Gå til innhold

Bør etnisk norske organisere seg?

Bør etniske nordmenn organisere seg?  

115 stemmer

1. 1. Bør etniske nordmenn organisere seg?

• Ja. Nordmenn er et urfolk akkurat som samene og har rett til overlevelse.
    • Nei. Nordmenn bør være uten rettigheter som urfolk.
    • Vet ikke
      0
    • Bryr meg ikke
    • Alle mennesker er like. Det finnes ikke menneskeraser.
    • Ser ikke behovet for organisering

Anbefalte innlegg

Edit: Hvor er sammenhengen mellom kultur og rase, var det jeg mente

Eneste jeg kommer på er laktosetoleranse. (merker selv at jeg begynner å bli lei av at jeg bare kan nevne dette)

Laktosetoleranse betyr mer melk i kostholdet. Kostholdet er en del av kulturen. Toleransen er genetisk, og derfor ganske rasebetinget. Rase er her linket til kultur.

Mener også å huske at grunnen til at asiatere generelt er små og spinkle(satt på spissen), er fordi de har en historie på å spise mye ris. Kultur-Kosthold-Rase.

Jeg våger også påstanden om at variasjon i utsende gjør oss frekkere enn de høvlige asiaterne. Iom at utsende faktisk er det eneste og første man kan oppfatte om ukjente. Anyone?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det du ønsker å bevare er altså at vi kan drikke masse melk og at vi har et distinkt utseende som du subjektivt sett liker?

Eh ja? Jeg liker melk, og jeg liker norske jenters utsende over feks. slaviske eller asiater.

Men jeg melder meg herved ut av utsende/gen-delen av debatten. Jeg er ikke for en egen etnisk organisasjon. Men jeg ser tryggheten mange vil se i å binde kultur og rase.

”Diskrimeringen skyldes ikke at svensken tilhører en annen rase, men at fargen er en indikasjon på en fremmed kultur som man ikke vil ha tett innpå seg.”

Det er en stygg, men forståelig forenklet forhåndsdømming. Dette er samfundet gjennomsyret med.

Lenke til kommentar

For å være sikker på at spørsmålet ikke forsvinner nok en gang: Hvilke genetiske egenskaper vil gå tapt ved raseblandingg (nok en gang, sett bort fra utseende)?

Laktosetoleranse. (som har gjort at melk er en vesentlig større del av kostholdet vårt, enn resten av verden.)

Alergi og astma er veldig genbetinget. (Jeg synes ikke det er trygt å importere ukjente alergier).

Jeg vet du har bedt om at utsende blir tatt vekk fra denne listen, men vil gjerne legge til det alikavel.

Det er en grunn til at nordmenn har så distinkte ansiktsformer, og at foreksempel asiatere ikke har det. Det har med genene våre å gjøre, vi har mangfold, de har ikke. Jeg vil gjerne beholde den nordiske variasjonen. Norge ligger veldig på utkanten av den europeiske genpoolen.

Det er vanskelig å argumentere mot deg, for hadde det vert forsket mye på "positive gener" hadde rasistene spilt dette hele tiden.

Jeg syns det er kulturen vi skal fokusere på å bevare, ikke genene. Det kan føre til en mer rasistisk debatt.

Altså, grunnen til at jeg ikke vil diskutere utseende eller kultur er ikke fordi jeg ser på de som uviktige punkt. Jeg skjønner godt at du vil bruke dette som argumenter for å begrense innvandringen. Dette er dog en debatt jeg ikke har engasjert meg noe særlig i, og det er flere andre i denne tråden som kan bidra mer enn meg der, derfor har ikke jeg involvert meg.

Jeg er interessert i en begrunnelse for påstanden om at parring mellom raser "fører til degenerasjon og dårligere avkom" og eksempler på hvilke genetiske egenskaper det er "pinlig åpenbart" vil forsvinne. Du har nevnt et par som nok kan påvirkes, og det er veldig bra. Jeg er fortsatt langt fra fornøyd, blant annet på grunn av at selv med ekstrem innvandring og raseblanding vil vi ikke slutte å tåle melk. Det er dog ikke du som har kommet med påstandene jeg etterspør informasjon om, så jeg skal ikke kritisere deg for det.

Det er ikke meningen å være vanskelig å diskutere med ved å begrense temaene, men som sagt er jeg egentlig bare interessert i noe som kan være i nærheten av å legitimere GfE sine uttalelser om degenerasjon av gener. Jeg tror ikke noen har slik informasjon, det er derfor jeg fortsetter "masingen".

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke noen har slik informasjon, det er derfor jeg fortsetter "masingen".

Masing har vel aldri ført noen vei;)

Det å forske på geografisk begrensede folkegrupper, på forskjellige miljøtilpassinger, slik som du etterspør er umoralskt. Derfor eksisterer ikke disse dataene. Jeg er overbevist om at etniske folkeslag har en bedre tilpasset fysisk genpool for et område en enn en etnisk innvandrer fra en annen verdensdel. Innteligenser er ikke en genvariabel, det er kultur basert.

Rasisme er så umoralskt at det går ikke ann. Men jeg tror en del av det som blir kalt rasisme her på forumet blir missforstått. For meg virker det som at det er mye fremmed-frykt her på forumet. Minner om at frykt er et instingt.

Fremmedfrykten her går mer på skepsisen til fremmede, en hatet til fremmede. Jeg tror også frykten baserer seg på sikkerheten til kulturen i Norge. Hvorvidt denne fortsatt har en livsrett i denne globaliserte verden kan diskuteres.

Ja til kulturelt mangfold, nei til multikultur.

Foresten så mener jeg at ett "dårligere avkom" for en norsk mor vil være en kvinneundertrykker.Et lite tilbakeblikk på genetikken vil vise at I store deler av verden synker laktaseverdiene hos barn fra to til åtte års alder. I mine laktosetolerante geners øyne vil dette også være et dårligere avkom. Så ekstrem innvandring vil med samme logikk som noen bruker på "zalo - antibakteriel"(*), være veldig farlig for vår høye bestanndel av laktosetolerante.

* Vi må ikke bruke det, fordi det er anti-bakterie, bruk heller vanlig zalo.

zalo&melk<3

Lenke til kommentar

Jeg jobber på en barneskole, det er utrolig hva litt masing kan gjøre.

Angående forskning på genetiske forskjeller er jeg enig i at det er problematisk, og at det derfor naturlig nok finnes lite informasjon. Men husk nå at jeg ikke etterspør dette ut av det blå, jeg etterspør informasjonen fordi enkelte i denne tråden hevder å være i besittelse av dette. Jeg er sikker på at det bare er tull, men jeg er interessert i å vite om de ukritisk godtar pseudovitenskapelig svada, eller om de farer med ren løgn. Nå ser det ut som de har forlatt tråden uansett, så jeg ser ingen grunn til å fortsette selv.

Det blir opp til hver enkelt å spekulere i om Gutten fra Eventyret har glemt tråden (han har vært aktiv i andre), eller om det er snakk om en mer strategisk tilbaketrekning.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=k9ScVv5PukA

Mere informasjon du vil avfeie som "pseudovitenskapelig propaganda" for å tviholde på løgnene du har blitt servert og akseptert.

Er det nå du skal vise meg hvor jeg, eller noen andre i tråden, har sagt at miljøet er alt?

Så hvorfor trenger du bevis på at det er forskjeller på rasene da? Hva er det du vil? Trolle?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er det nå du skal vise meg hvor jeg, eller noen andre i tråden, har sagt at miljøet er alt?

Så hvorfor trenger du bevis på at det er forskjeller på rasene da? Hva er det du vil? Trolle?

Jeg har ikke spurt om bevis på dette. Jeg gir deg muligheten til å lese over en gang til, så kan jeg heller spesifisere.

Lenke til kommentar

Man vet at det er forskjeller på rasene, men skal bare på f ha informasjon fra frimurer og jødestyrte kilder noe man vet er en umulighet samtidig som man erkjenner at det er forskjeller på rasene og at en blanding vil føre til tap av karakteristikker.

Raser og folkegrupper oppfører seg forskjellig overfor hverandre, man har lettere for å leve blant dem man identifiserer seg med, men det skal vi heller glemme slik at løgnene skal få vedvare enda litt lengere slik at samfunnet blir enda mere degenerert og alt som medfølger.

Multikulturalister er antageligvis noen av de mest uærlige skapningene på denne planeten.

Du kan begynne med å se de youtube-videoen over her.

Når du har fått et clue så kan du komme tilbake.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er alt som gjør oss til det vi er og det som reflekteres i den fysiske verden.

Om du ikke skjønner at negre ikke kan føde ariske mennesker så er det ikke noe som kan gjøres for deg, da er du hinsides hjelp.

Det er som å si at hester ikke kan føde enhjørninger, da ariere akurrat som enhjørniger ikke finnes.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er alt som gjør oss til det vi er og det som reflekteres i den fysiske verden.

Om du ikke skjønner at negre ikke kan føde ariske mennesker så er det ikke noe som kan gjøres for deg, da er du hinsides hjelp.

Det er som å si at hester ikke kan føde enhjørninger, da ariere akurrat som enhjørniger ikke finnes.

Årets mest tilbakestående innlegg. Gratulerer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg glemte selvsagt å spesifisere at vi ikke snakket om utseende her. Du har selvsagt rett i at hvis hvite slutter å parre seg med hverandre vil det ikke bli født flere hvite (utenom albinoer).

Jeg antar dog at den hvite/ariske/adamske/nordvest-europeiske rase består av mer enn vår hvite hud, så her kommer et nytt spørsmål: Hvilke karakteristikker, ikke relatert til utseende, vil gå tapt (altså forsvinne) som en følge av raseblanding?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...