AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har akkurat blitt sammen med ei jente som betyr mye for meg, og jeg selvfølgelig vil skal ha det bra sammen med meg. Vi har kommet til det stadiet at vi har hoppet til sengs, og det er her vi har kommet til en liten utfordring, som kanskje høres veldig positiv ut for mange, men som ikke alltid er det... Vel, problemet ligger i at hun kommer veldig fort, veldig intens, rett etter at jeg har penetrert henne (det tar kanskje 30 sekund). Etter orgasmen fortsetter vi, bare for å oppdage at en ny orgasme er på vei like kjapt... Og sånn fortsetter det... Problemet er da at jeg ikke kommer så veldig lett på denne måten, hun har kraftige orgasmer som av og til fører til at jeg blir presset ut. Vi har forsøkt mange ulike stillinger, bare for å oppdage at hun reagerer på samme måte i alle stillingene. Er det noen som har tips/råd til noe vi burde prøve? Postet av anonym: 7d2cae3b1f4713a1844162bd7e92e740 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Mhm, vi har prøvd det også, jeg er bare enda lenger unna da, mens det går for henne fortsatt... Hun er tydeligvis litt ekstra følsom.. Litt merkelig problemstilling dette, vanligvis er det jo jenta som får problemer med å komme, mens gutten ikke har problemer... Postet av anonym: 7d2cae3b1f4713a1844162bd7e92e740 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Eg ser ikke helt problemet. Sex er ikke bare in and out. Kos med hverandre. Gi hverandre orgasmer. Bygg opp spenningen før dere synkront kommer samtidig. Konkret forslag: jukk på henne andre steder enn i musa, og når du nærmer det orgasme putter du den inn. 4 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Wow, hadde vært moro å kjørt en sånn en. Orgasme hvert 30. sekund, sykt. Men mye annet dere kan gjøre som nevnt, trenger ikke være bare samleie. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Luksusproblem. Kutt ut onaneringa og spar deg opp til dere skal ha sex. Se om det hjelper. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Kjæresten min er helt lik. Da hun begynte på p-piller gikk det dog noe over, men hu kommer fortsatt 4-5 ganger per samleie/per gang jeg kommer. Vi liker det slik at jeg holder godt fast, og støter helt inn i det hu kommer og evt jukker så vidt for å holde det lengre. Du må bare presse hardt nok tilbake, så går det nok bra. I misjonæren har jeg ofte armene litt under hu, og opp over skuldrene, så kan jeg dra hu nedover på meg, samtidig som jeg presser inn i det hun kommer. Funker fett! Postet av anonym: a0ec1663143406aca8014ab3943ee662 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Glidemiddel, så glir du enklere inn igjen. Kanskje også prøve noe a la dette?: http://www.kondomeriet.no/produkt/pjur-superhero-spray/22091931 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Han har problemer med å ikke komme fordi dama kommer og da "presser han ut", også foreslår du en spray som skal gjøre han mindre følsom? Logisk. Endret 12. mai 2011 av bazukh 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Han har problemer med å ikke komme fordi dama kommer og da "presser han ut", også foreslår du en spray som skal gjøre han mindre følsom? Logisk. Jeg skrev noe ''a la dette'', noe som betyr noe lignende. For all del så kan den sprayen og fungere på kvinner, bare å spørre på kondomeriet det. Lenke til kommentar
stunn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er ikke erfaren i sex, men jeg har noen råd allikevel Hun kan kansje "jobbe?" litt med deg en del mer, før du fører den inn? Slik at du blir litt kåtere, eller mer opphisset, på veg mot orgasmen din. Kansje dere kan gjøre det saktere? Og til slutt,kansje etter en stund med aktivitet kan du kansje utføre orgasmen / utløsningen selv. Det har jeg hørt eg best for noen og fungerer bra. Lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 TS her igjen... Vi har testet litt forskjellig nå, og ting går veldig mye bedre. Tipsene fra Anonymdiskusjon 11. mai og "stunn" fungerer (jeg presser litt mer på når hun kommer, og hun liker også å jobbe litt mer med meg før vi hopper i det), hun er i tillegg litt mer komfortabel/fortrolig med meg nå, og slapper mer av. Dermed spenner hun seg ikke så mye under orgasmene. Må takke for gode tips. Og i kveld blir det kjærestekveld igjen... Postet av anonym: 7d2cae3b1f4713a1844162bd7e92e740 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 TS her igjen... Vi har testet litt forskjellig nå, og ting går veldig mye bedre. Tipsene fra Anonymdiskusjon 11. mai og "stunn" fungerer (jeg presser litt mer på når hun kommer, og hun liker også å jobbe litt mer med meg før vi hopper i det), hun er i tillegg litt mer komfortabel/fortrolig med meg nå, og slapper mer av. Dermed spenner hun seg ikke så mye under orgasmene. Må takke for gode tips. Og i kveld blir det kjærestekveld igjen... Postet av anonym: 7d2cae3b1f4713a1844162bd7e92e740 Dritbra! Kos deg i kveld! Hilsen, 11. Mai-Anonympostern Postet av anonym: a0ec1663143406aca8014ab3943ee662 Lenke til kommentar
stunn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 TS her igjen... Vi har testet litt forskjellig nå, og ting går veldig mye bedre. Tipsene fra Anonymdiskusjon 11. mai og "stunn" fungerer (jeg presser litt mer på når hun kommer, og hun liker også å jobbe litt mer med meg før vi hopper i det), hun er i tillegg litt mer komfortabel/fortrolig med meg nå, og slapper mer av. Dermed spenner hun seg ikke så mye under orgasmene. Må takke for gode tips. Og i kveld blir det kjærestekveld igjen... Postet av anonym: 7d2cae3b1f4713a1844162bd7e92e740 Hei igjen. Ville bare sjekke inn siden sist. Godt å høre at det går bedre nå, blir så glad på deg / deres vegner! Lykke til videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg