Gå til innhold

Bør etnisk norske organisere seg?

Bør etniske nordmenn organisere seg?  

115 stemmer

1. 1. Bør etniske nordmenn organisere seg?

• Ja. Nordmenn er et urfolk akkurat som samene og har rett til overlevelse.
    • Nei. Nordmenn bør være uten rettigheter som urfolk.
    • Vet ikke
      0
    • Bryr meg ikke
    • Alle mennesker er like. Det finnes ikke menneskeraser.
    • Ser ikke behovet for organisering

Anbefalte innlegg

Ja, jeg spurte om det, hvorpå du svarte :"Vår idealistiske ånd som er selve drivkraften bak sivilisasjonen."

Deretter spør jeg om genet for "Vår idealistiske ånd som er selve drivkraften bak sivilisasjonen" er dominant eller recessivt, hvordan er det ikke relevant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alt som gjør oss til det vi er og det som reflekteres i den fysiske verden.

Om du ikke skjønner at negre ikke kan føde ariske mennesker så er det ikke noe som kan gjøres for deg, da er du hinsides hjelp.

Det er som å si at hester ikke kan føde enhjørninger, da ariere akurrat som enhjørniger ikke finnes.

Årets mest tilbakestående innlegg. Gratulerer.

Sier mannen som tydligvis ville ha problemer med å opne en dør siden det krever ca. 20 QI poeng for å gjøre det.

Du er rasist, kreasjonist og idiot, det at du greier å slå på pcen din er et under.

Lenke til kommentar

Ja, jeg spurte om det, hvorpå du svarte :"Vår idealistiske ånd som er selve drivkraften bak sivilisasjonen."

Deretter spør jeg om genet for "Vår idealistiske ånd som er selve drivkraften bak sivilisasjonen" er dominant eller recessivt, hvordan er det ikke relevant?

Han kan ikke svare deg, fordi han ikke skjønner seg på BASIC genetic. hans hjerne er veldig simpel og kan ikke skjønne seg på slike ting som gener, det er magi for han.

Hans tankegang er "hvit bra" "svart dårlig"

Lenke til kommentar

Han kan ikke svare deg, fordi han ikke skjønner seg på BASIC genetic. hans hjerne er veldig simpel og kan ikke skjønne seg på slike ting som gener, det er magi for han.

Og DU skjønner deg på genetikk, som påstår at den hvite Europoide rasen ikke eksisterer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

I forhold til hva du etterspurte så er det ikke relevant.

Du har nå vist hvor du står hen og jeg orker ikke kaste bort mere tid på en som ikke ønsker å ta til seg ny informasjon.

Selvfølgelig er det relevant. Jeg har aldri hørt om genet for "vår idealistiske ånd som er selve drivkraften bak sivilisasjonen" før. Om dette genet er dominant eller recessivt er vel åpenbart svært viktig hvis vi snakker om hvilke gener som vil forsvinne ved raseblanding?

Tilleggsspørsmål: Hvor mange alleler finnes det av dette genet?

Edit: Innlegget mitt var litt upresist, beklager det. Jeg mente selvsagt å spørre om den variasjonen, allelen, av genet "vi" besitter, er dominant eller recessivt.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Og DU skjønner deg på genetikk, som påstår at den hvite Europoide rasen ikke eksisterer?

Genetic er ikke mitt sterkeste felt innad i Biologi, men jeg vet nok til at det ikke finnes noe arisk arse, da dette er fantasi skapt av rasister med null rot i virkligheten

Lenke til kommentar

Jeg har mye å gjøre, så hvis et bilde av Heidi Klums barn er svaret på mine spørsmål om genet for "vår idealistiske ånd som er selve drivkraften bak sivilisasjonen" så forlater jeg tråden nå.

Hvis det bare var et tilfeldig bilde midt i en diskusjon om genetikk, så beklager jeg at jeg misforsto.

Lenke til kommentar

Som sagt så ser jeg ikke noe poeng i å diskutere med deg siden du endrer oppfatning av hva du har spurt om etter at du får svar. Slikt er uredelig.

Så ja, du gjør riktig i å forlate diskusjonen siden du allerede har tapt den.

Genetic er ikke mitt sterkeste felt innad i Biologi, men jeg vet nok til at det ikke finnes noe arisk arse, da dette er fantasi skapt av rasister med null rot i virkligheten

Hva med den jødiske rase? eksisterer den?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som sagt så ser jeg ikke noe poeng i å diskutere med deg siden du endrer oppfatning av hva du har spurt om etter at du får svar. Slikt er uredelig.

Hva med den jødiske rase? eksisterer den?

Nei, det finnes flere etniske grupper som kaller seg jøder. Navnet på de jødiske gruppene kommer ofte fra hvor de stammer fra under middelaldren, som Ashkenazi som kan spores tilbake til tyskland. Så har du Sephardi som kan spores tilbake til Iberia før de ble kaste ut der av den spanske inkvisasjonen.

Lenke til kommentar

Her er et par eksempler på tidligere versjoner av spørsmålet jeg har stilt (det finnes sikkert flere):

Hvilke genetiske egenskaper, sett bort fra gener relatert til utseende, vil gå tapt ved at to forskjellige folkeslag får felles avkom?

For å være sikker på at spørsmålet ikke forsvinner nok en gang: Hvilke genetiske egenskaper vil gå tapt ved raseblandingg (nok en gang, sett bort fra utseende)?

Jeg endret ikke oppfatning av hva jeg har spurt om. Hvis du har lest tråden er det klokkeklart hva jeg siktet til med spørsmålet. Slik jeg ser det er det tre alternativer: 1) Du har ikke lest tråden grundig nok, eller 2) du mangler evnen til å forholde deg til mer en ett innlegg om gangen, eller 3) du så en mulighet til å svare på noe annet enn det jeg spurte om for å slippe unna diskusjonen.

Lenke til kommentar

Nei, det finnes flere etniske grupper som kaller seg jøder. Navnet på de jødiske gruppene kommer ofte fra hvor de stammer fra under middelaldren, som Ashkenazi som kan spores tilbake til tyskland. Så har du Sephardi som kan spores tilbake til Iberia før de ble kaste ut der av den spanske inkvisasjonen.

Mye tyder på at Askhenazi-jødene stammer opprinnelig fra khazarene, som var et tyrkisk folk. Etter å ha vandret mye rundt har de også plukket opp mange andre elementer, deriblant fra Europoide.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mye tyder på at Askhenazi-jødene stammer opprinnelig fra khazarene, som var et tyrkisk folk. Etter å ha vandret mye rundt har de også plukket opp mange andre elementer, deriblant fra Europoide.

De er Kains etterkommere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

De er Kains etterkommere.

Siden Kain ikke fantes, er det vansklig å tro at de kan være etterkommere av noe som ikke har funets, er litt som å si at du er etterkommer av donald duck

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...