ikke menneskeraser.
    • Ser ikke behovet for organisering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne pollen impliserer at "etniske nordmenn" per i dag ikke har rett til overlevelse. I beste fall er det ren løgn.

Har vi hatt noe avstemning om innvandringen på folkeplan? Ikke det nei?

 

Hvor er da denne retten du snakker om? Den eksisterer ikke. Det er bare hvite vest-europeere som ikke har rett til å overleve som folk, det er også kun våre nasjoner som blir oversvømmet av ikke-vestlige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er den adamske rase, om jeg tør spørre?

Skandinaver, germanere, anglo-saxere, vest-europeere.

 

Kun germanere, altså? Om du ser på genetiske analyser, så er f.eks. slavere (med unntak av sør-slavere som har tyrkiske elementer bl.a.), finner, baltere osv like europoide som skandinaver, tyskere og anglosaksere.

 

Som nordmann er det naturligvis andre nordmenn jeg har høyest lojalitet til, men disse påstandene om at germanerne er renere europeere enn f.eks. keltere, slavere og finner er intet annet enn uvitenskapelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har aldri vært altruistiske eller "humane" årsaker til masseimmigrasjonen til vestlige land, målet har alltid vært avskaffelsen av den adamske rase.

 

Hva er den adamske rase, om jeg tør spørre?

Skandinaver, germanere, anglo-saxere, vest-europeere.

 

Tar jeg feil hvis jeg antar at du refererer til en viss Adam som i følge noen en periode var bosatt i Edens Hage?

 

Hvis dette stemmer, hva har Adam med Nordvest-Europa å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er "det norske folk"? Det ser ut som enkelte her inne har et veldig merkelig syn på dette, hvor et "folk" er hugd inn i stein. Slik er ikke virkeligheten. Kulturen endrer seg hele tiden, vi løper ikke rundt i bunader og spiller hardingfele, vi hører på amerikansk musikk og spiser kebab og maccern. Og folk flyter, folk flytter inn og ut. Jeg har selv flyttet både ut og inn fra/til Norge (født i Norge). Jeg kjenner også mange innvandrere her i Norge, og uavhengig av om hva de definerer seg som, så utgjør de ingen trussel for meg og min identitet. Tvert imot har jeg lært mye av annen kultur, språk, væremåter, tenkning etc. - i tillegg til at de er bra folk!

 

Problemet med disse rasistene som forsøker å finmale ideologien sin (you can put lipstick on a pig, but it's still a pig), er at de implisitt fremstiller det som at alle ikke-norske er en trussel for oss, og at vi må skape kunstige skiller mellom folk for å "forsvare oss som folk". Vi skulle jo tro at vi hadde lært av våre skampletter på den europeiske historien.

Lenke til kommentar

Problemet nå er at det den nye kulturen ikke vil føye seg etter kulturen den flytter til. Av redsel for å miste verdi grunnlaget de er vokst opp med. Helt naturlig og forståelig, ,men også frustrerende for oss som står på sielinja og ser på.

Dette utsagnet er litt for enkelt. Det finnes innvandrere som ikke ønsker å tilpasse seg vår kultur, og som forsøker å leve isolert. Det er sant, og det er uønsket. Men det finnes også innvandrere som frivillig ønsker å assimilere seg inn i norsk kultur, slik at de ikke på noen måte skiller seg ut. Også finnes det innvandrere som søker å kombinere sin egen bakgrunn og kultur med norsk kultur på best mulig vis.

 

Jeg sier ikke at det ikke finnes problemer knyttet til innvandring og kulturforskjeller. Det gjør det så absolutt. Men å gå derifra til å snakke om at nordmenn som etnisk gruppe er et utdøende folk mener jeg er et enormt steg som vi ikke har dekning for å si. Dermed er jeg heller ikke for en slik norsk organisering, siden jeg frykter det vil styrke "oss" mot "dem", og jeg søker heller samarbeid og toleranse - fra alle parter. Ikke mer segregering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett så er det viktigst å bevare det kulturen springer ut fra, vår rase.

 

Ja, det er derfor vi (etniske nordmenn) burde organisert oss sammen med andre nord-germanske folkegrupper. Dette trenger ikke å ha noe annet formål enn å bevare disse folkegruppene. De menneskene som ønsker å leve med andre folkegrupper burde selvsagt få lov til det, men:

 

Bør ikke de menneskene som vil leve med sitt eget folkeslag få lov til det? Skal staten få lov til å tvinge de som ikke liker multikultur til å like det?

 

En ting er en innvandrer her og der, en annen ting er planlagt massefolkevandring som kun vil utslette mitt folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke svar alternativet "Jeg gir faen", Jeg greier ikke helt å sette meg inn i mentaliteten om at man må tvinge et helt folkeslag til å holde sammen og holde seg vekk fra alle andre mennesker og raser.

 

Om Nordmenn skal organisere seg får være opp til vært individ og det vil helt sikkert dukke opp sånne grupper etter hvert, mtp innvandringen som vil komme de neste tiårene.

 

Men jeg kommer ikke til å stoppe eller fordømme noen som lager en sånn gruppe, ikke støtte den heller.

 

Hvis det er mennesker som ser at kultur springer ut av folkeslag og at felles kultur betyr fred og fremgang, kunne da disse menneskene fått sit eget land? Kan vi ikke dele opp Norge, slik at multikulturistene kan få Oslo og omegn, så kan de etniske få vestlandet?

 

Jeg ønsker at folkegruppen jeg tilhører skal ha muligheten til å overleve. Bryr du deg ikke om overgrep som blir begått mot hvite av ekte rasister fra Afrika?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

+1 Tabris

Helt enig at det var litt enkelt sagt. Jeg tror desverre at flertallet av invandrerne våre ikke vil asimilere seg så mye som det ønskes av oss. Hvis ikke så, hvertfall ikke fort nok.

 

 

Problemet med disse rasistene som forsøker å finmale ideologien sin (you can put lipstick on a pig, but it's still a pig), er at de implisitt fremstiller det som at alle ikke-norske er en trussel for oss, og at vi må skape kunstige skiller mellom folk for å "forsvare oss som folk". Vi skulle jo tro at vi hadde lært av våre skampletter på den europeiske historien.

Her kom rasisme stemplet som forventent. Selvfølgelig er foreldret midt-østen kultur med sitt nedtrykkende syn på kvinner ikke forenelig med norsk kultur. Derfor er det en trussel mot norsk kultur når det taes inn så mange som ikke tar klar avstand.

 

Bare fordi du ikke fysisk ser veggen mellom to kulturer betyr ikke at du ikke får et skikkelig kulturkræsj når du beiner inn i den ;)

Lenke til kommentar

Problemet nå er at det den nye kulturen ikke vil føye seg etter kulturen den flytter til. Av redsel for å miste verdi grunnlaget de er vokst opp med. Helt naturlig og forståelig, ,men også frustrerende for oss som står på sielinja og ser på.

Dette utsagnet er litt for enkelt. Det finnes innvandrere som ikke ønsker å tilpasse seg vår kultur, og som forsøker å leve isolert. Det er sant, og det er uønsket. Men det finnes også innvandrere som frivillig ønsker å assimilere seg inn i norsk kultur, slik at de ikke på noen måte skiller seg ut. Også finnes det innvandrere som søker å kombinere sin egen bakgrunn og kultur med norsk kultur på best mulig vis.

 

Jeg sier ikke at det ikke finnes problemer knyttet til innvandring og kulturforskjeller. Det gjør det så absolutt. Men å gå derifra til å snakke om at nordmenn som etnisk gruppe er et utdøende folk mener jeg er et enormt steg som vi ikke har dekning for å si. Dermed er jeg heller ikke for en slik norsk organisering, siden jeg frykter det vil styrke "oss" mot "dem", og jeg søker heller samarbeid og toleranse - fra alle parter. Ikke mer segregering.

"oss" og "dem" er det eneste som eksisterer. De eneste som prater om at slike skillelinjer ikek bør eksistere er politisk korrekte, hjernevaskede mulitkulturalister som har sett litt for mye på talmudvision.

 

Fortell neste innvandrergjeng du møter på at de burde "integrere" seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Politikerne og såkalte "intellektuelle" akademikere har gjennom 20 år brutt ned alt som heter familie og nasjonalisme. Om 50 til 100 år så er det ikke noe som kan kalles Norge eller norskt lengre. På den annen side kan man heller ikke hevde at det er noen andres skyld enn vår egen, det er vi som har latt oss påvirke av denne politikken.

 

Jeg hadde en forestilling om Norge når jeg var liten, men så snart jeg vokste opp, så viste det seg at jeg ikke kunne brydd meg mer om så alt gikk til helvete. Nordmenn har blitt så sinnsykt ekle.

 

Hva er Norge?

 

Det er en stat som detaljstyrer norske hjem, de roter langt nede i hjernebarken til folk, de skal bestemme absolutt alt vi gjør. Maktmenneskene er såkalte "intellektuelle" akademikere som sitter med romantiske og private forestillinger om en fantasiverden som aldri kan ha rot i virkeligheten. Vi er overtalt via propaganda til å tro at vi er så fordømt snille og gode, mens alt som er å betegne som sosiale avvik totalt skal ekskluderes fra samfunnet. Det er det som er sosialisme. Nasjonalsosialisme handler om å kun konsentrere seg om etniske, det er eneste forskjellen. Vi er "nazister" bare at det ikke gjelder noen spesifikke folkeslag, altså istedenfor rasemessige avvik, så handler det om sosiale avvik. Det er det planen om "likhet" og at "alle skal være like" omhandler. De har også satt opp en kamp mellom kvinne og mann gjennom såkalt "likestilling".

 

Og hva er nordmenn?

 

Det er mennesker som kan si "Fordi vi fortjener det". Politikerne, som f.eks Voldberg, kan kritisere alle menn i hele Norge kun fordi hun selv er en idiot og sier dermed offentlig som i en politisk strategi "Menn gjør bare kremjobbene i hjemmet". Det er norske politikere som vil utrydde all ulven og sier offentlig "Vi trenger ikke ulv i Norge".

 

USA-ambassadørern sier noe jeg er svært enig i også: "Selvgode moralister med lav arbeidsmoral". Rolf Forsdahl i HSH sier: "Norske turister er uhøflige, selvgode og kunnskapsløse". Vi er verdens rikeste, snilleste og beste land i hele universet, men "215.415 nordmenn er fattige"... Og les da gjerne igjen "Fordi vi fortjener det".

 

Vi lurer oss selv. Vi har det så bra vi, at det er uakseptabelt å komme med kritikk. Norge har symptomer man ellers ville diagnostisert en person med som "sosiopat" eller "ekstrem narsissistisk forstyrrelse".

 

Narsissistiske symptomer:

 

Narsissistisk personlighetsforstyrrelse kjennetegnes ved at personen har en følelse av å være meget spesiell og viktig. Personen føler seg berettiget til å bli spesielt beundret, til suksess og særbehandling både fra andre enkeltpersoner og fra samfunnsinstitusjoner. Personen er lite empatisk, det er egne interesser og behov som er viktige. Personen har lett for å tolke andres atferd som misunnelse, og er selv ofte misunnelig på andre. Han/hun er opptatt av at de han/hun omgås må være ekstraordinære, enestående og ha høy status, fordi det bare er disse som fortjener hans/hennes samvær.

 

Sosiopatiske symptomer:

 

Glatthet/overflatisk sjarm, egosentrisk/storhetsideer om egen verdi, behov for stimuli/lett for å kjede seg, patologisk løgnaktighet, bedrageri, bløffmakeri/manipulering, manglende anger eller skyldfølelse, anglende dybde av følelser, ufølsomhet, manglende empati, parasittær livsstil, oppfarende, promiskuøs seksuell adferd, manglende realistisk langtidsplanlegging, uansvarlig adferd, hyppige ekteskap/samboerforhold, manglende ansvarsfølelse for egne handlinger.

 

Gratullerer med dagen! Håper dere gleder dere til 17. Mai, for på den dagen skal jeg drikke meg så sanseløs dritings og skamme meg over meg selv og alle andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok. La til et par nye alternativer for de som ikke følte at pollen hadde nok svaralternativer.

 

Problemet med disse rasistene som forsøker å finmale ideologien sin (you can put lipstick on a pig, but it's still a pig), er at de implisitt fremstiller det som at alle ikke-norske er en trussel for oss, og at vi må skape kunstige skiller mellom folk for å "forsvare oss som folk". Vi skulle jo tro at vi hadde lært av våre skampletter på den europeiske historien.

 

Ville du sagt dette ansikt til ansikt, til en same? Eller en indianer? Eller an aborginer? Hmm....

 

I følge din tenking, var alle folkegruppene jeg nevnte rasister siden de stod opp og kjempet for sitt folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det er mennesker som ser at kultur springer ut av folkeslag og at felles kultur betyr fred og fremgang, kunne da disse menneskene fått sit eget land? Kan vi ikke dele opp Norge, slik at multikulturistene kan få Oslo og omegn, så kan de etniske få vestlandet?

 

Jeg ønsker at folkegruppen jeg tilhører skal ha muligheten til å overleve. Bryr du deg ikke om overgrep som blir begått mot hvite av ekte rasister fra Afrika?

 

Ja, om det norske folk er så delt i dette spørsmålet, kan jeg ikke se noen annen løsning.

Vi bør da dele landarealene slik at "multikulturalistene" får sin egen stat hvor de kan kose seg med "multikulturen" sin (bl.a. Islam), mens vi stolte, etniske nordmenn får vår egen del av landet som kan være viet til nordmenn og norsk kultur.

Etterhvert vil nok flere og flere etniske nordmenn innvandre til den etnisk homogene staten, når de konfronteres med alle problemene som et "multikulturelt" samfunn med mange ulike folkegrupper byr på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Fortell neste innvandrergjeng du møter på at de burde "integrere" seg.

 

Hehe, ja. Hvor mange av de som støtter innvandringen bor i Groruddalen i Oslo? Det er godt kjent at etniske nordmenn som ikke er sosialistiske globalister og som bor i groruddalen, blir mobbet. Men hvem bryr seg? Ikke Decline ihvertfall.

 

Jeg stemte det siste, selv om det også var litt for bastant og enkelt for min smak. Det var uansett det nærmeste jeg kom noe jeg er delvis enig i.

 

Kom gjerne med et annet alternativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja, om det norske folk er så delt i dette spørsmålet, kan jeg ikke se noen annen løsning.

Vi bør da dele landarealene slik at "multikulturalistene" får sin egen stat hvor de kan kose seg med "multikulturen" sin (bl.a. Islam), mens vi stolte, etniske nordmenn får vår egen del av landet som kan være viet til nordmenn og norsk kultur.

Etterhvert vil nok flere og flere etniske nordmenn innvandre til den etnisk homogene staten, når de konfronteres med alle problemene som et "multikulturelt" samfunn med mange ulike folkegrupper byr på.

 

Så enig, så enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...