AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Som tittelen sier så må jeg bare fyre ut litt dritt, og jeg har innsett at jeg ikke stoler på dama i det hele tatt. Jeg oppfører meg på ingen måte sjalu ovenfor henne eller noen av hennes venninner, men det er måten hun oppfører seg på. Før vi ble offisielt sammen, men "holdte på" på godt norsk så tok jeg henne med på en fest hos noen kompiser. Tenkte det var fair at de kunne bli kjent med henne hvis vi skulle bli sammen. På den festen tilnærmet det seg en dude, og sa at jeg ikke må finne på å stole på hun der, og at han godt kan vise hvorfor for meg. Jeg stolte blindt på henne, men sa på halvveis kødd "kjør på!". Det skulle jeg aldri gjort. I det jeg skal ta meg noe luft, ser jeg de står og råkliner i gangen. Jeg spør hva faen det er hun driver med, men hun svarer ikke, og bare forsøker å fortsette. I det jeg ber henne pelle seg ut, så smiler hun til kompisen min som bor der, og sier "jeg gjør som jeg vil " til meg ute. Jeg snapper totalt, og de som bor der er i ferd med å gi henne grisejuling, men jeg holder de tilbake og ber henne pelle seg hjem. Hun glemmer veska og mobilen, jeg tar det med og møter morra i døra. Dagen etter ringer hun og husker selvfølgelig ikke en dritt. Jeg sier at jeg ikke har noen interesse av å ha noe mer med hun å gjøre. Et par uker senere ringer jeg henne, og møter hun. Jeg tror jeg står og skjeller hun ut i en time, og hun begynner å grine som faen. Etter det har det bare ballet på seg, og vi ble sammen. Jeg tilga henne, noe jeg aldri trodde jeg ville gjøre. Vi har vært sammen i snart et halvt år nå, og har det egentlig jævlig bra sammen, men jeg glemmer ikke det hun gjorde, jeg klarer ikke. Det bildet hvor hun smiler til kompisen min har brent seg inn på netthinna, og jeg blir direkte flau når jeg drikker med kompiser, og vi alle husker hva hun har gjort. Hun husker ikke hvem det var, men det ble et helvete drama nå i helgen mellom meg og henne når jeg møtte han ute. Hun begynner å lage en helvetes scene, så jeg ber henne om å roe seg ned. Det ender med at vakta diskrèt ber meg om å gå ut. Jeg innså at jeg måtte ta et valg, enten tilgi henne eller gå min vei for vår begges skyld. Brente barn skyr ilden, greit nok, men er det like greit å bare gå min vei siden jeg siden jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke klarer å glemme, samme faen hvor hardt jeg prøver? Postet av anonym: 06e25f838f7ff125a6cbebd60e25a501 Postet av anonym: 3fb410cc32375f8a8edcdbf7d0c72d3e Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har hun gjort noe i løpet av de 6 mnd som tilsier at du ikke kan stole på henne? Eller er det den ene situasjonen som tærer på deg? Kan jo være det at siden dere faktisk "ikke var sammen" når det skjedde så mente hun at hun ikke var bundet til deg. Men nå når dere faktisk er sammen er hun lojal. Men uansett, etter min mening blir det vanskelig å være sammen med noen hvis man ikke stoler på hverdandre. Dere har nok snakket om det (?) Hvis ikke bør dere ta en skikkelig samtale om det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Høres ut som du aldri burde tatt henne tilbake i utgangspunktet, men finnes desverre ingen fasit på dette. Du har valget mellom å enten stole på henne, eller i verste fall måtte vente på at dette skjer igjen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Nei, hun har ikke gjort noe som tilsier at hun skal drite seg ut igjen, annet en jævlig utagerende oppførsel. I helga ville jeg snakke med henne, men det ville hun ikke. Så hun begynner å danse med en annen fyr isteden, og sier til meg "der er døra". Jeg tenner på alle plugger, og sier til fyren "stikk, jeg skal snakke med kjæresten min". Hele situasjonen blir totalt misforstått, jeg blir stemplet som sjalu eller noe. Høres ut som du aldri burde tatt henne tilbake i utgangspunktet, men finnes desverre ingen fasit på dette. Du har valget mellom å enten stole på henne, eller i verste fall måtte vente på at dette skjer igjen. Ja, det er nettopp det. Det hjelper ikke når ei venninne sa "til ditt forsvar så kan jeg si at *navn* ikke akkurat har vært vanskelig å få på rygg". Mao, jeg står ikke på tærna for ingenting. Får jeg spørre om du har vært bort i lignende? Virker slik ut ifra måten du skriver på. Postet av anonym: 3fb410cc32375f8a8edcdbf7d0c72d3e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har vært borti endel lignende, kan godt snakke med meg viss du tror det hjelper på Postet av anonym: c6806cc052c7dea69e10a79ee478e35a Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Du har da allerede sett hvor uberegnelig hun kan være, er det en jente du vil forholde deg til i et forhold? Hadde droppet henne, beklager. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Du har da allerede sett hvor uberegnelig hun kan være, er det en jente du vil forholde deg til i et forhold? Hadde droppet henne, beklager. Nettopp. Hun er gammel nok til å vite hva hun driver med. Det er synd å si det, men dette er noe som kan skje igjen. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Sånne jenter er aldri noko å spare på. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dropp henne, hun leker med deg og dine følelser og vet tydeligvis hvilke knapper hun skal trykke. Når dere krangler og dama reagerer ved å ''hoppe på'' en annen kar for å gjøre deg sint så er det lite som indikerer at dette er noe som vil forandre seg over tid. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jepp, og ved å grine vet hun nøyaktig hva som skal til for å overbevise deg om at hun "angrer". Egentlig skulle du bevist henne motsatt der og da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Jepp, og ved å grine vet hun nøyaktig hva som skal til for å overbevise deg om at hun "angrer". Egentlig skulle du bevist henne motsatt der og da. Hahaha, et par dager etter at jeg skrev dette innlegget så viste det seg at hun hadde kyssa en fyr da hun var utenbys. Fantastisk, jeg flyr på veggen og føler meg helt for jævlig kvalm. Jævla hore. Postet av anonym: 3fb410cc32375f8a8edcdbf7d0c72d3e Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ein kan jo begynne å lure på om det faktisk fins nokon lojale damer der ute etter kvart.. 1 Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Legg inn en keylogger på pcen hennes så finner du fort ut av om hun er til å stole på Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) I det jeg skal ta meg noe luft, ser jeg de står og råkliner i gangen, og gjorde det eneste rette; skjelte henne ut etter noter til hun knakk i sammen, dro henne ut av huset og kasta ho på huet og rævva ut. Deretter kasta jeg mobilen i dass og dreit i veska hennes. Ga begge deler tilbake Slik du burde ha gjort... EDIT: Verb er vanskelig å bøye Endret 23. mai 2011 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ein kan jo begynne å lure på om det faktisk fins nokon lojale damer der ute etter kvart.. Det er det nok, men du må nok bruke lang tid på å finne disse unntakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå