Saint Anger Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Skal ha meg en Blue-ray spiller til PC og 3d tv og lurer på hva jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jeg fikk lyst på: Pioneer BDR-205BK Den burde være en god brenner, hvis du først skal kjøpe noe. Regner med dette er til stasjonær? Brenner er fint til backup. Duallayer, burde holde en stund? Endret 9. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Regner med dette er til stasjonær? Den er til en stasjonær ja. Hva er viktig med en blue-ray til 3d? kan alle blur-ray spillere kjøre 3d? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Det er vel neppe maskinvaren i seg selv som er begrensingen. Ja de fleste nyere blueray (Spillere/brennere) klarer fysisk å spille av 3d. Men problemet er at OEM programvaren som følger med ikke støtter 3d. Altså hvis du skal være helt lovlig, må du nok kjøpe http://www.cyberlink.com/products/powerdvd/overview_en_GB.html?AID=10764374&PID=2016554&SID=24msz64vs.8f44a9.wec seperat. Nå har jeg ikke prøvd å spille av annet en vanlig blueray/HD dvd, men merker at videolan funger dårlig og andre gratis mediaspillere. Så ville heller anbefalt ekstern bluerayspiller her, hvis du har 3d skjerm fra før. Nå vet jeg ikke hva kravene er, for 3D med 3d brikker. Men dette burde fungere om man har ganske så oppdatert maskinvare. En del av tilfellene funger ikke musepekeren i filmene. Så man må bruke tastaturet. Endret 9. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå