Gå til innhold

Bør etnisk norske organisere seg?

Bør etniske nordmenn organisere seg?  

115 stemmer

1. 1. Bør etniske nordmenn organisere seg?

• Ja. Nordmenn er et urfolk akkurat som samene og har rett til overlevelse.
    • Nei. Nordmenn bør være uten rettigheter som urfolk.
    • Vet ikke
      0
    • Bryr meg ikke
    • Alle mennesker er like. Det finnes ikke menneskeraser.
    • Ser ikke behovet for organisering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal aldri, aldri, igjen se en video lagt ut av en konspirasjonsteoretiker. YOUTUBE-FILMER FUNGERER JÆVLIG DÅRLIG SOM KILDER!!

"Hurra, vi har greid å overbevise denne gutten om at kun statsstøttede nyheter har riktig informasjon"

-PK-eliten

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skal aldri, aldri, igjen se en video lagt ut av en konspirasjonsteoretiker. YOUTUBE-FILMER FUNGERER JÆVLIG DÅRLIG SOM KILDER!!

"Hurra, vi har greid å overbevise denne gutten om at kun statsstøttede nyheter har riktig informasjon"

-PK-eliten

Denne kategoriske avvisningen av youtube som kilde er interessant og knyttes opp i mot kontrollsystemet. Å avvise informasjon basert på hvor det er delt er noe av det mest idiotiske jeg ser.. Det er ikke rett få av dem på dette forumet heller.

"ZOMG YOUTUBE KONSPIRASJONSVIDEO DERP, JEG AKSEPTERER DET IKKE, ZOMG LA MEG SE PÅ STATSMEDIA I STEDET"

Det er i grunn det samme som å avvise en bok fordi at den befinner seg i biblioteket.

Vel, unødig å si så kommer man ikke langt med slike mennesker. De lever i sin egen lille fengselscelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, greia er vel at jeg aldri kunne tenke meg å bruke en film på YouTube som kilde til noe som helst. Helt vanlig situasjon:

Rasjonell person: Nei, det der er ikke mulig fordi.

Konspirasjonsteoretiker: Jo, bare se denne videoen laget av Armin på Nyhetsspeilet. Chemtrails er åpenbart sant.

Rasjonall person: ...

Lenke til kommentar

-PK-eliten

Denne kategoriske avvisningen av youtube som kilde er interessant og knyttes opp i mot kontrollsystemet. Å avvise informasjon basert på hvor det er delt er noe av det mest idiotiske jeg ser.. Det er ikke rett få av dem på dette forumet heller.

"ZOMG YOUTUBE KONSPIRASJONSVIDEO DERP, JEG AKSEPTERER DET IKKE, ZOMG LA MEG SE PÅ STATSMEDIA I STEDET"

Det er i grunn det samme som å avvise en bok fordi at den befinner seg i biblioteket.

Vel, unødig å si så kommer man ikke langt med slike mennesker. De lever i sin egen lille fengselscelle.

Hadde du bare klart å gjengi essensen av argumentene i disse filmene. Gjerne med kildehenvisninger til primærkildene. Men det gjør du jo aldri.

Lenke til kommentar

Er dette virkelig de restene vi har igjen av nasjonalfølelse i Norge?

Noen veldig få aktive som virkelig er 100%,

- resten er bare gjeng med hengehuer som gir faen i om landet opphører å

eksistere??

Nå prater du enten mot bedre vitende, eller så er det noe du har oppfattet fryktelig feil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...