Patrick123 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei. Jeg vet ikke så mye om datamaskiner at det gjør noe og de fleste tall skjønner jeg mindre enn ingenting om. Alt jeg har fått med meg er at jo høyere tall, jo bedre er det. Spesifikasjonene for min PC er: - Windows Vista - RAM 3GB - Intel Pentium Dual CPU 1.73GHz - Grafikkort: ATI Mobility Radeon HD 2400 Så, hvor bra evt. dårlig er min PC? La oss si på en skala fra 1 til 10 hvor 1 er "hakket over en god kalkulator" og 10 er "kunne fungert hos NASA". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Grafikkmessig? 2-3 Lenke til kommentar
Athey Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Hei. Jeg vet ikke så mye om datamaskiner at det gjør noe og de fleste tall skjønner jeg mindre enn ingenting om. Alt jeg har fått med meg er at jo høyere tall, jo bedre er det. Spesifikasjonene for min PC er: - Windows Vista - RAM 3GB - Intel Pentium Dual CPU 1.73GHz - Grafikkort: ATI Mobility Radeon HD 2400 Så, hvor bra evt. dårlig er min PC? La oss si på en skala fra 1 til 10 hvor 1 er "hakket over en god kalkulator" og 10 er "kunne fungert hos NASA". En god 2'er er vel det du sitter på regner jeg med. Bærbare generelt er jo ikke lagd for å spille tunge spill (med noen unntak selvfølgelig) I tillegg begynner den vel å dra på årene, og grafikkortet og prosessoren er ikke det råeste man får tak i for å si det sånn. Endret 9. mai 2011 av Athey Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Jøss, en 2'er? Jeg var klar over at jeg ikke satt med laptopens svar på Bugatti Veyron, så dette er vel mer en Fiat Panda. Husker jeg ikke feil så er den vel temmelig nøyaktig 4 år gammel. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Laptoper blir veldig raskt utdaterte. Men hvis den fremedeles virker, og du får gjort det du skal gjøre med den, tilfredstillende raskt, klarer du deg fint likevel. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 nei, nei. kjøp ny! man må ha ny. hele tiden! neida den er en gammel skrubb, men er den ikke et irritasjonsmoment så er det bare å beholde den videre;) føler du at du blir handycappet av laber ytelse så er det vel kanskje på tide å bytte den ut. og du må ikke ut med mange kronene for å finne noe som er LANGT bedre:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå