Gå til innhold

Bør etnisk norske organisere seg?

Bør etniske nordmenn organisere seg?  

115 stemmer

1. 1. Bør etniske nordmenn organisere seg?

• Ja. Nordmenn er et urfolk akkurat som samene og har rett til overlevelse.
    • Nei. Nordmenn bør være uten rettigheter som urfolk.
    • Vet ikke
      0
    • Bryr meg ikke
    • Alle mennesker er like. Det finnes ikke menneskeraser.
    • Ser ikke behovet for organisering

Anbefalte innlegg

Vi har en god velferdsstat, og det er et stort gode at vi har det. Det er forferdelig viktig at vi opprettholder den. Velferdsstaten er betinget av samholdet vi har vi vårt samfunn, og i USA har de ikke det samme samholdet. Sånn sett kan velferdsstaten være truet, sier han.

Mon tro om det ligger noe i dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ergo mener jeg det blir feil å si at vi er nettopp det - et utdøende folkeslag. Hadde vi vært det, så hadde FN tatt det opp.

Det er nettopp FN som ønsker at vi etnisk norske skal dø ut. Og ikke bare vi, men alle hvite europeere i Europa og USA.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke så mange som tror på dine konspirasjonsteorier, Baltazar. Tomme påstander forblir tomme uten dokumentasjon.

Det du kaller tomme påstander er ikke tomme påstander, men fakta.

Men det er akkurat det at de fleste tror at dette er tomme påstander som gjør at FN og de som står bak FN er kommet så langt med sine onde planer som dette, og dette vil også fortsette. Det er uansett ikke mulig for oss å stoppe dette nå.

FN er forøvrig bare et redskap i dette arbeidet med å skifte ut hvite Europeere, slik også Eu og den norske regjering og de fleste regjeringene i Europa er.

Bak FN og FNs onde planer står zionistjødene og Israel og pusher på for mest mulig innvandring til Europa.

http://www.youtube.com/watch?v=VYeZW-WcSlc&feature=player_embedded

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skal ei kjerring fra Sverige som følger den Svenske multikulturelle strømmningen i landet være bevis på en altoppslukende jødisk konspirasjon?

Ja hun der er gal, da hun og hennes etterkommende vil finne Malmø ekstremt jødefiendtlig og vanskelig å leve i. Men bevis på konspirasjon, nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ei kjerring fra Sverige som følger den Svenske multikulturelle strømmningen i landet være bevis på en altoppslukende jødisk konspirasjon?

Ja hun der er gal, da hun og hennes etterkommende vil finne Malmø ekstremt jødefiendtlig og vanskelig å leve i. Men bevis på konspirasjon, nei.

Vel, hun er jøde og snakker på vegne av en jødisk organisasjon om jødenes rolle i dette.

Forøvrig så fins det mye mer dokumentasjon på at jødene står bak innvandringen, men jeg måtte jo velge hva jeg skulle legge ut.

Men det er utrolig hvor langt mange er villig til å gå for å fornekte virkeligheten og fortsette å leve i sin egen lille ideelle fantasiverden.

De bare prøver å overbevise seg selv og hverandre om at alle som sier noe de selv ikke liker er "gale" Og vips så eksisterer det ingen problemer mer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med å innføre iq-test som krav for å bli i Norge hvis man er innvandrer?

Hva med å kaste ut etnisk norske som feiler IQ-testen?

Ditt hat for det nordiske folkeslag er herved gjort åpent for alles skue. Takk for det.

Hvilket hat? Jeg bare lurer på om IQ i seg selv er et kriterie, jeg finner det litt merkelig at IQ-test for innvandrere og for etnisk nordmenn skal være forskjellige. "Kast de ut hvis de ikke står på IQ-testen", hva i all verden skal vi med etniske nordmenn som feiler på samme testen?

Ettersom du ønsker å kaste ut innfødte individer med lav iq. Det er ren rasisme fra din side. Ikke pent.

Etter mitt møte med tusenvis av negre og arabere, så ser jeg at de med lav iq koser seg desto mer med slåssing og doplanging enn de med høy iq som ofte er mer intellektuelle.

Hva med å innføre iq-test som krav for å bli i Norge hvis man er innvandrer?

Hva med å kaste ut etnisk norske som feiler IQ-testen?

Ditt hat for det nordiske folkeslag er herved gjort åpent for alles skue. Takk for det.

Det nordiske folkeslag? Du kan jo ikke bare finne på. Vi er alle afrikanere, hvis vi følger menneskets utvikling tilbake til start. Hvor langt tilbake skal vi gå for å kreve vår rett til landområder?

Nei, jeg er ikke afrikaner. Alle som ser meg ved siden av en afrikaner vil kunne si hvem som kommer fra Afrika og hvem som kommer fra Europa.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke afrikaner. Alle som ser meg ved siden av en afrikaner vil kunne si hvem som kommer fra Afrika og hvem som kommer fra Europa.

Dette er jo ikke nødvendigvis riktig, for det er jo også hvite afrikanere.

De hvite afrikanerne er også av samme folkeslag som de hvite europeerne.

I Afrika fins det også hvite mennesker i flere land både i nord og i sør.

Lenke til kommentar

Vil tro han mente negroid med afrikaner, da dette har vært, og fortsatt er, det viktigste befolkningselementet i Afrika sør for Sahara.

Lenke til kommentar

Det bor hvite mennesker i Afrika, men de er ikke afrikanske. Arabere og somalere er ikke eruopeiske. Skjønner?

Forøvrig blir nå Boer befolkningen i Sør Afrika utsatt for voldsom rasisme. Tusenvis flykter fra Sør Afrika og drap og overfall mot hvite er dagligdags. 3000 boere er drept siden Apartheid ble avsluttet. Mange av disse er farmere som faktisk kom til Sør Afrika fra Nederland og fant store TOMME landområder. Tenk på det. Hva skal apologetikerne si nå. De fant områder uten mennesker, og de dyrket jorden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette virkelig de restene vi har igjen av nasjonalfølelse i Norge?

Noen veldig få aktive som virkelig er 100%,

- resten er bare gjeng med hengehuer som gir faen i om landet opphører å

eksistere??

Jeg ser på en måte frem til den uungåelige revolusjonen som

kommer. Skal Vesten løsrive seg fra Zionistisk diktatur eller

forbli slaver for all tid?

Uansett jeg ser frem til stå skulder-til-skulder med noen

som virkelig mener det. Resten av dere er bare en gjeng med

patetiske landssvikere - fortjener XXXX ikke norsk pass engang...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du må huske på at de fleste av oss ikke tror på udokumenterte konspirasjoner, diktaturer og annen moro... Ei heller revolusjoner basert på de tidligere nevnte...

Udokmentert konspirasjon? Da følger du tydeligvis ikke med!

Jødisk påvirkning på vestlige land er påfallende,

bare fordi du stikker huet i sanda betyr det ikke at det ikke eksiserer.

Du er i beste fall kun et latterlig verktøy for NWO.

Just a tool for the Ashken-nazi!

Lenke til kommentar

Her er jøder innen Obama administrsjonen:

Jews in the Obama Administration David Axelrod (2009- ) Senior Advisor to the President

Jared Bernstein (2009- ) Chief Economist and Economic Policy Advisor to the Vice President

Rahm Emanuel (2009-2010) Chief of Staff

Lee Feinstein (2009) Campaign Foreign Policy Advisor

Gary Gensler (2009- ) Chair of the Commodity Futures Trading Commission

Elena Kagan (2009-2010) Solicitor General of the United States

Ronald Klain (2009- ) Chief of Staff to the Vice President

Jacob Lew (2010- ) Director of the Office of Management and Budget

Eric Lynn (2009- ) Middle East Policy Advisor

Peter Orszag (2009-2010) Director of the Office of Management and Budget

Dennis Ross (2009- ) Special Advisor for the Gulf and Southwest Asia to the Secretary of State

Mara Rudman (2009- ) Foreign Policy Advisor

Mary Schapiro (2009- ) Chair of the Securities and Exchange Commission

Dan Shapiro (2009- ) Head of Middle East desk at the National Security Council

Susan Sher (2009- ) First Lady's Chief of Staff

Gene Sperling (2011- ) Director National Economic Council

James B. Steinberg (2009- ) Deputy Secretary of State

Lawrence Summers (2009-2011 ) Director National Economic Council

Mona Sutphen (2009- ) Deputy White House Chief of Staff

Lenke til kommentar

Du må huske på at de fleste av oss ikke tror på udokumenterte konspirasjoner, diktaturer og annen moro... Ei heller revolusjoner basert på de tidligere nevnte...

LOL! Komisk! Arroganse - uten kunnskap er Funny Fruitcake!

Are U Gay?

Drit i det! Svar på fakta istedet!

Endret av Cubus
Lenke til kommentar

Jeg skal aldri, aldri, igjen se en video lagt ut av en konspirasjonsteoretiker. YOUTUBE-FILMER FUNGERER JÆVLIG DÅRLIG SOM KILDER!!

Go to HELL, you DRAMA-QUEEN!

Bjørnøya blir ditt alternativ uansett...

Skandinavia IS OURS!

Europe for europeans!

Dobbel post

Endret av Cubus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...